sää

hanialiv

Onko joku lukijoista parhaillaan ao nangissa? Kertoisitko millaiseen säähän kannattaa varautua. Sataako vielä pitkin päivää?

15

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • youtoyu

Hellettä piiiisaaaaa, ei sada

• Riiisi

Sääkartat näyttävät sadetta ja ukkosta. Eikö tosiaan sada, vai onko sateet vain sellasia hetkittäisiä kuuroja?

• mai pen lai

Tänään sataa nyt, huomenna ei sada nyt, Changia ja lämmintä piisaa.

• SamSong

Ota Singhaa välillä.. on vähemmän prosentteja, jos vaikka pikkuhiljaa selviäisit !

• ...
        SamSong kirjoitti:

Ota Singhaa välillä.. on vähemmän prosentteja, jos vaikka pikkuhiljaa selviäisit !

Onks tääl vaa jotai retardeja vai osaaks joku vastata?

• proosit

Chang on parempaa,nam.

• Jenskus

Aurinkoa piisaa oikeen sopivasti. Tänään on ensimmäinen kunnon pilvinen päivä. (Viikko oltu)
      Satanu on joka päivä, mutta pääasiassa pieniä kuuroja. Toisin sanoen tarkenee oikein hyvin :)

• annepanne

Hohhoijaa..täällä kyllä sataa enemmän ky pienesti. Oon NYT myöskin viikon ollut ja pahenee vaan.....

• Moonika
        annepanne kirjoitti:

Hohhoijaa..täällä kyllä sataa enemmän ky pienesti. Oon NYT myöskin viikon ollut ja pahenee vaan.....

Mitennii pahenee ? Ja miks jengi puhuu tääl yks sitä toinen toista?

• non alco day

Aurinko paistaa täydeltä taivaalta, merellä jälkimaininkia. Hotellin pool täynnä meduusoja.

• kassuli

Hei!

Palasin tänään lomalta Ao Nangista, jossa vietin viikon loman. Sää oli pilvinen/puolipivinen; aurinkokin paistoi välillä, mutta joka päivä satoi jonkin verran. Yhtenä päivänä vettä tuli oikein kunnolla. Olimme tuolloin Koh Podalla, ja sateen hyvä puoli oli se, että ihmisiä lähti saarelta pois. Meitä melkein ahdisti, kun saavuimme Podalle, niin paljon siellä oli väkeä. Saari näytti aivan erilaiselta, kun väki väheni:)Ja säästä vielä: lämmintä oli ja melkein mukavampaa, kun ei aurinko porottanut koko ajan....jaksoi paremmin tutustua paikkoihin.

• häh

no voi voi ahdistiko oikein, mitäs menit paskaan turistirysään vai iskikö kateus kun joku muukin oli siellä

• kassuli

No huh huh, eihän tänne voi kommentoida, kun aina joku laittaa typeriä kommentteja. Haluan kuitenkin vastata: ei iskenyt kateus, ei, miksi olisi iskenyt?

Halusin laittaa tänne asiallisen vastauksen asialliseen kysymykseen, siinä kaikki:)

• diddelinduure

Heh, tuosta tuli mullekin mieleen mun systeri , joka on aina ollut mulle kateellinen ihan kaikesta pienestä pitäin nykyään jopa mun MATKOISTA. Samat kohteet pitää aina mennä koluamaan heti mun jälkeen. Nykyään se on niin silmiinpistävää, että porukalla oikein nauretaan sille. Omggggggg

Mut ao nang on oikeesti munki mielestä paska rysä.

• peddy

Voi voi pilatkaa elämänne elämällä kateuden vankeina...hohhoijaaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      149
      3969
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      12
      3551
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      49
      2957
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2942
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      144
      2541
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      53
      2253
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      17
      1527
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      105
      1446
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1334
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      39
      1203
    Aihe