n.13 vuotiaat !

kyseliä:)

Niin paljonko painatte? Paljonko olette pitkiä? Ja sukupuoli?

Ite oon 13 vuotias tyttö.151 cm pitkä ja 3- kg

52

2775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyseliä:)

      36 kg *
      sori kirjotus virhe!

    • kyseliä:)

      Huhuu ?!!

    • tälläne

      oon 13v ,tyttö, 166cm pitkä ja painan 48kg

      • tyttö

        Täytän kevääl 13, oon 167cm pitkä ja painan 40kg ja oon tyttö. Painoo tarkotus saada vähän nousee.


      • Anonyymi

        TÄYSIN SAMA


    • minit..

      Tyttö, 171cm 54kg :P

    • diiba1

      tyttö 13. 150cm ja 33 kg ;P

    • Loloihminenjokaonout

      oon 2kk pääst 13 tyttö 159½ ja painan 40kg

    • Laiharumaällö

      Tyttö 153cm(?), 32,5kg. Haluisin lihoa. Niin, ja 13v. :S

    • lähesmahdotontehtävä

      Tyttö 161 ja puol, 37 kg. YRITÄN lihoa, mutta ei tuu helppoo olee...

      • lähesmahdotontehtävä

        Nii ja ikä on 13 ;D


    • emt

      oon 13v tyttö oon 162cm ja painan 29kg

      • niih...

        Joo kaikki varmaan uskooki... Onks teillä rintoja ku ootte noin laihoja?


      • ja muo haukutaan läskiks
        niih... kirjoitti:

        Joo kaikki varmaan uskooki... Onks teillä rintoja ku ootte noin laihoja?

        Tyttö, 173cm, 45-50 kg


      • Anonyymi
        niih... kirjoitti:

        Joo kaikki varmaan uskooki... Onks teillä rintoja ku ootte noin laihoja?

        Ei välttämättä ole. Meidän melkee jokaisella luokkalaisella on tissit, mutta lyhyimmäillä alko vasta nyt seiskan yli puolen välin pikkuisen nypyttämään tissit paidan läpi


    • hiljaa!

      Sinä niih - tyyppi asiaa sulle! Mä ainakin uskon et ainakin suurin osa on totta, miksei kaikki? Ite oon alipainonen ja haluisin lihoo. Koulussa kuulee anoretikko-kommentteja, ihan kavereiltakin, joka on ihan kamalaa. Ihmiset varmaan luulee, että vain läski- haukkumasana satuttaa, mutta kyllä muukin!!! Ja oon 12v. 160cm 39kg

      • niih...

        Hiljaa!, kyllä mä sun painos uskonkin mutta luuletko että toi Yks painaa oikeesti 29kg


      • niih...
        niih... kirjoitti:

        Hiljaa!, kyllä mä sun painos uskonkin mutta luuletko että toi Yks painaa oikeesti 29kg

        Ja olin kuule sun ikäsenä suunnilleen saman kokonen, 38kg ja 159cm


      • Anonyymi
        niih... kirjoitti:

        Hiljaa!, kyllä mä sun painos uskonkin mutta luuletko että toi Yks painaa oikeesti 29kg

        Oon 13v tyttö ja painoin noin vuosi siten 17kiloo nukyään painan noin 35kiloo eli on aivan mahdollista paitaa aivan vähän


    • joku tyttö helsingis

      171cm, 45kg, 70B, 14-v

      • joku tyttö helsingis

        ohohh hups kuppikokoo ei tarvinnu kertoo.... luin vääri


      • minäpävaan
        joku tyttö helsingis kirjoitti:

        ohohh hups kuppikokoo ei tarvinnu kertoo.... luin vääri

        152cm, 43kg ja oon 13v tyttö


    • poika13v

      Poika 13v 178cm 62kg

      • Nimimerkillä SPP

        samat


    • SattumaltaOsuinTähän
      • Anonyymi

        "Wikipediassa ei ole tämän nimistä artikkelia" 😂


    • salli minun nauraa:D

      13v tyttö, 161cm ja 39kg. ja vai että 13v ja painat 29kg? kaikkea paskaa sitä lukeekin näillä keskustelupalstoilla..

      • jaa a

        Kyllähän ihan hyvin 13v voi painaa 29kg, jos on esim vaan alle 150cm pitkä. Toki jos on 161cm niin kuin tää sanoi niin aika epäuskottavaa...


      • fii
        jaa a kirjoitti:

        Kyllähän ihan hyvin 13v voi painaa 29kg, jos on esim vaan alle 150cm pitkä. Toki jos on 161cm niin kuin tää sanoi niin aika epäuskottavaa...

        Itse painoin 170-senttisenä 29kg, mutta minulla oli kyllä vaikea-asteinen syömishäiriö ja tuossa kunnossa jouduin jo sairaalahoitoon. Eli kyllä 160-senttiselle on MAHDOLLISTA painaa 29kg, siitä en kyllä ole varma, onko tuo tyttö sitten terve vai ei.

        Seiskaluokan terveystarkastuksessa olin reilut 168cm pitkä ja painoin noin 44 kg.


    • biologiaa

      älkää murehtiko et on niin vaikea lihoa, kai te tajuutte et te kasvatte vielä? tytöillä murrosiässä sitä rasvaa alkaa kertymään, se on täysin luonnollista. noudattakaa terveellisiä elämäntapoja ja luontoäiti hoitaa kyllä hommansa.

    • normi painonen?

      Tyttö 167cm 51kg 13 vuotias

      • vittu mitä paskaa

        Oot tääl ainot normi kaikki muut on vitunlautoitikkui


    • iso poika

      Poika.13 vuotta.177 cm.55 kg

    • Pullukka

      Kumpa minäkin painaisin noin vähän. Ite oon tyttö 171 cm 70kg

      • Anonyymi

        Mä oon kans tyttö 13v 171cm 68kg mut ei se oo ylipainoo!!


    • taidan olla läski

      Tyttö ja 168cm n.53 kg....pelaan kyl jääkiekkoo ja muuten oon aika "lihaksikas" mut taidan silti olla ihan yli lihava .... :(

    • taidan olla läski

      Tyttö ja 168cm n.53 kg....pelaan kyl jääkiekkoo ja muuten oon aika "lihaksikas" mut taidan silti olla ihan yli lihava .... :(

    • normaalip

      Kaikki on tollasii luurankoi...


      T 13v 150/40

    • 15v, 165cm, 56kg, hoikka

      • OonkoLäski

        12v 161cm 50-55kg Olenko läski kun kaikki aina sanovat:- mä painan niiku 41kg ja mä oon suakin pitempi... Sä oot khyl aika painava! :(


    • Kaikille teille jotka olette peloissanne painostanne:

      Ensinnäkin, teidän on melko turha verrata omaa painoanne muiden painoon. Täällä on ihmisiä moneen ikäryhmään, on vanhoja, on nuoria, sekä kaikki ovat eripituisia ja eroavat muutenkin monin tavoin toisistaan. Te, jotka olette vasta varhaisteinejä, tulette mitä todennäköisimmin vielä kasvamaan pituutta suhteellisen paljon, mikä syö paljon painoa pois – horisontaalisesti siis. Ei siis hätää, kaikki ovat erilaisia, yksilöitä; omia ihania itsejänne. Ylipainoa/alipainoa ei mitata numeroissa, vaan painoindeksin mukaan.

    • poika13

      on 173cm ja painan 54kg oon oika

    • 13v tyttö

      171cm, 57kg, 70A

    • Miss19

      13 ja tyttö, 168cm, 66-70 noin kg. Ja kerron silti kuppi kokoni, eli se olis 80D. Oon 7 luokaöla.

    • Jaako_panopoika

      129kg oon 129cm

    • Lova

      Olen 13v tyttö, eli 7 luokalla :) Pituutta löytyy 163cm ja painoa suunnilleen 50kg. Mielestäni olen ihan sopiva, mutta haluaisin painaa ehkä pikkaisen vähemmän... jotakin 48-49. Mutta niin :)

    • Joku-

      Itse täytin jist 14 vuotta ja painan 48-49 kiloo ja oon 176.6 cm pitkä j

    • Anonyymi

      Tiedän että vanha keskustelu, mutta ite oon 13 w tyttö 154 cm ja painan 39 kg joinain päivinä kun unohdan syödä tarpeeks 38 kg. Ja terkkari ja vanhemmat huolissaan, koska painoin jo 10 vuotiaana 42 kg ja 11 w 45 kg ja nyt siis laskenut noin paljo.........

    • Anonyymi

      oon 13v poika jotai 162? painoo en oo mitammu pitkää aikaa

    • Anonyymi

      Tyttö 13 wee 174 pitkä ja painoi 52. Ehkä vähän vähän. Koitan syödä enemmän nii paino nousis.

    • Anonyymi

      141,8cm ja 32kg. äitini on 163cm

    • Anonyymi

      Tyttö 13v 163cm 50kg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe