n.13 vuotiaat !

Niin paljonko painatte? Paljonko olette pitkiä? Ja sukupuoli?

Ite oon 13 vuotias tyttö.151 cm pitkä ja 3- kg
Ilmoita

36 kg *
sori kirjotus virhe!
Ilmoita
Huhuu ?!!
Ilmoita
oon 13v ,tyttö, 166cm pitkä ja painan 48kg
2 VASTAUSTA:
Täytän kevääl 13, oon 167cm pitkä ja painan 40kg ja oon tyttö. Painoo tarkotus saada vähän nousee.
TÄYSIN SAMA
+Lisää kommentti
Tyttö, 171cm 54kg :P
Ilmoita
tyttö 13. 150cm ja 33 kg ;P
Ilmoita
oon 2kk pääst 13 tyttö 159½ ja painan 40kg
Ilmoita
Tyttö 153cm(?), 32,5kg. Haluisin lihoa. Niin, ja 13v. :S
Ilmoita
Tyttö 161 ja puol, 37 kg. YRITÄN lihoa, mutta ei tuu helppoo olee...
1 VASTAUS:
Nii ja ikä on 13 ;D
+Lisää kommentti
oon 13v tyttö oon 162cm ja painan 29kg
2 VASTAUSTA:
Joo kaikki varmaan uskooki... Onks teillä rintoja ku ootte noin laihoja?
niih... kirjoitti:
Joo kaikki varmaan uskooki... Onks teillä rintoja ku ootte noin laihoja?
Tyttö, 173cm, 45-50 kg
+Lisää kommentti
Sinä niih - tyyppi asiaa sulle! Mä ainakin uskon et ainakin suurin osa on totta, miksei kaikki? Ite oon alipainonen ja haluisin lihoo. Koulussa kuulee anoretikko-kommentteja, ihan kavereiltakin, joka on ihan kamalaa. Ihmiset varmaan luulee, että vain läski- haukkumasana satuttaa, mutta kyllä muukin!!! Ja oon 12v. 160cm 39kg
2 VASTAUSTA:
Hiljaa!, kyllä mä sun painos uskonkin mutta luuletko että toi Yks painaa oikeesti 29kg
niih... kirjoitti:
Hiljaa!, kyllä mä sun painos uskonkin mutta luuletko että toi Yks painaa oikeesti 29kg
Ja olin kuule sun ikäsenä suunnilleen saman kokonen, 38kg ja 159cm
+Lisää kommentti
171cm, 45kg, 70B, 14-v
2 VASTAUSTA:
ohohh hups kuppikokoo ei tarvinnu kertoo.... luin vääri
joku tyttö helsingis kirjoitti:
ohohh hups kuppikokoo ei tarvinnu kertoo.... luin vääri
152cm, 43kg ja oon 13v tyttö
+Lisää kommentti
Poika 13v 178cm 62kg
1 VASTAUS:
samat
+Lisää kommentti
13-vuotiaana poikana olin 163 cm ja 30 kg. Nyt olen 19-vuotias mies ja mitat on 191 cm ja 50 kg. En ole anorektikko.

Uskotteko?

No vilkaiskaa tuonne niin näette että on se mahdollista:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Marfanin_oireyhtymä
Ilmoita
13v tyttö, 161cm ja 39kg. ja vai että 13v ja painat 29kg? kaikkea paskaa sitä lukeekin näillä keskustelupalstoilla..
2 VASTAUSTA:
Kyllähän ihan hyvin 13v voi painaa 29kg, jos on esim vaan alle 150cm pitkä. Toki jos on 161cm niin kuin tää sanoi niin aika epäuskottavaa...
jaa a kirjoitti:
Kyllähän ihan hyvin 13v voi painaa 29kg, jos on esim vaan alle 150cm pitkä. Toki jos on 161cm niin kuin tää sanoi niin aika epäuskottavaa...
Itse painoin 170-senttisenä 29kg, mutta minulla oli kyllä vaikea-asteinen syömishäiriö ja tuossa kunnossa jouduin jo sairaalahoitoon. Eli kyllä 160-senttiselle on MAHDOLLISTA painaa 29kg, siitä en kyllä ole varma, onko tuo tyttö sitten terve vai ei.

Seiskaluokan terveystarkastuksessa olin reilut 168cm pitkä ja painoin noin 44 kg.
+Lisää kommentti
älkää murehtiko et on niin vaikea lihoa, kai te tajuutte et te kasvatte vielä? tytöillä murrosiässä sitä rasvaa alkaa kertymään, se on täysin luonnollista. noudattakaa terveellisiä elämäntapoja ja luontoäiti hoitaa kyllä hommansa.
Ilmoita
Tyttö 167cm 51kg 13 vuotias
1 VASTAUS:
Oot tääl ainot normi kaikki muut on vitunlautoitikkui
+Lisää kommentti
Poika.13 vuotta.177 cm.55 kg
Ilmoita
Kumpa minäkin painaisin noin vähän. Ite oon tyttö 171 cm 70kg
1 VASTAUS:
Mä oon kans tyttö 13v 171cm 68kg mut ei se oo ylipainoo!!
+Lisää kommentti
Tyttö ja 168cm n.53 kg....pelaan kyl jääkiekkoo ja muuten oon aika "lihaksikas" mut taidan silti olla ihan yli lihava .... :(
Ilmoita
Tyttö ja 168cm n.53 kg....pelaan kyl jääkiekkoo ja muuten oon aika "lihaksikas" mut taidan silti olla ihan yli lihava .... :(
Ilmoita
Kaikki on tollasii luurankoi...

T 13v 150/40
Ilmoita
15v, 165cm, 56kg, hoikka
1 VASTAUS:
12v 161cm 50-55kg Olenko läski kun kaikki aina sanovat:- mä painan niiku 41kg ja mä oon suakin pitempi... Sä oot khyl aika painava! :(
+Lisää kommentti
Kaikille teille jotka olette peloissanne painostanne:

Ensinnäkin, teidän on melko turha verrata omaa painoanne muiden painoon. Täällä on ihmisiä moneen ikäryhmään, on vanhoja, on nuoria, sekä kaikki ovat eripituisia ja eroavat muutenkin monin tavoin toisistaan. Te, jotka olette vasta varhaisteinejä, tulette mitä todennäköisimmin vielä kasvamaan pituutta suhteellisen paljon, mikä syö paljon painoa pois – horisontaalisesti siis. Ei siis hätää, kaikki ovat erilaisia, yksilöitä; omia ihania itsejänne. Ylipainoa/alipainoa ei mitata numeroissa, vaan painoindeksin mukaan.
Ilmoita
on 173cm ja painan 54kg oon oika
Ilmoita
171cm, 57kg, 70A
Ilmoita
13 ja tyttö, 168cm, 66-70 noin kg. Ja kerron silti kuppi kokoni, eli se olis 80D. Oon 7 luokaöla.
Ilmoita
129kg oon 129cm
Ilmoita
Olen 13v tyttö, eli 7 luokalla :) Pituutta löytyy 163cm ja painoa suunnilleen 50kg. Mielestäni olen ihan sopiva, mutta haluaisin painaa ehkä pikkaisen vähemmän... jotakin 48-49. Mutta niin :)
Ilmoita
Itse täytin jist 14 vuotta ja painan 48-49 kiloo ja oon 176.6 cm pitkä j
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

n.13 vuotiaat !

Niin paljonko painatte? Paljonko olette pitkiä? Ja sukupuoli?

Ite oon 13 vuotias tyttö.151 cm pitkä ja 3- kg

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta