Krabi tietoa?

Helmikuussa taikkuun

Onko uusinta tietoa Krabin yömarkkinoista? Minä iltoina ne ovat vai onko joka ilta?
Miten parhaiten pääsee Krabilta Koh Lantalle ja minne Lantalla kannattaa majoittua? Entä miten Krabilta Phukettiin pääsee parhaiten ? Onko tuoreita hinta- ja aikataulutietoja lauttaliikenteestä ja takseista?

7

951

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • google.com

jees jees.

• matiiiii

Tässä faktatietoa Krabin /Ao Nang markkinoista:
        Maanantai, Tiistai , Perjantai markkinat Ao nang pohjoispuolella
        Tiistaina lisäksi Klong Muan risteyksen alueella (länsipuolella)
        keskiviikkonan ja Lauantainan lähellä boxing stadiumia (länsipuolella)
        Eli on useita markkinoita, paikka vaihtelee vikkonpäivän mukaan.

• Varaangi

Phuketiin ja Lantalle kannattaa mennä laivalla. Ei maksa paljoa, ja saa samalla mukavan muutaman tunnin merireissun.

• helmikuussa taikkuun

Kiitos teille vastauksista :) Siellä Krabin kaupungissakin ihan oli ainakin aikaisemmin semmoiset yömarkkinat joissa olemme kerran käyneet ...liekkö ne sit joka ilta? Ja tutkailemme sitä laiva-asiaa paikanpäällä, aikomuksena yöpyä vain pari yötä Lantalla :) Koh Lanta paikka jossa ei aikaisemmin olla käyty....vinkkejä tekemiseen ja matkakertomuksiakin olisi kiva lueskella :)

• helmikuussa taikkuun

Ai niin vielä 1 kysymys ...osaatteko sanoa kauanko kestää laivamatka Lantalta Phukettiin :)

• Hei kaikille!

Krabi Walking Street on avoinna perjantaista sunnuntaihin kello 17-22. Ruokakojujen lisäksi tarjolla rajoitetusti vaatteita yms rihkamaa sekä korvia vihlovaa paskaa musiikkia paikallisten B-luokan artistien esittämänä. Usein estradilla esiintyy myös "paikallinen" lännenmies.
      Ao Nangin markkinat kannattaa unohtaa saman tien paitsi jos haluaa hakea hedelmiä, vihanneksia tai jotain muuta ruokatarviketta.

Terveisin Peltsi, Oo ja Budis

• Lomallelompsista

Miaus lifen blogissa matkakertomusta Koh Lantalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      122
      1754
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      867
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      812
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      790
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      762
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      46
      666
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      647
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      257
      639
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      68
      613
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      587
    Aihe