Fast and Furious -elokuvien tähtinäyttelijä Paul Walker on kuollut auto-onnettomuudessa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013120117780806_vi.shtml
R.I.P PAUL WALKER :(
5
182
Vastaukset
- Kllok
tiedetään, täytyykö sitä vielä erikseen tänne ilmoittaa..huooh..on ne jotkut ihmiset kyllä, julkaisee facebookiin että jippii heräsin aamulla ja söin puuroa, sitten odotetaan ja käydään koko ajan katsomassa moniko kävi tykkää...
- Very fast
Joo, äijä kuoli ja elämä jatkuu.
- fastandfurious98
Rauhottukaa jätkät...... Miks ette kunnioita kuuluisaa näyttelijää ja joka auttoi muita.
- katukisa
Kuinka monta nuorta on kuollut, näiden b-luokan elokuvien tähden. Amispoika pienessä nousussa leffan jälkeen kokeilee hetkellisesti elämää, jossa autolla koheltamalla saa kansan hurraamaan ja naiset lankeamaan. Pieni turha kiihdytys äidin fiatilla liikennevaloissa ja poika palasina katutolpassa. Walkerin elokuvan voisi katsoa nuorten kanssa ja sen jälkeen keskustella turmasta ja kannustaa ennemmin kilparadoille kuin kaupunkiin.
- Rosoner
Ei olis pitänyt kattoa just sen viimeiseksi jäänyttä leffaa. Taas tuli mieleen kuinka hieno mies on nyt paremmassa paikassa. Väkisinkin lopussa kyynel vierähti kun tuli teksti: omistettu Paul Walkerille. :( R.I.P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882