600D ongelma.

Can0n1st1

600d kamerassani on ajoittain ongelmia. Kuvaan aina manuaalilla ja ajoittain objektiivin aukkoa ei pysty muuttamaan. Näytössä antaa arvoksi f/0,0
Onko vika kamerassa vai objektiivissa?

Toinen ongelma ollut näytössä, joka ei käynnisty aina. Joskus vaatii virran pois/ päälle kolmekin kertaa, ennen kuin näyttö lähtee päälle?
Sähkövika?

Joskus kuvaan tulee alakulmasta toiseen alakulmaan kaareva musta "varjo"
(Samanlainen kuin kuvatessa vastavalosuoja päällä kameran omalla salamalla lähellä olevaa kohdetta.) Onko tämä vika mahdollisesti kennossa?

Onko muilla esiintynyt vastaavanlaisia ongelmia?

5

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mndbjdfbg

Ei ole kennovikoja.

F:0.0 tarkoittaa, ettei runko saa objektiivin aukkoarvoa. Vika voi olla kontakteissa, objektiivissa, tai rungossakin.

Mikä näyttö ei lahde päälle?
      Vika voi olla kontaktivika. Ollut joskus pokkarissa samanlainen. Kun kytkintä räpläsi tarpeeksi alkoi toimia, mutta ilmiö saattoi tulla takaisin seuraavalla käyttökerralla.

Kaareva, pahaenteinen musta varjo?
      Ota objektiivi pois ja laukaise kamera siten, että katsot peilikammioon.
      Laita manuaalinen pitkä aika, niin näet paremmin
      Nouseeko peili kokonaan ylös?

Kuvan osittainen pimentyminen viittaisi peilin toimitahäiriöön.

• ex canonisti

Minulla oli Canonin järkkärissä sama kuvan alareunan tummentuma. Vaihtoivat sulkimen takuuseen, ongelma poistui.

• ihmettelijä?

Miten se suorareunainen peili tekee kaarevan varjon kuvaan? Voiko peili rikkoutua niin että se nousee ylös toiselta laidalta enemmän?

• Can0n1st1

Kiitos asiallisesta vastauksesta.
      Kun kohta pääsen kotiin, testaan heti peilin toiminnan.

• Toden totta

Ongelma on siinä, että konttorikonetehdas yrittää tehdä kameroita, minulla ei ole ollut ongelmia, kuvaan Nikoneilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe