Kaksi nuorta naista lähdössä Tunisiaan. Vinkkejä & kokemuksia!!

tunisiaan?

Olemme alle 20v naisia molemmat. Tunisian edulliset matkat kiinnostaisivat kovasti ja lukeman perusteella suuntaisimme Sousseen. Kuitenkin kuuleman mukaan paikalliset miehet ovat aika päällekäyviä etenkin nuoria ulkomaalaisia naisia kohtaan, pitääkö tämä paikkansa? Entä millainen on ilmasto joulu-tammikuun vaihteessa? Millaista yökerhoelämä on? Uskaltaako baarista ylipäänsä tilata mitään, ettei baarimikot laita tyrmäystippoja juomiin? Vinkkejä ja kokemuksia tulemaan!! :)

8

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wolverine

      http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=258150

      Jos lähdette Tunisiaan, niin miettikää jos lähdette vaimon kanssa, ja todellakin toisen kerran jos lähdette esimerkiksi teini-ikäisen tyttären kanssa. Miehillä siellä ei ole mitään moraalia ja he saattavat vihellellä 15 vuotiaille tytöille kuin ylä-aste ikäiset pojat. Jos ajattelitte lähteä tyttöporukalla niin kannattaa oikeasti unohtaa koko juttu.

      Itse olin siellä kaveriporukalla eli poikien kanssa hakemassa lämpöä ja juhlimista. Todella ahdistava paikka. Ennen kuin olimme löytäneet kauppaa, josta sai olutta, niin meille oli tultu kadulla kaupittelemaan kolme kertaa huumeita ja huoria. Päiväsaikaan basaareissa ei ollut mitään toivetta kulkea rauhassa. B-luokan krääsää myynnissä. Kelit maaliskuussa olivat kylmät ja baareissa meno todella vaisua. Kohde on kuulemma ok, jos pysyy hotellilla ja keskittyy muuten golfaamiseen. Ei enää ikinä Tunisiaan.

      Kenen älyvapaa idea se oli mennä arabimaasta hakemaan juhlimista? Menisin viimeisenä johonkin arabimaahan juhlimaan, eiväthän arabit juhli missään sillä tavalla kuin me juhlimisen ymmärrämme. Ja yleissivistykseen kuuluu, että tietää, että muslimit eivät saa juoda alkoholia, joten muslimimaihin ja erityisesti arabimaihin ei todellakaan kannata mennä ryyppäämään. Hyvässä lykyssä joutuu vankilaan ja ruoskittavaksi moisista harrastuksista. Olkaa tyytyväisiä, että ette olleet ramadan aikana, ette olisi saaneet syötävää ennen auringonlaskua. Ottakaa seuraavalla kerralla selvää matkailukohteenne kulttuurista ja tavoista, ettei tule pettymyksiä.

      Vastenmielisempää paikkaa saa hakea.
      Likaista/saastaista,torakoita,huono ruoka,ei tanssipaikkoja,hullut äijät JOKAPAIKASSA kyräilee ja ehdottelee,jopa allaspoika kysyi,saako antaa minulle seksiä!!Kauppiaat ihan sekopäitä,ei uskaltanut edes mennä tavaroita kattelemaan.Ilmat vielä oli aikas huonot,joten eipä suurempaa koti-ikävää ole ikinä missään ollut!!Ihan oikeasta,siellä ei ollut mitään hyvää!

    • Toisenlainen Tunisia

      Kaikenlaisia viestejä sitä saakin täällä lukea. ramadanin aikana ei saa ruokaa tai alkoholin juomisesta joutuu ruoskittavaksi tai vankilaan. Mahtaakohan kirjoittaja edes olla edes käynyt Tunisiassa?
      Ilmasto Tunisiassa on samanlainen, kuin muissakin Välimeren maissa, lämpötila päivisin jossain 20 asteen molemmin puolin. Pohjoistuuli saattaa olla pureva ja illat ovat 10 asteen kieppeillä. Soussen keskustassa on iso yökerho/discokompleksi, jossa menoa kyllä riittää ja muutamia pienempiäkin paikkoja löytyy. Miehet eivät käy päälle, mutta taatusti pyrkivat/tulevat juttusille. Kannattaa opetella vaan topakasti sanomaan, ettei seura kiinnosta, kyllä ne siitä kaikkoavat.

      • reality check

        Älä viitsi jauhaa paskaa. Nimenomaan kaikenlaisia viestejä sitä joutuukin täällä lukemaan ja ihmetyttää todella ja kovasti mikä on teidän suomiluuseriakkojen toiminnan taustalla ja motiivi kirjoitella näitä viestejä joissa Tunisiaa maalaillaan suunnilleen paratiisiina ja hienona Välimeren maana kun totuus kuitenkin on toinen, kyseessä on Afrikka ja kehitysmaa ja miehet siellä käyttäytyvät ja toimivat sen mukaisesti kouluttamattomina suunnilleen eläimen tasolla kun täytyy iskeä ja naida alaikäisiä. Turha alkaa jauhaa mitään, tunisialaismiehet naivat alaikäisiä, onhan se sallittu koraanissakin ja ylpeyden aihe saada lapsivaimo kun vanhan suomalaisakan alapää kuitenkin on liian löysää tavaraa kun ei ympärileikattu kunnolla laukea kuin tarpeeksi tiukkaan ja lapsukaiset kelpaa tähän.

        Jos kuule lukee vähäkin muuta paikkaa Tunisiasta kuin tämä palsta niin kyllä se totuus sieltä valkenee. Totuus ei ole tämä mitä joku suomalaisakkojen kööri täällä Tunisiasta maalailee. Liekö taustalla jotain, että kun tunisialaismiehen kaverikin ja suku haluaa naimisiin eurooppaan ja suomeen niin tyhmät akat täällä auttavat toista Ahmed Ahnetta löytämään vaimoja.

        Eihän tunisialainen huippu-urheilija edes saa juoda mehua ennen suoritustaan ramadanin aikana, mites sitten alkoholi...

        http://www.iltalehti.fi/lontoon-olympialaiset-2012/2012081515960194_ol.shtml

        Ääriryhmät ovat vaatineet sosiaalisessa mediassa Tunisian hallitusta peruuttamaan Ghribin kansalaisuuden, koska tämä kilpaili "liian paljastavassa asussa".

        Ghribi oli Tunisian ensimmäinen naispuolinen olympiamitalisti kautta aikojen.

        Myös miespuolista uimaria, Oussama Melloulia on korvennettu Tunisiassa ääri-islamistien toimesta, koska hänen nähtiin juovan mehua ennen suorituksiaan.

        Islamin sääntöjen mukaan paastokuukausi Ramadanin aikana ei saa syödä, eikä juoda ennen auringonlaskua.


        Ja te tyhmät suomalaislehmät olette osaltanne auttamassa muslimimiesten naisiin kohdistuvaa alistamista vaikka maailmanlaajuisesti täällä taistellaan sitä vastaan. Te suostutte alistamiseen jos laitatte rättiä ja huntua päähän ja kaikki akat täällä kirjoittelevat, että kyllä minä pukeudun tiukasti ja peittävästi Tunisiassa vaikka eurooppalainen nainen saa pukeutua ihan just niin vapaasti kuin haluaa. Tunisialaisäijä tietenkin voi tähän ensin valehdella ja vedättää, että ei kuule haittaa vaikka olisit bikineissä moskeijassa, mutta kyllä se totuus on ihan toinen kuten tästäkin selviää:

        https://www.change.org/petitions/petitioning-tunisian-government-amina-must-be-safe

        A 19-year-old Tunisian woman, Amina Tyler, stood up for women worldwide when she posted a topless photo of herself, bearing the words “My body belongs to me, and is not the source of anyone’s honour” in Arabic on her body.

        In response to this act, a Tunisian cleric and the chair of the Commission for the Promotion of Virtue and Prevention of Vice, allegedly said that Amina “deserves to be stoned to death” and said her act “could bring about an epidemic ... It could be contagious and give ideas to other women.” Others in Tunisia have called for Amina to be criminally punished for her actions, including flogging, fines, and time in prison.


    • fakta vs fiktio

      Yleistetona jo kerrotaan matkustustiedotteissa mm.

      http://www.formin.fi/public/default.aspx?contentid=68622&nodeid=15735&contentlan=1&culture=fi-FI

      Vuonna 2014 paastokuukausi Ramadan alkaa 1.7. Ramadanin aikaan suuri osa ravintoloista ja kahviloista turistialueiden ulkopuolella (muun muassa Tunisin kaupungissa) on kiinni päiväsaikaan ja virastot, pankit sekä monet kaupat sulkevat poikkeuksellisen aikaisin.

      Tosin Suomi antaa liian varomattoman kuvan ja vaikutelman väittäen tuolla sivulla, että Tunisia on suosittu matkailumaa, ja siellä liikkuminen on turvallista.

      Jos katsotaan muiden maiden tiedotteita asia ei mene näin, vaan....

      https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/tunisia

      There is a general threat from terrorism, including kidnapping. You should exercise particular caution in areas of southern Tunisia south of the towns of Touzer and Gabes, and avoid travelling to areas near the border with Libya and Algeria due to the threat from terrorism. There has been a recent increase in terrorist activity in Tunisia, includingan explosion on the beach next to the Riadh Palm Hotel in the tourist zone in Sousse on 30 October.

      http://travel.state.gov/travel/cis_pa_tw/cis/cis_1045.html

      Tunisian nationals have been involved in international terrorism, and international terrorist organizations have on multiple occasions called for attacks in North Africa, including Tunisia. (myös Guantanamoon joutui tunisian terroristeja)

      Harassment of unaccompanied females occurs rarely in hotels, but it occurs more frequently elsewhere. Dressing in a conservative manner can diminish potential harassment, especially for young women. It is always wise to travel in groups of two or more people. Women are advised against walking alone in isolated areas. Travelers are advised to avoid buses and commuter rail when possible, and to never enter a taxi if another passenger is present.

    • Pauliina

      Vietimme naisystäväni kanssa oikein mukavan loman syksyllä Soussessa.Paljon matkustaneina meitä ei häiritse vaikka paikalliset tulevatkin juttusille.Välillä on ihan kivakin saada huomiota miehiltä.Pieni lomaromassi sinkkunaisille ei ole ollenkaan huono juttu,mutta jos et siedä että sinuun yritetään ottaa kontaktia niin kannattaa valita joku toinen maa.
      Ihmisiä ei näkynyt paljon kadulla klo 22 jälkeen,joten tuohon vuodenaikaan paikka ei ollut mikään menomesta.Hotellit järjestävät omia ohjelmanumeroita iltaruokailun jälkeen.Taksilla ajaminen on halpaa.

    • beauty and the beast

      Tuosta paistaa niin selvästi läpi, että olet ilmeisesti niin ruma, vanha, läski ettet muualta saa miestä koska kerrot olevasi sinkku ja tunnet, että edes _joskus_ on kiva saada huomiota miehiltä. Toisaalta säälittävää, että täytyy sitä varten lähteä johonkin Tunisiaan kun se tiedetään, että näille lusmuille se käy kuka tahansa ruma ankanpoikanen kunhan on nainen ja tämän myötä joutuu hyväksikäytetyksi. Mulle tulee jotenkin mieleen ja sellainen fiilis sun kirjoituksesta aivan kuin joku hieltä haiseva läski vanha härski äijä tulisi ehdottelemaan ja selittelisi että hyvää se vaan tekee, hyi helv... tollanen taitaa olla sun tilanteesi miesmarkkinoilla... enkä usko että se tuntuu kovin hyvältä oikeasti tunisialaisestakaan...

      Itselläni tilanne on päinvastainen ja mitenkään nyt itseäni kehumatta tai korostamatta miehet parveilee ympärilläni Suomessakin ihan siihen tahtiin, että kaupassa käynti tuntuu joskus hieman vaivalloiselta oikeasti. Äitinikin on nähnyt tätä ja voi todistaa, että vaikka seurassani on vanhus äitini, minulle tullaan ehdottelemaan vaikka kannan kauppakasseja ja äitini tietää varsin hyvin miten kiusalliselta se minusta tuntuu sillä kun välillä tapaamme kaupungilla hän sanoo ettei mennä tuonne ja tuonne paikkoihin kun siellä on taas miehiä jotka kohta on sun kimpussa.

      Että minulla ei todellakaan ole ongelmia saada miehiä ja jos seurustelen jonkun kanssa, siitä varmasti tulee lisää ongelmia sillä harva mies jaksaa sitä, että muitakin miehiä kiinnostaa seurani varsinkin kun olen vielä sosiaalinen ja kova puhumaan että kukaan kovin mustasukkainen mies ei ole minua varten ja tykkään kuitenkin juhlimisesta. Ja muissa naisissa tämä joskus herättää kateutta. Mieluummin teen itse aloitteen jos on joku sellainen joka kiinnostaa. Eräskin mies on minulle sanonut, että sä voit mennä ravintolaan ja sanoa ja valita että toi mies... Ei se aina ole niin kivaa olla kaunis. Mun miehet on sanoneet että vitsi kun oot hyvännäkönen ja sä oot niin kaunis.

      Olen siis ollut naimisissa tuollaisen Tunisian lusmun kanssa jota kaikki ovat syvästi ihmetelleet. Toinen Tunisialainen mies on sanonut miksi näin kaunis nainen kuin minä, on tämän kieron ja pahan ja ilkeän miehen kanssa. Siitäkin paistaa niin selvästi läpi, ettei tunisialaisilla miehillä ole kauniita naisia vaan rumia joita eivät muut huoli. Ja tästä syystä onkin hyvä pyytää tällaista naista laittamaan rättiä ja huntua päähän, että kehtaa edes liikkua sen kanssa kaupungilla. Näiden tummien miesten lähentely kuitenkin on vähän erilaista kuin suomalaisten sillä eräskin kerta ollessamme yökerhossa tummainpoikain seura alkoi ehdottelemaan meidän seurueelle ja todettiin vaan että toi on niin kiusallista kun noi tulee iholle ja ei siihen oikein muuta syytä ollut, mutta tuttu klubiväki heitti tummat kadulle.

      Täällä kirjoitteleva suomalaisakkojen kööri selvästi on siis tuollaista porukkaa, että kun nyt kerrankin saanut huomiota ja miehen niin ei ole mitään väliä miten tämä tunisialainen lusmu kohtelee, vie rahat, tartuttaa aidsin, pahoinpitelee jne. Minun miesseura sentään on ollut tasokasta omakotitaloineen, autoineen, mökkeineen ja veneineen sekä kunnollinen yhteiskunnallinen asema suuren firman edustajana sekä yksi jolla mitalleja urheilusuorituksista ja tällaisille suomalaisille miehille taas ei edes käykään kuka tahansa, että voitte vaan kuvitella millaista raivoa se herättää lähipiirissä että joku afrikan aavikon kasvatti tekee törkeyksiään. Minua ei kuitenkaan kohdella ihan miten tahansa...

    • yuck

      http://www.tunisia-love.com/signs-of-bezness-in-tunisia.htm

      Relationships with women who are clearly unattractive
      To put it quite openly: Why should a Tunisian man fancy a woman that is not fancied by any man in her home country?
      In fact, if they were tunisian women, they would find no attention either.
      But, and this makes the difference here, there are not Tunisians, they are Westerners, and, for money and a visa, each and every woman turns from an ugly ducklin to a beautiful swan and becomes a princess in a man's eyes (respectively in his words) ...

      http://www.tunisia-love.com/start-of-relationships.htm

      In general, men target 3 groups in this order:
      well-off young women
      single elderly women
      all other women
      Beauty, weight, age, intelligence or education play absolutely no role, just the expected profit from this relationship, which, as already stated, consist of sex, money and visa.

    • turisti ja juomari

      Morjes ! Hiano on paikka ja kyl siel pärjää kkun ja jos vaan haluaa ! Me ollaa kans lähdös kaverin kans sinne 21.3.2014 toista lertaa 3viikon reissulle ! Ollaa molemmat parikymppisiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe