Tulin Brisbanen kautta Suomeen viime vuonna. Näin äsken jostain u-tubelta amerikkalaiselta lentokentältä, kun ihmisiä läpivalaistiin. Heidän piti seistä lattiaan merkityssä paikassa ja sitten heistä näkyi suunnilleen alastonkuva. Minut käskettiin seisomaan yhteen paikkaan, joka oli merkitty lattiaan, ja odottaa siinä. Ei kerrottu, miksi. Muutaman hetken päästä heppu palasi ja antoi passini takaisin ja sain mennä. Ei mitään selitystä. Oliko tuo nyt sitten sitä läpivalaisuaq vai mitä? Luulin, että vain Melbournessa oli nuo riisuntakamerat. Mikähän tämä juttu oikein oli, tietääkö joku?
Brisbanen lentokentältä kysymys
fgfhfgjgfhjm
1
164
Vastaukset
- Brisban
Joo, todennäköisesti seisoit siinä just tarkastusta varten. Siinä seisovat kaikki tarkemmen tarkastettavat, niin minäkin ja lisäksi piski kävi nuuhkimassa minut ja kamat! Ihan kannatan samaa tänne meillekin ja haastattelut päälle ennenkuin jalalla astuu tälle kamaralle. Kivalta se minusta tuntui, kun huolehditaan omasta maasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882