Näillä tulet kipeäksi

........

En voi taata että kaikki toimisivat, vaikka vain osalla, mutta kai näistä on jotain hyvää :D

Syö:
Kahvin puruja
Mandariinin kuoria vähän
Pilaantunutta ruokaa
Juo ruokaöljyä n. pari lasia
TOSI paljon karkkia
Hammastahnaa (myrkytys vaara)
Teen puruja
Paljon mansikoita (mansikka kuume)
Suola vettä, jossa 1 tlk suolaa
Tupakan puruja/tumppi
Kissan tai koiran ruokaa
Paljon lunta
Laita:
Mandariinin kuoria tai teepusseja sukkiin
Herää 3.00 ja juo paljon vettä
Kylmäkalleja sänkyyn ja paidan alle
Nuku ikkuna auki ja hiukset märkinä
Kuuma vesipullo tyynyn alle 6.00
Nuole kissan persettä
Kastele sukat jääkylmällä vedellä
Pistä sipulia kainaloihin
Hiero kuumemittaria housun lahkeeseen tai laitat lamppuun

Tämäkin kuulemma toimii:
Täytä vesipullo 50 asteisella vedellä, kierrä korkki kiinni. käy selinmakuulle ilman housuja ja työnnä vesipullo emättimeesi. työnnä se niin syvälle kuin pystyt. Anna vaikuttaa 30 min. aamulla olet takuulla kuumeessa ja päätä särkee.

Helpointa on että feikkaat tai sanot että on migreeni

8

5824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ocean-

Okei siis kaikki joilla on vähänkää järkiä tajuaa että suurin osa näistä ei todellakhaa toimi. Suurimmasta osasta saa vaa mahan vähä kipiäksi. mikä on tää ns. "mansikka kuume".

• Ootko urpo?
      • ocean-

Joo kyllä siis on iha mahollista että oon urpo. Ja ilmeisesti immuuni "mansikka kuumeele"

• Anonyymi

Mäkään en tiennyt tästä mansikkakuumeesta.

• yäksuolaa

Yäk.. Nyt on siis vedetty mandariinin kuoria ja suolavettä hyi :D katotaa nytte tapahtuuko jotain..koska mulla on tosi hyvä vastustuskyky

• haluisin sairastaa

mulle toimi toi kylmää vettä juominen

• Tekonuha
        haluisin sairastaa kirjoitti:

mulle toimi toi kylmää vettä juominen

Jos haluut aidon näkösen ja tuntusen nuhan. Vähän huono puoli, mutta tuo uskottavuutta teko kuumeeseen. Täytyy vain juoda vettä nenällä, tuntuu ikävälle. :)

• Anonyymi

11vuotta vanha :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1299
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1073
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1003
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe