Onko kukaan lukenut tähtityttöä? Mitäs tykkäsitte?
Se oli mun mielestä aika hyvä.
Tähtityttö!
4
432
Vastaukset
- Sophia
Olen lukenut.. Aika "perus" viihdykettä oli mulle.. Eli ihan o.k muttei odellakaan yltäny top100 kirjoihin joita olen lukenut..
- kultakutri
musta tämä kirja oli hyvä...! No joskus vähä outo,ja ei oikeen ymmärtäny ainakaan niit matkoja...:) tai mitä ne olikaan...
mut hyvä perus kirja kuten jo sanoit sä... (otsikko:hih!)
- candy_cat92
Mun mielestä se oli aivan mahtava kirja...!!
Joitaki kohtii mä en oikeen tajunnu,mut silti se oli hyvä!;)- 8))
Yksi lempikirjoistani. Se oli outo ja kaunis, juuri siksi niin viehättävä kirja. Ja ne matkat, ne juuri kaunista olivatkin :)
Tämä kirjahan on tarkoitettu noin 12-15 vuotiaille, ja tämän ikäisille juuri niin mystisen ihanaa (Mikäli osaa arvostaa sisäistä kauneutta, luulempa ettei "iih, finni"- tyypit tästä kirjasta juuri ole innostunut.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2166533Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1094953Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1164690"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste423200Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1002847En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.642283- 661769
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331767odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391684- 571527