Mul tuli tossa pikku ongelma puhelimen kanssa. laitan sim kortin sisälle niin siihen tulee että ; SIM/RUIM - kortti lukittu - ei palvelua
--> laitan pin koodin siihen ja puhelin aukeaa siihen lukitusnäyttöön
---> Edelleen ei palvelua. ei yhistä verkkoon tai ota mitään signaalii.
---> Resetoin. ei vaikutusta.
Onko kelläkää tullu vastaan tällasta tai ees kuullu et tällei voi käydä ? Oon koittanu lukee tosta mut missää ei kerrota miten sen saa toimimaan... Wikipediassa on jotai mut ei suomen kielellä. en ottanumitää tolkkua mun englannin taidoilla :S
valaiskaa joku tässä asiassa
samsung galaxy s4
1
382
Vastaukset
Morjesta,
Oletko testannut toimiiko sama sim-kortti jossain toisessa puhelimessa? Tällä voitaisiin varmistaa se että onko vika puhelimessa vai kortissa :)
Tuli muuten mieleeni sellainen että onko toi liittymäsi ihan uusi, hankitko sen samaan aikaan kuin puhelimenkin? Jos liittymä on uusi, voisko olla ettei se ole vielä auennut? Se selviää jos soitat siihen numeroon jollain toisella puhelimella.
Ostitko puhelimen Saunalahdelta, tai kenties käytettynä? Huonolla tuurilla jos ostit sen käytettynä siinä saattaa olla jonkin sortin operaattorilukitus.
Tässä muutamia vinkkejä asian tiimoilta. Kerrothan miten hommat etenee :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864