Lopettaisiko pelaamisen?

PeluriM1977

Viimeaikoina ei enää ole pelaaminen kiinnostanut. Ehkä kyse on vaan kaudesta ja jossain vaiheessa vois taas alkaa kiinnostamaan. Kaikki hitit on pelattu läpi, Mass Effectit, Halot jne. Omistan originaali 2001 vuoden Xboxin ja sitten Xbox 360:n.

En taida ostaa enää näitä uusia konsoleita. Alkaa olemaan vähän liikaa "isoveli valvoo" meininkiä. Vanhalla Xboxilla sentään voi pelata ja tallentaa pelejä ilman nettiäkin. Samoin xbox 360:lläkin, vaikka siinä tuntuu että joissakin peleissä pitää olla netti.

Pitäisiköhän myydä Xbox 360 pois ja keskittyä näihin vanhoihin. Ostais PS2:n ja sit pelejä. Riittävän hyvät grafiikat minulle ja loistopelejä paljon.

Toisaalta on pelattu jo niin paljon pelejä, että ei enää kiinnosta. Olenkohan jo kasvanut ylitse peli-iän. No en tiedä. Mahdollisesti vien boxit liikkeeseen..tai ainakin tuon Xbox 360:n.

Kattellaan!

4

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orgasmseppo

      Siirry PC pelaamiseen. Jos grafiikat tuntuu riittäviltä jo nyt niin tulet saamaan elämäsi orgasmin, kun pelaat PC:llä 8k resolla, 120fps:llä 240hz näytöstä ja äänestä vastaa tämän hetken parhain äänikortti.

      Edes PS5 tai Xbox Two eivät tule saavuttamaan sitä, mikä on jo arkipäivää PC:llä. PC on miesten kone. Lähempä tästä sohvalle pelaamaan PS4 ohjaimella tetristä.

      • Kattelehan toki

        Siinä taas yksi tosimies, joka ei ymmärrä lukemaansa. Jos ps2 grafiikka riittää, niin silloin ei yleensä ole hinkua ostaa kallista pelikonetta vaan siksi, että saa vielä paremmat grafiikat joilla ei ole mitään merkitystä. Tosimies tietää, että kaikki ei ole kultaa mikä kimaltaa. Minä esimerkiksi en ikinä enää siirry takaisin pc pelaamiseen, vaikka se grafiikka olisi kuinka mahtavaa tahansa.

        Mutta aloittajan asiaan... Mikä on peli-ikä? Oli itelläkin kausia että ei tullu paljoa pelattua, mutta nyt taas vanhemmilla päivillä on intoa alkanut tulla enemmän. Vähän ehkä liikaakin, laitteistomäärästä päätellen :D Tosin pelattavat pelit muuttuivat ihan toisen tyyppisiin tuon hiljaisen kauden jälkeen. Aloin pelailemaan pelejä, joista en aiemmin ollut jaksanut niin välittää. Ennen tuli pelattua autopelejä, räiskintää ja tasoloikkaa, nykyään sitten roolipelejä ja seikkailua tai älypelejä. Vanhoille konsoleille, etenkin ps2, saa vielä paljon pelejä. Itse olen juuri pelailemassa ps1 peliä ja silti tulen joskus jatkossa hankkimaan myös nämä uudet konsolit.

        Samaa mieltä olen kyllä siinä, että nämä nykykonsolit alkavat muistuttamaan liikaa pc-pelaamista. Nettiominaisuutta en tarvitsisi pelikoneeseen ollenkaan. Tekniikka kuitenkin kehittyy ja jos tulevaisuudessakin haluan pelata hyviä pelejä, niin joihinkin uudistuksiin on pakko alistua. Onneksi sentään mikkisofta perui ne suurimmat hölmöilynsä tulevasta konsolistaan =)

        Älä suotta ressaa. En kuitenkaan ihan vielä myisi pelikoneita pois. Odottele hetki, kokeile jotain vanhoja "ei hittejä" tai ihan toisen tyyppisiä pelejä ja jos kuitenkin peli-into hiipuu täysin niin myy pois. Toisaalta... Jos jossain vaiheessa innostut uudestaan, niin saahan noita vehkeitä sitten ostettua uudestaankin.


      • PeluriM1977

        Joo konsoleissa pysyn PALJON mielummin. Ei tartte muistia jne säädellä. Muutenkin PC:t maksaa liikaa. Ei kiitos. Pääsee paljon helpommalla konsolilla. Jos pelaan, pelaan konsolilla. PC:lle kiitos ei.


      • PeluriM1977
        Kattelehan toki kirjoitti:

        Siinä taas yksi tosimies, joka ei ymmärrä lukemaansa. Jos ps2 grafiikka riittää, niin silloin ei yleensä ole hinkua ostaa kallista pelikonetta vaan siksi, että saa vielä paremmat grafiikat joilla ei ole mitään merkitystä. Tosimies tietää, että kaikki ei ole kultaa mikä kimaltaa. Minä esimerkiksi en ikinä enää siirry takaisin pc pelaamiseen, vaikka se grafiikka olisi kuinka mahtavaa tahansa.

        Mutta aloittajan asiaan... Mikä on peli-ikä? Oli itelläkin kausia että ei tullu paljoa pelattua, mutta nyt taas vanhemmilla päivillä on intoa alkanut tulla enemmän. Vähän ehkä liikaakin, laitteistomäärästä päätellen :D Tosin pelattavat pelit muuttuivat ihan toisen tyyppisiin tuon hiljaisen kauden jälkeen. Aloin pelailemaan pelejä, joista en aiemmin ollut jaksanut niin välittää. Ennen tuli pelattua autopelejä, räiskintää ja tasoloikkaa, nykyään sitten roolipelejä ja seikkailua tai älypelejä. Vanhoille konsoleille, etenkin ps2, saa vielä paljon pelejä. Itse olen juuri pelailemassa ps1 peliä ja silti tulen joskus jatkossa hankkimaan myös nämä uudet konsolit.

        Samaa mieltä olen kyllä siinä, että nämä nykykonsolit alkavat muistuttamaan liikaa pc-pelaamista. Nettiominaisuutta en tarvitsisi pelikoneeseen ollenkaan. Tekniikka kuitenkin kehittyy ja jos tulevaisuudessakin haluan pelata hyviä pelejä, niin joihinkin uudistuksiin on pakko alistua. Onneksi sentään mikkisofta perui ne suurimmat hölmöilynsä tulevasta konsolistaan =)

        Älä suotta ressaa. En kuitenkaan ihan vielä myisi pelikoneita pois. Odottele hetki, kokeile jotain vanhoja "ei hittejä" tai ihan toisen tyyppisiä pelejä ja jos kuitenkin peli-into hiipuu täysin niin myy pois. Toisaalta... Jos jossain vaiheessa innostut uudestaan, niin saahan noita vehkeitä sitten ostettua uudestaankin.

        Joo, päädyin vielä säästämään konsolit ja pelit. Kyllä tässä varmaan tulee pelailtua vielä. Räiskinnät, suorasukaiset autopelit (ei mitään auton säätämisiä kiitos) ja roolipelit ovat mun makuuni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1007
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      838
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe