Trukkikortin ajotehtävät?

Korttia ajamaan

Olen menossa ajamaan Trukkikorttia ja minulla ei eikeistaan ole siitä paljoakaan kokemusta, olen toki vähän ajanut. Mitä kaikkea kuuluu osata ajokokeessa ja kuinka pitkä se koe on? Onko siinä siis kaikki muut kurssilaiset seuraamassa jokaisen ajosuoritusta? Jotenkin jännittää kyseinen koe :(

4

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdjkfsdjk

      Meillä oli ensin puolikas päivä teoriaa ja toinen puolikas ajoharjoittelua. Käytössä vaan yksi trukki joten suurin ajorata ajettiin vain kerta per/ henkilö. Rata oli pystyssä olevista lavoista tehty pujottelurata jossa myös pinottiin / levitettiin tyhjiä eurolavoja. Ei kovi haastavaa. Kaikki pääsee kuulemma läpi jos selviää radan läpi itse tai neuvojen avulla. Jos ajo ei kertakaikkiaan onnistu niin silloin ei tule korttia. Kaikki oli samassa hallissa joko katselemassa toisten ajoa tai jauhamassa p****a

    • tukkikuski1

      Itse ajelin aikoinaan paperi tehtaassa trukkikortin kun se kuului kaikkien ajaa. Koomisinta koko päivässä oli se kun ajokokeen ajatti koko tehtaan pahin töhöilijä trukkihommissa, pakkaus ja turvallisuusvastaava. Kaikki muut seuras vierestä ei sitä kannata jännittää kyllä ne kertoo mitä pitää tehdä ja sitten teet todella rauhallisesti ja tarkasti mitä pitää ja lähdet tyytyväisenä kortti takataskussa pois paikalta.

    • trekkamies

      ihan sama systeemi kun ajaa trekkakorttia

      • Lasit on muovinkappa

        Paitti että rekkaa ei ajella ilman korttia.

        Trukin ajoon ei sitten taas tartte mitään kortiin, ajoi sitä töissä tai vapaa-aikana... Yhtä hyödyllinen kuin joku ala-astelaisten "omelukoneen ajokortti"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3928
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      213
      2196
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2113
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1494
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1245
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      93
      1158
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1110
    Aihe