Iltaa !
Kävin ostamassa samsung s3 ja minulla ei ennestään ollut micro sim korttia joten sain sen gigantista ja he pyysivät soittamaan dna:lle että he aktivoisivat kortin käyttöön, no minä soitin sitten dna:lle ja kerroin heille sim kortin koodin jota he pyysivät sitten sanoivat että kortti toimii 30 min päästä noin.. Tästä nyt mennyt 5 tuntia eikä sim kortti toimi. Missä vika ? Kukaan kokenut samanlaista juttua ?
Sim kortti ei aktivoitu
paniikki1
3
3146
Vastaukset
Moro,
Joko sait kortin ja puhelimen toimimaan? Jos et, sammuta puhelin ja laita se uudelleen päälle. Jos sulla se uus puhelin on ollut koko ajan päällä sim-kortti ei aktivoidu ennenkuin puhelin käy sammuksissa.
Jos ei toimi tuonkaan jälkeen, otahan nopsaan yhteys DNA:n asiakaspalveluun, tässä on nyt jotain outoa että näin kauan kestää.
Tero@SoneraPartio- DNAPRO
DNA äly aktivoinit: https://aktivoi.dna.fi/tilausnumero
###
Järjestelmä sama DNA Pro:n kanssa, itse kun aktivoin tilauksen se oli samantien
päällä. - entsio
miksi ei ole kenttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727093
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes662831- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661379Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3641332- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181196Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988