Mua rääkätään mun rintsikoista!

Terävätissi

Oon 13v tyttö ja mun äiti on ostanu mulle topatut 75B rintsikat, jotka on terävät muodoltaan. Mä tykkään niistä ja tykkään pitää niitä, mut meidänluokkalaiset inhoo niitä ja tytöt nälvii niistä ja pojat kourii ja rämpsyttää selästä, niin, että välillä mun selkä on ihan punainen ja hellä.
Mitä mun pitäs tehdä, kun näistä liiveiistä en halua luopua? Enkä voi tajuta, että mitenkä mun rintsikat voi aiheuttaa niin karmeet agressiot, sekä tytöissä, että pojissa.
Auttakaa, mitä mun oikein pitäs tehdä?

141

1582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se yks...

      Vedä poikia paida kauluksesta takaa ja tytöillä voit alkaa rämpsyttää ryntsikoita. Jos ei muuta kerro jollekkin

      • Terävätissi

        Taidampa ruvetakkin vetämään poikien paidan kauluksesta ja rämpsyttämään tyttöjen rintaliiveistä heti huomispäivänä, koska mua niin suututtaa niitten jutut.
        Harmi, että pojilla ei oo rintaliivejä, että pääsis oikeim kunnolla rämpsäyttelemään niitten rintsikoita, sillä sitä mä totisesti osaisin tehdä, koska mun liivejä on rämpsytelty jo enemmän ku tarpeeks.
        Mä oon ajatellu kertoo meidän opelle, mutta en oo vielä kehdannu ku se on mies.
        Mitä mieltä te ootte, voisko miesopelle kertoo tommosista?


      • Suututtaajakiukuttaa

        Mulla on nyt aivan samanlainen tilanne. Mun rintsikoille nauretaan (tytöt) ja niitä rämpsytellään olkaimista ja takaa (pojat). Oon kohta 14 ja ja tykkään käyttää topattuja ja muodoltaan sellasii niinku terhakan näkösii, eli niinku jotka tekee tissit niinku vuoren huipuiks kai ymmärrätte.
        En oo sanonu opelle tai silleen kellekkään,mut ottaa toi päähän ja suututtaa ja varsinki kun pojat vielä kourii.


      • mullakin_on_rämpsytelty
        Terävätissi kirjoitti:

        Taidampa ruvetakkin vetämään poikien paidan kauluksesta ja rämpsyttämään tyttöjen rintaliiveistä heti huomispäivänä, koska mua niin suututtaa niitten jutut.
        Harmi, että pojilla ei oo rintaliivejä, että pääsis oikeim kunnolla rämpsäyttelemään niitten rintsikoita, sillä sitä mä totisesti osaisin tehdä, koska mun liivejä on rämpsytelty jo enemmän ku tarpeeks.
        Mä oon ajatellu kertoo meidän opelle, mutta en oo vielä kehdannu ku se on mies.
        Mitä mieltä te ootte, voisko miesopelle kertoo tommosista?

        Voi olla, että miesopen on vaikee kuvitella, miltä tuntuu, kun liivejä rämpsytellään, sillä se tuskin on rintsikoita pitänyt ja varsinkin, että joku ois sen rintsikoita silloin rämpsyttänyt.
        Tätähän voi tietenkin miesopeltakin kysyä, että onko rintsikoista ja niitten rämpsyttelystä kokemusta.


    • Se yks...

      Oliski sulle kätevää jos pojilla olis rintsikat :D . Ja kannattaa kertoa opettajalle, vaikkakin miehelle, jos kiusaaminen ei lopu. Voithan toki kertoa jollekkin muulle opetajalle, koska opettajat jouruu pahemmin kuin teinit :D

      Ja olen myös 13v ja entinen kiusattu. Kannattaa kertoo jollekkin jos ei lopu, mulla loppu heti kun kerroin :)

      • gylliggi

        Kerro opettajallesi. Rämpsyttele kunnolla tyttöjen rintsikoita ja sitten kun pojat tulee kiusaamaan niin kunnon potku munille ja...... Ääh aika väkivaltasta. Kerro opettajallesi.


      • Terävätissi
        gylliggi kirjoitti:

        Kerro opettajallesi. Rämpsyttele kunnolla tyttöjen rintsikoita ja sitten kun pojat tulee kiusaamaan niin kunnon potku munille ja...... Ääh aika väkivaltasta. Kerro opettajallesi.

        gylliggi, sä et viitsinyt lukea tätä loppuun.
        Jos olisit lukenut, tietäisit mikä tilanne on.

        Onks sunkin liivejä rämpsytelty, jos on mitä olet tehnyt?


    • Heipatiheii (:

      Rintsikoiden rämpsyttely on tuskaa!!! Se on jätkien lapsellinen tapa viestittää kiinnostusta, mutta tytöille kidutusta! Kiva olla selkä hellänä kun kumilenksuja paukautellaan selkää vasten kaikki päivät. Kerro opettajalle, ei sillä väliä jos on mies - sen ammatti on puuttua kiusaamiseen :)

      • Terävätissi

        Kiitos kivoista ja sympaattisista vastauksista.
        Mä oon ajatellu kertoo meidän opelle siitä mun rintsikoitten rämpsyttelystä, vaikka se onkin miesope. Se on kyllä tosi reilu ja kiva, luulen, että kun se pistää vähän poikia tästä jutusta järjestykseen, niin eiköhän rämpsyttely lopu lyhyeen.
        Onks teille muille tullu tälläsii ongelmii rintsikoista?
        Mua ei oo koskaan aikasemmim kiusattu, joten tää tämmönen kiusaaminen tuntuu tosi typerälle.


      • minulla ei ole nimeä
        Terävätissi kirjoitti:

        Kiitos kivoista ja sympaattisista vastauksista.
        Mä oon ajatellu kertoo meidän opelle siitä mun rintsikoitten rämpsyttelystä, vaikka se onkin miesope. Se on kyllä tosi reilu ja kiva, luulen, että kun se pistää vähän poikia tästä jutusta järjestykseen, niin eiköhän rämpsyttely lopu lyhyeen.
        Onks teille muille tullu tälläsii ongelmii rintsikoista?
        Mua ei oo koskaan aikasemmim kiusattu, joten tää tämmönen kiusaaminen tuntuu tosi typerälle.

        kukaan sun luokan pojista ei ilmeisesti ole keksinyt vielä näpsyttelyn sijaan napata rintsikoita auki paidan läpi. meidä luoka poijat keksi tän nyylin härnätä tyttöjä. lapsellista tiedä, onneksi olin vanhempi kuin muut pojat enkä alkanut moiseen typeryyteen. saatoi johtua siitäkin että olin itse koulukiusattu niin en alkanut itse kiusaamaan toisia.

        että tän pointtina oli vai se että vaikka jotku pojat on täysiä kusipäitä, niin kaikki eivät ole, mutta kannataa kertoa asiasta opettajalle tai jollekin joka voi asiaan vaikuttaa.


    • Tyttö

      Uskon että tuntuu tosi typerältä. Itseäni ei ole kiusattu rintsikoista mutta eräs tyttö luokaltani joskus ala asteella laittoi minulle kerran lapun reppuuni: voitko jo ruveta käyttämään rintsikoita, näyttää tosi tyhmältä. Kun kotona huomasin tämän, purskahdin nauruun :DD. Ei minulle edes ollut tarvetta ostaa rintsikoita. Oli tosi hauska juttu kavereitteni mielestä, varsinkin kun tämä oli tyyliin ainoa joka käytti rintsikoita ja turhan aikaisin.

      • Terävätissi

        Kiitos kivoista vastauksista!
        Olen perinjuurin kyllästynyt meidänluokan poikien rintsikoitten rämpsyttelyyn.
        Mun liivejä on rämpsäytetty ainakin 20 kertaa ja kaksi kertaa liivit on auennu samalla. Lisäksi yksi poika osaa aukasta liivit vaikka paksun villapuseron läpi ja on aukassu multakin kolme kertaa. Mua ottaa se tosi paljon päähän, kun pitää mennä aina vessaan, että saa ne kiinni.
        Kertokaa mitenkä pojille voi kostaa nää jutut!
        Pitääkö ruvetta ottamaan niitten munista kiinni ja riuhtasta oikein kunnolla, ennenkö uskovat, ettei rintsikoitten rämpsuttely ja aukominen ole kivaa?
        Kertokaa, jos olette keksineet hyviä kostokeinoja!


      • minulla ei ole nimeä
        Terävätissi kirjoitti:

        Kiitos kivoista vastauksista!
        Olen perinjuurin kyllästynyt meidänluokan poikien rintsikoitten rämpsyttelyyn.
        Mun liivejä on rämpsäytetty ainakin 20 kertaa ja kaksi kertaa liivit on auennu samalla. Lisäksi yksi poika osaa aukasta liivit vaikka paksun villapuseron läpi ja on aukassu multakin kolme kertaa. Mua ottaa se tosi paljon päähän, kun pitää mennä aina vessaan, että saa ne kiinni.
        Kertokaa mitenkä pojille voi kostaa nää jutut!
        Pitääkö ruvetta ottamaan niitten munista kiinni ja riuhtasta oikein kunnolla, ennenkö uskovat, ettei rintsikoitten rämpsuttely ja aukominen ole kivaa?
        Kertokaa, jos olette keksineet hyviä kostokeinoja!

        ei välttämättä ottaa munista kiinni, se saattaa ehkä innostaa joitakin. mutta yksi kohta joka yllättää on juuri navan alapuolella siinä on sellainen kohta että siihen kun lyöt sormiepäillä yllätäen niin on takuu varma että se pistää polvilleen. oon ite pari kertaa käyttänyt tappelussa ja aina on toiminut. yksi on kanssa iskeä kaulan imusolmukkeisiin etusomenpäällä, (ja kyseinen liike sattuu jos osaa laittaa sormen oikeaan paikkaan). tai perus niskalenkillä kenttään polvi lapaluun päälle ja käsi ylös jos ei riitä niin "kurjen kaulaa" samaiseen käteen niin saat pojan hallintaan. koita kiutenkin olla murtamatta pojan kättä adrenaliini puuskassa, (niin kuin mulle melkein kävi yhden humalaisen kanssa).
        taikka yksin kertaisesti kun tunnet käden selässä niin käänny, ranteesta kiinni liikut niin että olet naama samaan suuntaan kuin poikakin, kyynärpään yläpuolelta kiinni, käsi koukkuun selän taakse tue pojan kyynärpää itseäsi vasten ja kurjen kaulaa käteen.

        en tosi voi tietää millainen koko ero tellä on mutta nuo kaksi ensimmäistä toimii kaiken kokoisiin ja kaksi viimeistä toimii lähinnä saman kokoisiin, mutta tekniikan ollessa hallussa myös itseä isompiinkin.
        onhan vielä kuristus otteetkin, mutta jos poju alkaa sinertään niin niin sen voi laskea jo pahoinpitelyyn joten en suosittele.
        mutta jos nyt joku ei tiedä mikä on kurjen kaula niin alla on osoite kuvaan kurjen kaulasta.
        ja jos ei tiedä mikä on niska lenki niin etsiköön kasiin sä joku pojan ja kysyköön siltä mikä se on.

        http://files.kotisivukone.com/files/wwwsfchyvinkaanet.kotisivukone.com/.album/1201506828486_4_orig.jpg


      • Sweitsinnäkkäri
        minulla ei ole nimeä kirjoitti:

        ei välttämättä ottaa munista kiinni, se saattaa ehkä innostaa joitakin. mutta yksi kohta joka yllättää on juuri navan alapuolella siinä on sellainen kohta että siihen kun lyöt sormiepäillä yllätäen niin on takuu varma että se pistää polvilleen. oon ite pari kertaa käyttänyt tappelussa ja aina on toiminut. yksi on kanssa iskeä kaulan imusolmukkeisiin etusomenpäällä, (ja kyseinen liike sattuu jos osaa laittaa sormen oikeaan paikkaan). tai perus niskalenkillä kenttään polvi lapaluun päälle ja käsi ylös jos ei riitä niin "kurjen kaulaa" samaiseen käteen niin saat pojan hallintaan. koita kiutenkin olla murtamatta pojan kättä adrenaliini puuskassa, (niin kuin mulle melkein kävi yhden humalaisen kanssa).
        taikka yksin kertaisesti kun tunnet käden selässä niin käänny, ranteesta kiinni liikut niin että olet naama samaan suuntaan kuin poikakin, kyynärpään yläpuolelta kiinni, käsi koukkuun selän taakse tue pojan kyynärpää itseäsi vasten ja kurjen kaulaa käteen.

        en tosi voi tietää millainen koko ero tellä on mutta nuo kaksi ensimmäistä toimii kaiken kokoisiin ja kaksi viimeistä toimii lähinnä saman kokoisiin, mutta tekniikan ollessa hallussa myös itseä isompiinkin.
        onhan vielä kuristus otteetkin, mutta jos poju alkaa sinertään niin niin sen voi laskea jo pahoinpitelyyn joten en suosittele.
        mutta jos nyt joku ei tiedä mikä on kurjen kaula niin alla on osoite kuvaan kurjen kaulasta.
        ja jos ei tiedä mikä on niska lenki niin etsiköön kasiin sä joku pojan ja kysyköön siltä mikä se on.

        http://files.kotisivukone.com/files/wwwsfchyvinkaanet.kotisivukone.com/.album/1201506828486_4_orig.jpg

        Itse Bruce Lee^


    • Se yks...

      Jos olisin sinä, joka kerta kun he aukaisisivat tai rämpyttäisivät rintsikoita, potkaisisin munille :DD. Se ainakin tehoaa ja myös ´minulla ei ole nimeä´ tyypin jutut on loistava idea, kannattaa ottaa ainakin hänen neuvoista oppia ;)

      • Terävätissi

        Kiitos hyvistä neuvoista!
        Toi munillepotkaisuneuvo tuntuu oikein mukavalta ja yhtä poikaa tänään potkaisinkin. En tiedä potkaisinko liian lujaa, kun poika rupes jodlaamaan ja pitelemään kaksin käsin munistaan kiinni.
        Harrastan jalkapalloa, joten potkuni voi olla vähän voimakkaampia, kuin monella muulla tytöllä.
        Tää poika ei tullu ainakaan tänään enään rämpsäyttelemään mun rintsikoita.


    • Se yks...

      :D Ihan oikein sille :), mutta miten aijot siten tehdä tyttöjen kanssa? Voi olla että nekin lopettaa kun huomaavat että pistät hanttiin pojille ;)

      • Terävätissi

        Tytöt onkin vaikeampia, sillä sieltä tulee pikku nälväsyjä sillon tällön. En oikein tiedä mikä saisi nälvimisen loppumaan.
        Ainoo kiva asia on, että yksi tyttö on ostanu samanlaiset rintsikat ja toinenkin on kyselly mistä mun liivit on ostettu ja haluavansa samamlaiset.
        Toivotaan, että tää malli yleistyy ja kohta kaikilla on tälläiset terävät topatit rintaliivit.


      • tyttö 14
        Terävätissi kirjoitti:

        Tytöt onkin vaikeampia, sillä sieltä tulee pikku nälväsyjä sillon tällön. En oikein tiedä mikä saisi nälvimisen loppumaan.
        Ainoo kiva asia on, että yksi tyttö on ostanu samanlaiset rintsikat ja toinenkin on kyselly mistä mun liivit on ostettu ja haluavansa samamlaiset.
        Toivotaan, että tää malli yleistyy ja kohta kaikilla on tälläiset terävät topatit rintaliivit.

        Mullaki on semmoset topatut terävät rintsikat. Ne on 70B ja tykkään tosi tosi paljon. Ei mua oo kukaan kiusannu niistä. Pojat on kyllä kourineet niitä, mutta meidän luokalla ne kourii kaikkia, joilla on edes jonkinlaiset tissit.
        Tykkääks kukaan muu topatuista ja terävistä rintsikoista?


    • Se yks...

      Kun muumama alkaa käyttää teräviä rintsikoita, kohta kaikki käyttää. Villitys iskee :D
      Hyvä että asia alkaa menemää siihen suuntaan, niin tytöille ei tarvitse tehdä mitään. Muut huomas ettei sulle kannata ryppyillä :D

      • Terävätissi

        Olishan se kivaa, jos kaikki alkais käyttää teräviä ja topattuja rintsikoita, niin eipä niistä varmaan kukaan sillon mussuttas tai pilkkais.
        Meidän luokalla on kuitenkin tyttöjä, jotka aina nälvii mun liiveistä. Mä oom joskus menny rämpsäyttään sen kaikkein innokkaimman nälvijätytön rintsikoita oikein kunnolla. Kyllä on tyttö hämmästynyt ja ruvennu melkein itkeen, kun niin mojovasti selkään rämpsähti.


    • Se yks...

      Hyvä, kannattaa mennä koittamaan uudestaan. Mukavaa jos sulla alkaa menemään parempaan päin :)

      • Terävätissi

        Nyt on mennyt vähän paremmin. Mun liivit on saanu olla melko rauhassa. Yks poika vaan on käynyt kerran kourimassa mun tissejä, mutta mä yritin ottaa sitä sa2malla oikein kunnolla munista kiinni, mut valitettavasti sillä on niin pienet munat, että en saanut kunnon otetta. Pianimunaset pojat ei oo kivoja.


      • minulla ei ole nimeä
        Terävätissi kirjoitti:

        Nyt on mennyt vähän paremmin. Mun liivit on saanu olla melko rauhassa. Yks poika vaan on käynyt kerran kourimassa mun tissejä, mutta mä yritin ottaa sitä sa2malla oikein kunnolla munista kiinni, mut valitettavasti sillä on niin pienet munat, että en saanut kunnon otetta. Pianimunaset pojat ei oo kivoja.

        tiesitkö että tolla sun tavallas on muuten omat hyvä ja huonot puolensa.
        jotkut pojat saattavat ehkä huutaa kivusta tai hämmästyksestä kun pistät vastaankin, mutta oletko tullut ajatelleeksi sitä hetkeä kun tulee vastaan poika joka ei tunnekaan kipua kun potkit tai puristelet munista. tai oletko tullut ajatelleeksi miten sen jälkeen käy kun poju ottaa jalasta kiinni ja nostaa sitä ottaen pari askelta eteenpäin (hänestä katsottuna). sen jälkeen saattaa sun omaan päähän sattua.
        tai jos poka onkin hiukan nopeampi sua itteäs. tuon tyyliset pokut ja kourimiset on helppo tojua saatikka sitten väistää. ottaen huomioon senkin että lähtö kohtaisesti poikien ruumiin rakenne soveltuu paremmin tappeluun kuin tyttöjen, tosin poikkeuksiakin on tiedän muutamia itseni ikäsiä tyttöjä jotka ilman mitään koulutuksi voittavat kevyesti tappelun tarvittaessa isompiaankin vastaan.

        mutta pointti oli siinä että kannattaa myös ajatella ennen kuin toimii, muuten voi vastaan tulla mitä vain. ja on olemassa poikia jotka eivät katso kenen kanssa alkavat tappeleen nyrkein kun tarpeeksi ottavat ensin itse osumaa.

        on tullut erottetua toisistaan sellaisiakin tappelioita jotka ovat lyöneet takaisin kun toinen on vain puolustanut itseään liian kovin ottein ja niitä joissa toinen osa puolion ollut tyttö joka on tavallaan aloittanut koko tappelun kyseisellä tavalla. potkimalla poikaa munille.

        mutta toivoittavasti sulle ei tule näitä tapauksi vastaan


    • Se yks...

      :D Hyvä et menee paremmin :)

      • Terävätissi

        Onhan siinä tietenkin omat riskinsä kun hyökkää poikia vastaan puolustaessaan itseään ja koskemattomuuttaan, mutta pakko on tehdä jotain ei voi vaan jäädä tuleen makaamaan. Pakko on puolustautua, vaikka saisikin välillä nenälleen.
        Joskus olen kummastellut sitä, kuinka tarkat silmät pojilla on huomaamaan, jos tissien koko tai muoto muuttuu vähänkin.


      • minulla ei ole nimeä
        Terävätissi kirjoitti:

        Onhan siinä tietenkin omat riskinsä kun hyökkää poikia vastaan puolustaessaan itseään ja koskemattomuuttaan, mutta pakko on tehdä jotain ei voi vaan jäädä tuleen makaamaan. Pakko on puolustautua, vaikka saisikin välillä nenälleen.
        Joskus olen kummastellut sitä, kuinka tarkat silmät pojilla on huomaamaan, jos tissien koko tai muoto muuttuu vähänkin.

        silmät hatjaantuu moniin eri asioihin niin myös tuohonkin, niin kuin siihenkin kuka mahdollinen kiusaaja ehdokas ja kelle kannattaa antaa takaisin saamatta nenilleen.


      • Terävätissi
        minulla ei ole nimeä kirjoitti:

        silmät hatjaantuu moniin eri asioihin niin myös tuohonkin, niin kuin siihenkin kuka mahdollinen kiusaaja ehdokas ja kelle kannattaa antaa takaisin saamatta nenilleen.

        Ostin uudet rintsikat, kum vanhat tuntu pieniltä. Nyt mulla on 75C rintsikat ja topatut ja malliltaan tetävät, jotka tekee tissit terhakan näkösiks, josta mä tykkään.
        Uude liivit on huomioitu ja herjaa on tullut. Kukaan ei kuitenkaan ole uskaltanut kourimaan tai rämpsäyttelemään ja hyvä niin!
        On se uskomatonta, kuinka uudet rintsikat voi saada näin paljon huomioo meidän luokassa. Onko kellään muulla käynyt näin?


      • rintsikkatuttö 13v
        Terävätissi kirjoitti:

        Ostin uudet rintsikat, kum vanhat tuntu pieniltä. Nyt mulla on 75C rintsikat ja topatut ja malliltaan tetävät, jotka tekee tissit terhakan näkösiks, josta mä tykkään.
        Uude liivit on huomioitu ja herjaa on tullut. Kukaan ei kuitenkaan ole uskaltanut kourimaan tai rämpsäyttelemään ja hyvä niin!
        On se uskomatonta, kuinka uudet rintsikat voi saada näin paljon huomioo meidän luokassa. Onko kellään muulla käynyt näin?

        Tuntuu uskomattomalta, että joitakin ihmisiä kiusataan rintsikoista.
        Mitä ihmeen väliä sillä on onko rintsikat terävät tai tylsät, topatut tai toppaamattomat?
        Rintaliivit on iloinen, tärkeä ja tarpeellinen asia kaikille tytöille ja naisille.


    • Voi juma. En tiedä mitä teen täällä, MUTTA sanoisin että vaikka ne rämpsyttelee sun rintsikoita niin ennen munille potkaisemista käy mielessäs läpi mahdolliset seuraukset, kuten ikuinen steriiliys. Siinä voi käydä tosi pahasti ja arvaa kuka maksaa sairaalakulut.

      • Terävätissi

        Eihän se munille potkaseminen tietenkään mitään fiksua ole, mutta minkäs teet, kun oikein ärsytetään, niin kyllä siinä pinna palaa ja kiusaaja voi saada potkun munilleen.
        Mietippä siilio miltä sinusta tuntuisi, kun juuri ostamasi kalliit rintaliivit venytetään tahallaan pilalle rämpsäyttelemällä niillä sinua paljaaseen selkänahkaan.
        Mahtais tuntua mukavalta?


      • Kyynikko

        Veronmaksaja maksaa suurimman osan sairaalakuluista.


    • En osaa poikana kuvitella tuollaista, mutta se ei jätä pysyviä fyysisiä vaurioita. Suosittelisin jotain toista tapaa satuttaa. Nimimerkillä "minulla ei ole nimeä" oli aika hyviä ideoita, joissa ei voi sattua noin pahasti, mutta jotka kuitenkin hillitsevät kiusaajia. Jos munille potkaisu tuntuu ainoalta vaihtoehdolta, niin ota mieluummin niskasta kahdella kädellä kiinni ja potkaise naamaan. Turvallisempaa, mutta toimii.

      • minulla ei ole nimeä

        "Jos munille potkaisu tuntuu ainoalta vaihtoehdolta, niin ota mieluummin niskasta kahdella kädellä kiinni ja potkaise naamaan. Turvallisempaa, mutta toimii."

        " potkaise naamaan. Turvallisempaa, mutta toimii"

        älä nyt suutu, mutta oletko viALLA PÄÄSTÄSI? tajuatko että yllytät juuri tyttöä suullistymään tapon yritykseen? tiesitkö että elämä ei ole elokuvaa, ihmisellä ei nenän takana ole luuta siellä ei ole kuin pelkkää rustoa --> ja ruston takana aivot alkaako sytyttään? "potkaise naamaan. TURVALLISEMPAA" mitä HELVETIN TURVALLISEMPAA? ajattele miten käy kun potku onkin hitusen kovempi kuin pitäisi nenä menee ruston läpi ja suoraan aivoihin asti. Seurauksena (uhrille) : halvaantuminen tai kuolema. Rikos nimikkeenä (tekijälle): kuoleman tuottamus, vamman tuottamus, tapon yritys tai törkeä tapon yritys, jopa riippuen onko tapaus kuinka tarkasti suuniteltu jopa murha tai sen yritys.

        joten kerropas mulle miten tämä "niskasta kahdella kädellä kiinni ja potkaise naamaan." on "turvallisempi" tapa. kuin esim. munille potkaisu se on ehkä kivuliasta tiedän (jos luit tekstini tarkaan ylempää tiedät jo että olen itsekin poika), mutta en enään tunne juurikaan kipua jos joku alkaa potkiin munille.
        tiedän myös pari tapausta jossa miestä oli potkaistu munille jonka seurauksena toinen kives oli murskautunut täysin jonka seurauksena oli kirurginen toimen piden kiveksen poisto. vaihto ehtona oli kuolema, ja enen leikkausta kivut olivat oleet tuskallisia. Mutta nämä tapaukset ovat harvinaisia, mutteivat mahdottomia.
        Oliko muita "hyviä" ideoita saada syyte ja rikos rekisteri itselleen?

        "Nimimerkillä "minulla ei ole nimeä" oli aika hyviä ideoita, joissa ei voi sattua noin pahasti, mutta jotka kuitenkin hillitsevät kiusaajia."
        hyvä pointti, tarkoitus on että pidetään vain kiinni, mutta ei sinänsä katkota käsiä tai jalkoja, mutta jos "vastapuoli" alkaa riuhtoa maahanviennissä tai sen jälkeen niin on hänen oma syynsä jos esim. olkapää menee sijoiltaan tai käsi katkeaa tai hän saa kivan asvaltti-ihottuman leukaansa.


      • minulla ei ole nimeä kirjoitti:

        "Jos munille potkaisu tuntuu ainoalta vaihtoehdolta, niin ota mieluummin niskasta kahdella kädellä kiinni ja potkaise naamaan. Turvallisempaa, mutta toimii."

        " potkaise naamaan. Turvallisempaa, mutta toimii"

        älä nyt suutu, mutta oletko viALLA PÄÄSTÄSI? tajuatko että yllytät juuri tyttöä suullistymään tapon yritykseen? tiesitkö että elämä ei ole elokuvaa, ihmisellä ei nenän takana ole luuta siellä ei ole kuin pelkkää rustoa --> ja ruston takana aivot alkaako sytyttään? "potkaise naamaan. TURVALLISEMPAA" mitä HELVETIN TURVALLISEMPAA? ajattele miten käy kun potku onkin hitusen kovempi kuin pitäisi nenä menee ruston läpi ja suoraan aivoihin asti. Seurauksena (uhrille) : halvaantuminen tai kuolema. Rikos nimikkeenä (tekijälle): kuoleman tuottamus, vamman tuottamus, tapon yritys tai törkeä tapon yritys, jopa riippuen onko tapaus kuinka tarkasti suuniteltu jopa murha tai sen yritys.

        joten kerropas mulle miten tämä "niskasta kahdella kädellä kiinni ja potkaise naamaan." on "turvallisempi" tapa. kuin esim. munille potkaisu se on ehkä kivuliasta tiedän (jos luit tekstini tarkaan ylempää tiedät jo että olen itsekin poika), mutta en enään tunne juurikaan kipua jos joku alkaa potkiin munille.
        tiedän myös pari tapausta jossa miestä oli potkaistu munille jonka seurauksena toinen kives oli murskautunut täysin jonka seurauksena oli kirurginen toimen piden kiveksen poisto. vaihto ehtona oli kuolema, ja enen leikkausta kivut olivat oleet tuskallisia. Mutta nämä tapaukset ovat harvinaisia, mutteivat mahdottomia.
        Oliko muita "hyviä" ideoita saada syyte ja rikos rekisteri itselleen?

        "Nimimerkillä "minulla ei ole nimeä" oli aika hyviä ideoita, joissa ei voi sattua noin pahasti, mutta jotka kuitenkin hillitsevät kiusaajia."
        hyvä pointti, tarkoitus on että pidetään vain kiinni, mutta ei sinänsä katkota käsiä tai jalkoja, mutta jos "vastapuoli" alkaa riuhtoa maahanviennissä tai sen jälkeen niin on hänen oma syynsä jos esim. olkapää menee sijoiltaan tai käsi katkeaa tai hän saa kivan asvaltti-ihottuman leukaansa.

        Ja sellainen lisäys tekstiisi, että munille potkaiseminen voi aiheuttaa kipushokin, johon voi kuolla. Se on harvinaista, mutta mahdollista. Munille potkaiseminen myös luokitellaan törkeäksi pahoinpitelyksi.


    • No okei okei. En ehkä miettinyt loppuun, mutta kun yhtä mun kaveria potkaistiin kasvoihin, niin sille ei tullu kuin mustelma otsaan. Kyllä. Saatanpi ollakin vialla päästäni, mutta tajuan silti sen verran, että jos joku paukauttaa sua kumilangoilla selkään, niin et sä helvetti soikoon oo oikeutettu viemään sen lisääntymiskykyä, joka kuitenkin on yksilön tarkoitus. Kasvoihin potkaisun voit siis yliviivata vaihtoehdoista, jos se tosiaan on NOIN vaarallista. Koita vaikka... Nyt keksin! Jos otat tyyppiä korvasta ja vedät, niin ei kyllä tule enää kiusaamaan ihan äkkiä uudestaan. Korva saattaa revetä irti, jos kiskot liian kovaa, mutta kyllä se liian kovaa on aika saatanan kovaa.

    • Se yks...

      Ootte ehkä VÄHÄN tramaattisia :D , vaikka tiedän että jos potkasee munille liian kovaa, voi menetää isyytensä :).
      Siilio, toi korvasta vetäminen on todella hyvä idea! Itse käytin sitä pikkuveljeeni kerran :D.

      • €€€

        Tota noin jos nyt viilataan pilkkua niin isyyttä ei voi menettää sillä että potkaisee munille kuin kovaa tahansa Se on lääketieteessä todistettu juttu


    • Ai jos sun kivekset murskaantuu, niin sä silti tuootat jollain saatanan pyhän hengen voimalla vielä siittiöitä? Rohkenen nyt epäillä.

      • Karolin ++

        Ja hyvää päivää kirvesvartta :D

        Eipä tarvita kummoistakaan lääketieteellistä todistelua siihen seikkaan, että kivesten menetyksestä ei automaattisesti seuraa isyyden menetystä.

        Isyys tarkoittaa sitä että jossakin on jo lapsi, jolle mies on isä. Vaikka mies nyt menettäisikin munansa, niin ei sillä enää jälkikäteen elatusvelvollisuutta saada poistettua :)

        Hedelmällisyyteen potku sen sijaan kovastikin vaikuttaa.

        (Te sotkette isyyden ja hedelmällisyyden.)


      • myrkyn keittäjä
        Karolin ++ kirjoitti:

        Ja hyvää päivää kirvesvartta :D

        Eipä tarvita kummoistakaan lääketieteellistä todistelua siihen seikkaan, että kivesten menetyksestä ei automaattisesti seuraa isyyden menetystä.

        Isyys tarkoittaa sitä että jossakin on jo lapsi, jolle mies on isä. Vaikka mies nyt menettäisikin munansa, niin ei sillä enää jälkikäteen elatusvelvollisuutta saada poistettua :)

        Hedelmällisyyteen potku sen sijaan kovastikin vaikuttaa.

        (Te sotkette isyyden ja hedelmällisyyden.)

        niin ja vaikka isyyden ja hedelmällisyyden menettääkin onhan vielä olemassa yksi vaihtoehto lisääntyä. tosin se on vain ihmisillä testaaminen kielletty, mutta mitäs siitä? nimittäin kloonitekniikka yksi ihmisen kantasolu ja hokkuspokkus saat soisen samanlaisen... jos niin voi sanoa. ei, ei niin voi sanoa että samanlaisen koska empäristö tekijätkin vaikuttaa siihen millainen ihminen on.
        mutta siinähän teille on miettiminen seuraavaksi.


    • Ei saatana. Oletko tullut ajatelleeksi, sitä että isyyden menettäminen voi tarkoittaa myös sitä, ettei voi tulevaisuudessa saada lapsia. Vai väitätkö sinä, että niillä 9-V jonneilla, jotka ovat niin lapsellisia, että kiusaavat tyttöjä olisi vielä lapsia? Rohkenen taas epäillä.

      • Karolin ++

        Olen. Mutta sitä ei sanota isyyden menettämiseksi. Sori, ei ole tarkoitus saivarrella, mutta työni puolesta olen jatkuvasti tekemisissä "isyyden vahvistamisen" kanssa.

        Se, että jollakulla on kiveksissään siittiöitä, ei ole isyyttä vaan hedelmällisyyttä. Ei ole tarkoitus vittuilla, te vaan käytätte termejä väärin.

        Tärkeimmästä onneksi ollaan samaa mieltä, eli siitä, että kiveksille potkiminen on erittäin vahingollista.


    • Joo mä oon vaan vähän... paljon stressaantunut.

      • Karolin ++

        Tiedätkö mitä? Kirjoitin tuon lauseen paperille ja kiinnitin vessan oveen. Se on täydellinen.

        Vihaan joulua ja tunnelma on kuin hornassa.


    • Nice! Ensimmäinen kerta kun joku siteeraa mua muutenkin kuin väittääkseen mulle vastaan tai mun puolesta. Ite kyllä pidän joulusta, mutta mielipiteensä kullakin.

      • Karolin ++

        Sattui pätemään omaan mielentilaani. Sitä paitsi huumorisi on hervotonta, se on samalla aikaa kuivaa ja ylidramaattista.

        Ajattelin että lause auttaisi minua, kun näkisin sen. Huumori on suhteellisuudentajua ja se auttaa kestämään.

        Terveisin Karolin jolla on kaikki pilalla ja ja ja joulu on pilalla ja tukka on pilalla ja luntakaan ei ole ja ja ja


    • Pojat on sairaita

      Älkää tytöt oikeasti missään nimessä antako poikien tai muidenkaan tyttöjen kajota rintaliiveihin tms, teidän ei tarvitse sietää sellaista. Se on seksuaalista ahdistelua ja asialle pitää pistää loppu samantien.

      • Terävätissi

        Mikä olis semmonen konsti, jolla sais pojat lopettamaan rintsikoiden kourimisen ja selästä rämpsyttämisen?
        Myöskin jotkut tytöt ovat muka vahingossa tökkineet mun rintaliivin kuppeja.
        Häirintä alko taas, kun ostin uudet topatut rintsikat 75C ja ne on malliltaan sellaset terävät ja terhakat, eli just sellaset liivit joita mä tykkään pitää.


      • minulla ei ole nimeä
        Terävätissi kirjoitti:

        Mikä olis semmonen konsti, jolla sais pojat lopettamaan rintsikoiden kourimisen ja selästä rämpsyttämisen?
        Myöskin jotkut tytöt ovat muka vahingossa tökkineet mun rintaliivin kuppeja.
        Häirintä alko taas, kun ostin uudet topatut rintsikat 75C ja ne on malliltaan sellaset terävät ja terhakat, eli just sellaset liivit joita mä tykkään pitää.

        yks konsti olis mutta se on aika kivulias ja mekoisen pitkävetinen selitettävä.

        mutta oletko koskaan koittanut iskeä poijilta ilmoja pihalle yhdellä kädellä kivulias (siis sille jolle se tehdään, ja jos sen tekee käytänössä väärin niin myös tekijälle).
        eli iskeä kämmenellä rintakehään sormet koukistettuna (ei nyrkissä) kovaa. en suosittele pahimmassa tapauksessa murrat joko rintalastan, kylkiluita tai omat sormesi. testattu kaverin kanssa ilmat tosiaan karkaa keuhkoista, mutta se sattuu (itse en ole mikään kipu herkkä mutta se tosiaan sattui.)

        tai onhan nämä ns. valepotkut päähän, mutta ne vaatii todella paljon keskittymistä hyvät hermot ja hyvän kunnon hyvän kehonhallinnan ja tietenkin paljon hatjoittelua.
        tarkoitus on siis potkaista päähän tai ei nyt ihan perille asti potku pitää suunnata niin että se osuessaan osuisi niin että nilkka koskisi korvaa ja vetäisi isonkikin ihmisen maihin, mutta se ei ole tarkoitus vaan se että pysäytetään potku 1cm- 0,5cm ennen osumista ja vedetään jalka takaisin samaa reittiä. se ei missään vaiheessa saa koskea vastapuoleen ja tässä sen vaikeus onkin. kuinka monella riittää nopeus toimia ilman valmistavaa verryttelyä/liikeitä, toimia niin nopeasti että vastustaja ei kerkeä kyyristyä potkuntieltä kun olet jo vetänyt jalan takaisin? ja kuinka monella riittä itsehillintä/voimat vetää jalka takaisin kun sen on ensin nostanut ylös omaa päätään korkeammalle voimalla? kyseessä on siis kierrepotku joka keskeytetään ennen osumistaan, mutta toisin kuin esim. judossa opetetaan tällä kohteena ei ole keskivartalo vaan pää.
        en suosittele käyttämään käytännössä mutta en voi estääkään, mutta epäonnistuessaan se voi vaurioittaa niskaa, murtaa luita, poistaa leukaluun sijoiltaan, aiheuttaa aivotärähduksen, selkäranka vaurion sattuessa pistää vastapuolen pyörätuoliin pysyvästi, saattaa tekijän oikeuteen tapontyrityksestä, ym. kuurouttaa toisen korvan kuuloluiden vioittumisen johdosta. tuossa nyt pari asiaa mitkä kannattaa ottaa huomioon ennen kuin alkaa leikkiä TÄTÄ leikkiä.
        (en ole vielä tavannut ketään itseni lisäksi jolla kyseinen potku olisi onnistunut. tietty on kampailu laji opettajia tai niin kuin he itseään nimittävät sensei, mutta he yleensä vievät potkun loppuun tai näyttävät nukella, harjoitus telineellä tai jollain vastaavalla kys. potkun.) ja toivoisin että ette koita tätä ainakaan toisiinne voi tulla sotkua.


      • Karolin ++
        Terävätissi kirjoitti:

        Mikä olis semmonen konsti, jolla sais pojat lopettamaan rintsikoiden kourimisen ja selästä rämpsyttämisen?
        Myöskin jotkut tytöt ovat muka vahingossa tökkineet mun rintaliivin kuppeja.
        Häirintä alko taas, kun ostin uudet topatut rintsikat 75C ja ne on malliltaan sellaset terävät ja terhakat, eli just sellaset liivit joita mä tykkään pitää.

        Konsti on yllättävän yksinkertainen. Sanot että IRTI. Et kikattele päälle etkä selittele etkä yhtään mitään muuta. Kun irti on irti ja sillä selvä. Pitää tarkoittaa mitä sanoo, ja sillon sua uskotaan. Kavereilles voit kans kertoa, että heillä ei ole mitään asiaa sun liiveihis.


      • Karolin++
        minulla ei ole nimeä kirjoitti:

        yks konsti olis mutta se on aika kivulias ja mekoisen pitkävetinen selitettävä.

        mutta oletko koskaan koittanut iskeä poijilta ilmoja pihalle yhdellä kädellä kivulias (siis sille jolle se tehdään, ja jos sen tekee käytänössä väärin niin myös tekijälle).
        eli iskeä kämmenellä rintakehään sormet koukistettuna (ei nyrkissä) kovaa. en suosittele pahimmassa tapauksessa murrat joko rintalastan, kylkiluita tai omat sormesi. testattu kaverin kanssa ilmat tosiaan karkaa keuhkoista, mutta se sattuu (itse en ole mikään kipu herkkä mutta se tosiaan sattui.)

        tai onhan nämä ns. valepotkut päähän, mutta ne vaatii todella paljon keskittymistä hyvät hermot ja hyvän kunnon hyvän kehonhallinnan ja tietenkin paljon hatjoittelua.
        tarkoitus on siis potkaista päähän tai ei nyt ihan perille asti potku pitää suunnata niin että se osuessaan osuisi niin että nilkka koskisi korvaa ja vetäisi isonkikin ihmisen maihin, mutta se ei ole tarkoitus vaan se että pysäytetään potku 1cm- 0,5cm ennen osumista ja vedetään jalka takaisin samaa reittiä. se ei missään vaiheessa saa koskea vastapuoleen ja tässä sen vaikeus onkin. kuinka monella riittää nopeus toimia ilman valmistavaa verryttelyä/liikeitä, toimia niin nopeasti että vastustaja ei kerkeä kyyristyä potkuntieltä kun olet jo vetänyt jalan takaisin? ja kuinka monella riittä itsehillintä/voimat vetää jalka takaisin kun sen on ensin nostanut ylös omaa päätään korkeammalle voimalla? kyseessä on siis kierrepotku joka keskeytetään ennen osumistaan, mutta toisin kuin esim. judossa opetetaan tällä kohteena ei ole keskivartalo vaan pää.
        en suosittele käyttämään käytännössä mutta en voi estääkään, mutta epäonnistuessaan se voi vaurioittaa niskaa, murtaa luita, poistaa leukaluun sijoiltaan, aiheuttaa aivotärähduksen, selkäranka vaurion sattuessa pistää vastapuolen pyörätuoliin pysyvästi, saattaa tekijän oikeuteen tapontyrityksestä, ym. kuurouttaa toisen korvan kuuloluiden vioittumisen johdosta. tuossa nyt pari asiaa mitkä kannattaa ottaa huomioon ennen kuin alkaa leikkiä TÄTÄ leikkiä.
        (en ole vielä tavannut ketään itseni lisäksi jolla kyseinen potku olisi onnistunut. tietty on kampailu laji opettajia tai niin kuin he itseään nimittävät sensei, mutta he yleensä vievät potkun loppuun tai näyttävät nukella, harjoitus telineellä tai jollain vastaavalla kys. potkun.) ja toivoisin että ette koita tätä ainakaan toisiinne voi tulla sotkua.

        Kuules hei. Säkin harrastat budolajia? No onko siellä opetetut tekniikat ihan tätä varten? Mitä salilla on sanottu? Miten lähdetään selvittelemään ongelmia? Kannustetaanko muita ihmisiä (niitä, joilla tod.näk. ei ole treenitaustaa ollenkaan) ratkaisemaan asiaa väkivaltaa käyttämällä? Ei. Eli miten ratkaistaan?

        No puhumalla. Rauhallisesti. Ei leikitä ninjoja, kun ei olla ninjoja.


      • minulla eiole nimeä
        Karolin++ kirjoitti:

        Kuules hei. Säkin harrastat budolajia? No onko siellä opetetut tekniikat ihan tätä varten? Mitä salilla on sanottu? Miten lähdetään selvittelemään ongelmia? Kannustetaanko muita ihmisiä (niitä, joilla tod.näk. ei ole treenitaustaa ollenkaan) ratkaisemaan asiaa väkivaltaa käyttämällä? Ei. Eli miten ratkaistaan?

        No puhumalla. Rauhallisesti. Ei leikitä ninjoja, kun ei olla ninjoja.

        valitan mutta en harrasta kamppailu lajeja enkä varsinkaan salilla en kennenkään opettajan avustuksella, enkä kannustanut ketään kokeilemaan vaan kerroin että se on mahdollista tehdä mutta kerroin myös mitä voi käydä jos potku osuu kohteeseen.
        toisenakin itse olen ollut ehkä liikaakin "puliukkojen" seurassa ja niihin ei tehoa sanat toisin kuin selväpäisiin pikkupoikiin joillekun hiukan nostaa ääntään niin ne suurin piirten juoksee lähimmän viltin alle piiloon. mulla on kieltamattä kavereita jotka harrastaa mm. aikidoa, judoa, basilialaista jujitsua, karatea yms. mutta minä en mitään niistä. en ole pyytänyt opettamaan mitään niistä eivätkä he olisi varmaan opettaneetkaan vaikka olisin pyytänyt. ja mitä siitäkin tulisi? eli mulle on turha sanoa "mitä salilla on sanottu" en myskään opettele näitä netistä niin kuin joku nimelta mainitsematon ex-luokka kaverini joka tuli lueskelunsa jälkeen kouluun huitomaan pesismailalla ja sai alle viiden minuutin toiselta luokka kaveriltaan päähänsä tällin joka vei haulut lueskella netistä kamppaulu lajeja. (lyöjä en ollut minä vaan minua helpommin suuttuva kaveri.)

        toki koitan ensin että auttaako puhuminen mutta jos ei niin viskataan kaveri kentään kysellään sitten vasta että keskustellaanko rauhassa asiasta vai haluaako hän toisen ilmalennon.

        mutta kerta kaikki aloitti puhumaan fyysistä keinoista niin puhutaan sitten fyysistä keinoista kyllä niistä juttua riittää niin kuin puhetekniikostakin.


      • ota neuvosta vaari
        Terävätissi kirjoitti:

        Mikä olis semmonen konsti, jolla sais pojat lopettamaan rintsikoiden kourimisen ja selästä rämpsyttämisen?
        Myöskin jotkut tytöt ovat muka vahingossa tökkineet mun rintaliivin kuppeja.
        Häirintä alko taas, kun ostin uudet topatut rintsikat 75C ja ne on malliltaan sellaset terävät ja terhakat, eli just sellaset liivit joita mä tykkään pitää.

        Helppo:soita poliisille, selitä asia ja kerro tyyppien nimet :D sieltä saadaan niiden vanhemmat yhteyteen ja ne joutui kuseen :D


    • Kysyisin oikeastaan näin ensialkuun, että miksi opetit, kun et halua sitä käytettävän. Tuo siis oli nimimerkille "minulla ei ole nimeä". En tiedä auttaako puhe. Jos auttaa niin hyvä. Hoitakaa ilman väkivaltaa. Se on hyvä konsti jos toimii. Jos taas ei toimi, niin sitten voit hyökätä. Lyöminen toimii lähes aina ja etenkin kasvoihin tai vatsaan, niin ei enää hetkeen urpi. Ja kuka muka samaan aikaan osaa kloonata ja suostuu kloonaamaan ihmisen? Tuo siis oli "myrkyn keittäjälle", joka muuten pitäisi kirjoittaa yhteen.

      • minulla eiole nimeä

        en opettanut kerroin vain miten kyseinen liike tehdään. ja keroin siksi että tietäisitte miten voi käydä jos sen tekee loppuun asti, silta varalta että joku menee kokeilemaan sitä ensimmäistä kertaa toiseen niin tiedättepähän mitä siitä voi seurata, jos joku luulee että kyseinen liike on turvallinen niin siitä voisi sanoa että se on turvallinen vasta kun sen osaa. eikä setosiaan sovi jokaisen käytettäväksi. yhdellä kaverilla on kyseisen potkun epäonnistumisen jälkeen jouduttu "parsimaan päätä" lääkärin opastuksella. (tosin ne olivat värkänneet judo harkoissa hiukan jotain mitä ei olis pitänyt.)
        enkä myöskään kehottanut käyttämään väkivaltaa. mutta milläs minä sitä valvon jos hakkaatta toisenne lääkärille taikka patologille.
        en ole kehoittanut tai yllyttänyt tekemään mitään. kaikki mistä olen kertonut vaattii harjoittelua ja paljon, jotkut jotain muutakin. olen myös kertonut mitä kys. lyönneistä ja potkuista seuraa siinä pitäisi olla tarpeeksi perustelua miksi en suosittele joitain käytettäväksi.

        sama asia kuin kaikessa muussakin, pittää osata perustella kantansa. jos ei osaa niin parempi pysyä hiljaa. sama asia kuin silloin kun jos joku haukkuu esim. minua kusipääksi jos hän pystyy perusteluillaan osoittamaan uskottavasti että ansaitsen kys. lempinimen niin voin ehkä antaa asian olla tai ilmoittaa kunnianloukkausesta poliisiile joka kirjaa rikos ilmoitusen. samoin tässä perustelin kantani jo siitä on turha enää väittä vasttaan. ilmanperusteluja siis.


      • Terävätissi
        minulla eiole nimeä kirjoitti:

        en opettanut kerroin vain miten kyseinen liike tehdään. ja keroin siksi että tietäisitte miten voi käydä jos sen tekee loppuun asti, silta varalta että joku menee kokeilemaan sitä ensimmäistä kertaa toiseen niin tiedättepähän mitä siitä voi seurata, jos joku luulee että kyseinen liike on turvallinen niin siitä voisi sanoa että se on turvallinen vasta kun sen osaa. eikä setosiaan sovi jokaisen käytettäväksi. yhdellä kaverilla on kyseisen potkun epäonnistumisen jälkeen jouduttu "parsimaan päätä" lääkärin opastuksella. (tosin ne olivat värkänneet judo harkoissa hiukan jotain mitä ei olis pitänyt.)
        enkä myöskään kehottanut käyttämään väkivaltaa. mutta milläs minä sitä valvon jos hakkaatta toisenne lääkärille taikka patologille.
        en ole kehoittanut tai yllyttänyt tekemään mitään. kaikki mistä olen kertonut vaattii harjoittelua ja paljon, jotkut jotain muutakin. olen myös kertonut mitä kys. lyönneistä ja potkuista seuraa siinä pitäisi olla tarpeeksi perustelua miksi en suosittele joitain käytettäväksi.

        sama asia kuin kaikessa muussakin, pittää osata perustella kantansa. jos ei osaa niin parempi pysyä hiljaa. sama asia kuin silloin kun jos joku haukkuu esim. minua kusipääksi jos hän pystyy perusteluillaan osoittamaan uskottavasti että ansaitsen kys. lempinimen niin voin ehkä antaa asian olla tai ilmoittaa kunnianloukkausesta poliisiile joka kirjaa rikos ilmoitusen. samoin tässä perustelin kantani jo siitä on turha enää väittä vasttaan. ilmanperusteluja siis.

        Kiitoksia hyvistä kannanotoista. Varsikin Karolin jämerä kannanotto IRTI komentoineen tuntui oikein hyvältä.
        Minä en kuitenkaan lakkaa ihmettelemästä, miksi varsinkin pojat ovat niin kiinnostuneita rintaliiveistä. Johtuuko se siitä, että heillä ei niitä ole ja niissä on jotain tuntemattoman ja saavuttamattoman mystiikkaa.
        Minunkin poikaystävä on ollut aina kiinnosrunut rintsikoistani, jopa niin, että haluaa pukea ne välillä päälleen. Tämä tilanne on johtanut sitten usein sänkyyn peiton alle harrastamaan vähän kivempaa juttua, kuin liivien rämpsyttelyä.


      • Karolin ++
        minulla eiole nimeä kirjoitti:

        en opettanut kerroin vain miten kyseinen liike tehdään. ja keroin siksi että tietäisitte miten voi käydä jos sen tekee loppuun asti, silta varalta että joku menee kokeilemaan sitä ensimmäistä kertaa toiseen niin tiedättepähän mitä siitä voi seurata, jos joku luulee että kyseinen liike on turvallinen niin siitä voisi sanoa että se on turvallinen vasta kun sen osaa. eikä setosiaan sovi jokaisen käytettäväksi. yhdellä kaverilla on kyseisen potkun epäonnistumisen jälkeen jouduttu "parsimaan päätä" lääkärin opastuksella. (tosin ne olivat värkänneet judo harkoissa hiukan jotain mitä ei olis pitänyt.)
        enkä myöskään kehottanut käyttämään väkivaltaa. mutta milläs minä sitä valvon jos hakkaatta toisenne lääkärille taikka patologille.
        en ole kehoittanut tai yllyttänyt tekemään mitään. kaikki mistä olen kertonut vaattii harjoittelua ja paljon, jotkut jotain muutakin. olen myös kertonut mitä kys. lyönneistä ja potkuista seuraa siinä pitäisi olla tarpeeksi perustelua miksi en suosittele joitain käytettäväksi.

        sama asia kuin kaikessa muussakin, pittää osata perustella kantansa. jos ei osaa niin parempi pysyä hiljaa. sama asia kuin silloin kun jos joku haukkuu esim. minua kusipääksi jos hän pystyy perusteluillaan osoittamaan uskottavasti että ansaitsen kys. lempinimen niin voin ehkä antaa asian olla tai ilmoittaa kunnianloukkausesta poliisiile joka kirjaa rikos ilmoitusen. samoin tässä perustelin kantani jo siitä on turha enää väittä vasttaan. ilmanperusteluja siis.

        Itse asiassa poliisi ei kirjaa rikosilmoitusta. Sen nimi on tutkintapyyntö ja kansalainen ei itse voi päättää, milloin esitutkinta aloitetaan.

        Tämä ei ollut mikään kanta tai mielipide, vaan fakta.

        Mielipiteeni sen sijaan on se, että on kyseenalaista lähteä neuvomaan yksityiskohtaisesti potku- ja lyöntitekniikoita. Ratkaisuna siihen ongelmaan, että tytön rintaliivejä rämpsitään!

        Tekniikoita ei voi opettaa eikä opettaa turvallisesti netin välityksellä.

        Lisäksi mielipiteeni on, ettet tuo riittävästi esille sitä, miten helposti nuo ninjailut menevät pieleen ja miten helposti ihminen hajoaa. Päähän ei potkita! Ei valepotkuja eikä yhtään mitään muutakaan potkua.

        Kuvailemalla yksityiskohtaisesti valepotkun suorituksena varoitat vaaroista? Ei. Silloin sinä vain kuvailet tekniikkaa ja annat ratkaisuksi väkivallan.


      • Karolin ++
        Terävätissi kirjoitti:

        Kiitoksia hyvistä kannanotoista. Varsikin Karolin jämerä kannanotto IRTI komentoineen tuntui oikein hyvältä.
        Minä en kuitenkaan lakkaa ihmettelemästä, miksi varsinkin pojat ovat niin kiinnostuneita rintaliiveistä. Johtuuko se siitä, että heillä ei niitä ole ja niissä on jotain tuntemattoman ja saavuttamattoman mystiikkaa.
        Minunkin poikaystävä on ollut aina kiinnosrunut rintsikoistani, jopa niin, että haluaa pukea ne välillä päälleen. Tämä tilanne on johtanut sitten usein sänkyyn peiton alle harrastamaan vähän kivempaa juttua, kuin liivien rämpsyttelyä.

        Monesti kiusaaminen on sitäkin, ettei kiusaaja oikein tajua kiusaavansa. Sen takia on tärkeää ilmaista heti, että jokin käytös on ei-toivottua. Ei pidä vesittää omaa rajavetoa millään vitsillä tai antamalla ymmärtää, että kyseessä on leikki.

        Pitää vaan selkeästi sanoa mitä tarkoittaa ja tarkoittaa mitä sanoo.

        Selitellä ei tarvitse ja yllättävän moni umpihumalainenkin tottelee, kun tarpeeksi kovaa ja selkeästi sanotaan, että irti tai kauemmas. Kova ääni on oiva väline pimeässä ulkona. Luulisi luokan poikien tottelevan vähemmästäkin.

        Nimimerkki Pojat on sairaita kirjoitti seksuaalisesta häirinnästä, ja sitähän se on.

        Onneksi suurin osa pojista ei ole mitenkään sairaita, ei vaan tule ajateltua ihan loppuun asti.


      • minulla ei ole nimeä
        Karolin ++ kirjoitti:

        Itse asiassa poliisi ei kirjaa rikosilmoitusta. Sen nimi on tutkintapyyntö ja kansalainen ei itse voi päättää, milloin esitutkinta aloitetaan.

        Tämä ei ollut mikään kanta tai mielipide, vaan fakta.

        Mielipiteeni sen sijaan on se, että on kyseenalaista lähteä neuvomaan yksityiskohtaisesti potku- ja lyöntitekniikoita. Ratkaisuna siihen ongelmaan, että tytön rintaliivejä rämpsitään!

        Tekniikoita ei voi opettaa eikä opettaa turvallisesti netin välityksellä.

        Lisäksi mielipiteeni on, ettet tuo riittävästi esille sitä, miten helposti nuo ninjailut menevät pieleen ja miten helposti ihminen hajoaa. Päähän ei potkita! Ei valepotkuja eikä yhtään mitään muutakaan potkua.

        Kuvailemalla yksityiskohtaisesti valepotkun suorituksena varoitat vaaroista? Ei. Silloin sinä vain kuvailet tekniikkaa ja annat ratkaisuksi väkivallan.

        Eli nytkö olen väkivatainen ninjaileva pelle, joka tyrkyttää väkivaltaa kaikille kuvailemalla tekniikan kuin tekniikan yksityiskohtasesti kertomatta vaaroista tarpeeksi tarkasti. Väkivatainen pelle joka ei osaa sanoa vastaan vaan tukii turvanaukoja suun nyrkillä, niinkö? Mielestäni väkivalta on ratkaisu ongelmiin niinkö? Jos saan muistuttaa niin ketjun aloittaja ratkaisi ongelmansa potkimalla haarain väliin tai joku ehdotti potkua naamaan, ja väitti sitä turvalliseksi ratkaisuksi. Ja kuka sanoi että opettaisin jotain tässä yhtään kellekään? Olenko johonkin kirjoittanut "Ja nyt opetän teille vähän karatea" mitä olenko? Olenko johonkin kirjoittanut "tehkää näin niin tämä onnistuu"? En muistaakseni ole kirjoittanut, enkä kirjoita kuin tähän kysymykseen.

        Oletko ollut maassaa makkaava kiusattu, jota hakattaan ja potkitaan porukalla kuin jalkapalloa tai nyrkkeilysäkkiä? Siinä vaiheessa ei olikein auta hokea lopettakaa, ei saa enää, irti. Arvaappa oliko se kivaa? Mitä luulisit uskottiinko mua silloin kun yritin kertoa asiasta? Jos en olisi itse lyönyt takaisin niin miten olisi käynyt, rullailisin jossain osastolla pyörätuolilla.

        Okei. Eksyn huikan aiheesta. Ja minua on tuon perusteella alkaa valistaa, että "ei tuon perusteellakaan voi alkaa jakaa tekniikoita" ehkä ei, ehkä mun pitäis sen sijaan alkaa kirjoitteleen, että "eikös poijilla ollutkaan oikeus ja repiä, vaikka rintsikoiden olkaimet poikki" voin minä kyllä siitäkin paasata, vaikka koko loppu vuoden. Varsinkin kun tätä vuotta ei ole paljoa paskaakaan jäljellä. Vai alkaisinko vaihteeksi kirjotteleen rintsikoiden räpsyttelyn terveydellisistä haitoista. Olisko se sitten hyvä? Vai kertoisinko, miten saat vaikka kertelevän kaupustelian myymään kaiken pilkka hinnalla itsellesi. Samahan periaattessa pätee kiusaajien ja paskanpuhujien ympäri puhumiseen, vai kuinka ympäri puhumisen ylioppilas? Kerta minä olen vain pelkkä ninjaileva pelle, niin kerropas sinä miten se menikään.


      • Karolin ++
        minulla ei ole nimeä kirjoitti:

        Eli nytkö olen väkivatainen ninjaileva pelle, joka tyrkyttää väkivaltaa kaikille kuvailemalla tekniikan kuin tekniikan yksityiskohtasesti kertomatta vaaroista tarpeeksi tarkasti. Väkivatainen pelle joka ei osaa sanoa vastaan vaan tukii turvanaukoja suun nyrkillä, niinkö? Mielestäni väkivalta on ratkaisu ongelmiin niinkö? Jos saan muistuttaa niin ketjun aloittaja ratkaisi ongelmansa potkimalla haarain väliin tai joku ehdotti potkua naamaan, ja väitti sitä turvalliseksi ratkaisuksi. Ja kuka sanoi että opettaisin jotain tässä yhtään kellekään? Olenko johonkin kirjoittanut "Ja nyt opetän teille vähän karatea" mitä olenko? Olenko johonkin kirjoittanut "tehkää näin niin tämä onnistuu"? En muistaakseni ole kirjoittanut, enkä kirjoita kuin tähän kysymykseen.

        Oletko ollut maassaa makkaava kiusattu, jota hakattaan ja potkitaan porukalla kuin jalkapalloa tai nyrkkeilysäkkiä? Siinä vaiheessa ei olikein auta hokea lopettakaa, ei saa enää, irti. Arvaappa oliko se kivaa? Mitä luulisit uskottiinko mua silloin kun yritin kertoa asiasta? Jos en olisi itse lyönyt takaisin niin miten olisi käynyt, rullailisin jossain osastolla pyörätuolilla.

        Okei. Eksyn huikan aiheesta. Ja minua on tuon perusteella alkaa valistaa, että "ei tuon perusteellakaan voi alkaa jakaa tekniikoita" ehkä ei, ehkä mun pitäis sen sijaan alkaa kirjoitteleen, että "eikös poijilla ollutkaan oikeus ja repiä, vaikka rintsikoiden olkaimet poikki" voin minä kyllä siitäkin paasata, vaikka koko loppu vuoden. Varsinkin kun tätä vuotta ei ole paljoa paskaakaan jäljellä. Vai alkaisinko vaihteeksi kirjotteleen rintsikoiden räpsyttelyn terveydellisistä haitoista. Olisko se sitten hyvä? Vai kertoisinko, miten saat vaikka kertelevän kaupustelian myymään kaiken pilkka hinnalla itsellesi. Samahan periaattessa pätee kiusaajien ja paskanpuhujien ympäri puhumiseen, vai kuinka ympäri puhumisen ylioppilas? Kerta minä olen vain pelkkä ninjaileva pelle, niin kerropas sinä miten se menikään.

        Minun kirjoittamani viestit ovat kaikki luettavissa aivan täsmällisesti siinä muodossa kuin olen ne kirjoittanut.

        Minä en ole sanonut sinua ninjailevaksi pelleksi, joten en vaivaudu myöskään selittämään sellaista lausuntoa jota en ole antanut. En tämän enempää lähde myöskään erittelemään mitä sanoin ja mitä en sanonut, koska - kuten huomautin - tuollahan kaikki on luettavissa.

        Niin eksytkin. Aiheesta.


      • eivielätittejä
        minulla ei ole nimeä kirjoitti:

        Eli nytkö olen väkivatainen ninjaileva pelle, joka tyrkyttää väkivaltaa kaikille kuvailemalla tekniikan kuin tekniikan yksityiskohtasesti kertomatta vaaroista tarpeeksi tarkasti. Väkivatainen pelle joka ei osaa sanoa vastaan vaan tukii turvanaukoja suun nyrkillä, niinkö? Mielestäni väkivalta on ratkaisu ongelmiin niinkö? Jos saan muistuttaa niin ketjun aloittaja ratkaisi ongelmansa potkimalla haarain väliin tai joku ehdotti potkua naamaan, ja väitti sitä turvalliseksi ratkaisuksi. Ja kuka sanoi että opettaisin jotain tässä yhtään kellekään? Olenko johonkin kirjoittanut "Ja nyt opetän teille vähän karatea" mitä olenko? Olenko johonkin kirjoittanut "tehkää näin niin tämä onnistuu"? En muistaakseni ole kirjoittanut, enkä kirjoita kuin tähän kysymykseen.

        Oletko ollut maassaa makkaava kiusattu, jota hakattaan ja potkitaan porukalla kuin jalkapalloa tai nyrkkeilysäkkiä? Siinä vaiheessa ei olikein auta hokea lopettakaa, ei saa enää, irti. Arvaappa oliko se kivaa? Mitä luulisit uskottiinko mua silloin kun yritin kertoa asiasta? Jos en olisi itse lyönyt takaisin niin miten olisi käynyt, rullailisin jossain osastolla pyörätuolilla.

        Okei. Eksyn huikan aiheesta. Ja minua on tuon perusteella alkaa valistaa, että "ei tuon perusteellakaan voi alkaa jakaa tekniikoita" ehkä ei, ehkä mun pitäis sen sijaan alkaa kirjoitteleen, että "eikös poijilla ollutkaan oikeus ja repiä, vaikka rintsikoiden olkaimet poikki" voin minä kyllä siitäkin paasata, vaikka koko loppu vuoden. Varsinkin kun tätä vuotta ei ole paljoa paskaakaan jäljellä. Vai alkaisinko vaihteeksi kirjotteleen rintsikoiden räpsyttelyn terveydellisistä haitoista. Olisko se sitten hyvä? Vai kertoisinko, miten saat vaikka kertelevän kaupustelian myymään kaiken pilkka hinnalla itsellesi. Samahan periaattessa pätee kiusaajien ja paskanpuhujien ympäri puhumiseen, vai kuinka ympäri puhumisen ylioppilas? Kerta minä olen vain pelkkä ninjaileva pelle, niin kerropas sinä miten se menikään.

        Olen 10 vee


    • 13v

      Saatanan ahdistelevia pervoja ne on jokanen saa pukeutua miten haluu ja mitäs menevät ees ylipäätää tuijottelemaan.ps ne ketkä sua kiusaa ovat täysiä m***kuja.

    • ÖÖÖ...Ei siis ennen Karolinin kommenttia tullut mieleen käskeä lopettaa? MITÄ VITTUA? Eikö se ole eka asia, joka tulee mieleen koittaa ennen kuin tulee tänne meuhkaamaan? Järki nyt siitä SAATANA kädestä sinne päähän! Ja joo. Karolin ei tosiaan sanonut nimimerkille minulla ei ole nimeä mitään tuollaista. Et voi ajatella, että kun tässä asiassa ehdotetaan sanoa lopeta/irti, niin sen edes oletettaisiin toimivan, kun sinua potkitaan maassa. Lisäksi sinä juurikin kerroit kuinka tehdään liike, joka on äärimmäisen vaarallinen. Ei me oltaisi muuten edes tiedetty kyseistä liikettä.

      • minulla ei ole nimeä

        äärimmäisen vaarallinen?

        määrittele se. myönnetään ne on vaarallisia liikeitä, mutta eivät vaarallisimpia mitä olen käyttänyt. ja niitä en jaa minnekään, en tänne enkä minnekään mistä sen saisi luettua. ainoa tapa nähdä se on yrittää hakata mut. vain silloinkin pienellä todennäköisyydellä voin Ehkä käyttää niitä.

        ja toisenakin mainitsin että mulla riittä fyysisiä, jos olisitta viittineet sanoa että ette halua lukea niistä niin en olisi vaivautunut kirjotteleen niitä ja oltaisiin säätytty tältäkin sanaharkalta. no samapa tuo! tehty mikä tehty.


    • No älä ny puutu tommoseen juttuun. Jos siitä voi joutua sairaalakuntoon ellei tekijä osaa, niin kyllä se nyt on melko vaarallinen.

      • rintsikkatyttö

        Must on aika ihmeellistä, että rintsikoitten rämpsyttelystä ja kourimisesta tulee niin kauhee haloo.
        Tää on menny vähän judopotkujen ja lyöntien tasolle. Ei hyvä.


      • Carita
        rintsikkatyttö kirjoitti:

        Must on aika ihmeellistä, että rintsikoitten rämpsyttelystä ja kourimisesta tulee niin kauhee haloo.
        Tää on menny vähän judopotkujen ja lyöntien tasolle. Ei hyvä.

        En voi ymmärtää, että jotakin tyttöä kiusataan sen rintaliiveistä, on ne sitten minkälaiset tahansa.
        Entäs, jos jotakin poikaa kiusattas vaikka pitkistä kalsareista?
        Oiskos kiva?


    • siilio

      Joo ei ois kiva, mutta kysymys ei liity aiheeseen, koska:

      1.Kiusaajina oli myös tyttöjä.
      2.Pitkät kalsarit on semmonen vaatekappale, jota kovin usee ei varmaan ees huomais.

      • Carita

        No ei kai niitä rintsikoitakaan huomaa, sillä paidan allahan nekin ovat. Ellei sitten joku tule koitteleen.
        Toivoisin, että nämä kiusaavat pojat pakotettaisiin pitämään rintaliivejä jokaisesta ilkeästä sanasta aina kuukausi lisää.
        Sitten olis Suomessa hyvät rintsikkamarkkinat.


      • Karolin++
        Carita kirjoitti:

        No ei kai niitä rintsikoitakaan huomaa, sillä paidan allahan nekin ovat. Ellei sitten joku tule koitteleen.
        Toivoisin, että nämä kiusaavat pojat pakotettaisiin pitämään rintaliivejä jokaisesta ilkeästä sanasta aina kuukausi lisää.
        Sitten olis Suomessa hyvät rintsikkamarkkinat.

        (Noh tuota... minä olen jo pitkään ihmetellyt, että onko jotenkin muotia se, kun toinen olkain roikkuu siinä esillä. Ja mitä kalsareihin tulee, niin usein sellaiset taas pilkottavat housun lahkeiden alta pakkasella.

        Mutta eihän se haittaa.)


      • Karolin++ kirjoitti:

        (Noh tuota... minä olen jo pitkään ihmetellyt, että onko jotenkin muotia se, kun toinen olkain roikkuu siinä esillä. Ja mitä kalsareihin tulee, niin usein sellaiset taas pilkottavat housun lahkeiden alta pakkasella.

        Mutta eihän se haittaa.)

        "No ei kai niitä rintsikoitakaan huomaa, sillä paidan allahan nekin ovat. Ellei sitten joku tule koitteleen."

        No oikeastaan ne näkyy yllättävän usein selkäpuolelta paidan läpi. Lisäksi jos se on aloittajalla huomattu, niin kyllä se jotain kertoo.

        "Ja mitä kalsareihin tulee, niin usein sellaiset taas pilkottavat housun lahkeiden alta pakkasella."

        En allekirjoittaisi tuollaista väittämää. En ole sellaista huomannut.


      • j80fwj904
        siilio kirjoitti:

        "No ei kai niitä rintsikoitakaan huomaa, sillä paidan allahan nekin ovat. Ellei sitten joku tule koitteleen."

        No oikeastaan ne näkyy yllättävän usein selkäpuolelta paidan läpi. Lisäksi jos se on aloittajalla huomattu, niin kyllä se jotain kertoo.

        "Ja mitä kalsareihin tulee, niin usein sellaiset taas pilkottavat housun lahkeiden alta pakkasella."

        En allekirjoittaisi tuollaista väittämää. En ole sellaista huomannut.

        Nii ei pilkota kun laittaa lahkeet sukkiin. Sitäpaitsi, idiootit kulkee ilman niitä, jäätyy munat ja tulee kusitauti sun muut.


    • .....

      Mielenkiintonen keskustelu, varsinki sen loppu pätkät :DDD

      • Terävätissi

        Kyllä jotkut jonnet osaa sit olla ärsyttäviä, kun ne tulee kouriin ja rämpsäyttään selästä ja kysyyn, et ootko saanu uudet tisuliivit joulupulilta.
        Mä niin toivosin, että noi kiusaajajätkät vois pakottaa pitään rintsikoita, niin kyllä mä olisin innokas kouriin ja rämpsäytteleen niitä vaikka jokaisen tunnin alussa.
        Siinähän istusivat sitten liivit vinksinvonksin ja selkä hellänä ja punasena seuraavan tunnin.


    • Se yks...

      Se olis niille ihan oikein ;) :D
      Rämpsyttely ei ole siis loppunut? :(

      • Terävätissi

        Eipä ole rämpsyttely loppunut ja uusien liivien kourijoitakin on ollut. Luulevat ilmeisesti, että oon laittanu sukkia, tai pumpulia rintsikoihini.
        Se yksi... ja muut, millä olette saaneet Jonnet pysymään irti liiveistänne.


    • Ihmetyttää vain, että millähän ihmiset sais pakotettuu pitään jotain semmosta vaatekappaletta. Ihmisiltä ei kuitenkaan saa enää edes puhelinta pois. Tai nyt oikeastaan saa kun lakia muutettiin. En kyllä tiedä, mitä se kouriminen vaikuttaa poikiin sen enempää oli sitten rintsikat tai ei. Tee nännäri. Eli nipistät nännistä. Sattuu kuulemma aika paljon. Saattaa ilmeisesti tulla loppu päivän ajaksi tosi herkäksi. Miksei ihmisiä enää ruoskita sellaisilla Afrikkalaisilla karjapiiskoilla. Yhessä leffassa yks tyyppi kuoli vissiin kahteentoista tai viiteentoista kovaan iskuun. Kaikki muutkin häpeäpaalut ja kaikki sellaiset käyttöön. Kaikki muu paitsi kuolemantuomio.

      • minulla ei ole nimeä

        en sinnäkin nännäri ei oikeasti tunnumissään, mulle pari poikaa teki innoissaan yläasteella että " hei kohta sulle käy kipiää" ja kun tekivät niin ja kun en tuntenutkaan kipua. niin olivat monttu auki että miten on mahdollista.
        ja toisenakin mitäköhän amnesty olisi mielipuolta kun suomessa sallittaisiin kiudutuskeinoiksi luokiteltavia rangaistusmenetelmiä.


      • minulla ei ole nimeä kirjoitti:

        en sinnäkin nännäri ei oikeasti tunnumissään, mulle pari poikaa teki innoissaan yläasteella että " hei kohta sulle käy kipiää" ja kun tekivät niin ja kun en tuntenutkaan kipua. niin olivat monttu auki että miten on mahdollista.
        ja toisenakin mitäköhän amnesty olisi mielipuolta kun suomessa sallittaisiin kiudutuskeinoiksi luokiteltavia rangaistusmenetelmiä.

        Ei se nännäri välttämättä kaikilla satu. Kyllä siitä tulisi sanomista, jos alettaisiin kidutuskeinoja käyttää, mutta anna minun nyt syventyä yhteen haavemaailmaani, jossa voin tehdä mitä vaan.


    • Kanssa seiskalla

      No mulla ainkin on pysyny poissa kun oon tehny kunnon "bitch läps"! Eli läimässy kovaa olkapäähän tai käteen :D
      Joo omalla luokalla niitä rämpsytteliöitä ja kourioita, mutta tällä keinolla ne pysyy poissa ;) Koita jos tehoais. Oot vissiin vähän vahvempi ku muut, kommentin mukaa harrastat jalkapalloo

      Tsemppiä

    • Bitch läp tehdään poskelle. Ainakin kaikki, jotka minä tunnen sanoo niin. Vai oliko se niin, ettei sillä ole väliä minne sen tekee, mutta useimmat tekee poskelle. Kuitenkin.

    • Kanssa seiskalla

      No joo, on sen oikee takrotus tehä poskelle, mut keä kiinnostaa? :D
      Ei tarvii tulla viisastelee :D

      Alottaja, kerro auttoko :)

      • 1101101111

        Se ei ollut viisastelua, vaan silkka fakta.


      • Terävätissi
        1101101111 kirjoitti:

        Se ei ollut viisastelua, vaan silkka fakta.

        Terve kaikille, jotka olette tänne kirjoittaneet ja antaneet hyviä neuvoja rintsikoitten rämpsyttelyn ja kourimisen estämiseksi. Kiitos niistä!
        Mulla on menossa nyt hurja tissienkasvu buumi, sillä jouduin taas ostamaan uudet isommat liivit. Koko on jo 75D ja nääkin on topattu ja oikein terhakat malliltaan, eli semmoset joista mä tykkään.
        Näillä rintaliiveillä mun rinnat näyttää tosi upeilta. Pelkäämpä pahoin, että pojat hullaantuu ja jonnet ei pysty pitämään näppejänsä kurissa.
        Meidän luokalla on yks tyttö, joka antaa kourijapojille heti oikein kunnon plizarin poskelle, niin, että pojat on saanu olla lopunpäivää poski punasena.
        Poikia se on vaan naurattanu. Onkohan se tässäkin niin, että pojat on poikia, eikä ne välitä plizaristakaan höykäsen pöläystä?


    • Se yks...

      Ilmeisesti on. Jos ei lopu, kannatan ekaa kommenttiani eli kerro opettajalle :) Ehkä hieman harmi että tissit kasvavat, jos uudet rintsikat saa huomioo :/

      Ja voisin jättää tämän pois, mutta laitan kuitenkin: Kanssa seiskalla tyyppi on laittanu siihen :D eli ehkä vähän vitsillä :)

      Kuulumisia lisää alottajalta :)

    • Eeei! Taasko tämä keskustelu nousi? Minä jo luulin, ettei tarvitsisi tsekata kuinka pahasti minua taas on solvattu, mutta piina vain jatkuu. Ei minulla ole tällaiseen aikaa!

      Ja se siitä. Meuhkasin vaan pahan olon pois. Täällä taitaa jollain olla faktat sekaisin. Kaikki toisen korjaaminen ei ole viisastelua/saivartelua/miten ikinä haluaakaan sitä nimittää. Viisastelua on se, kun... No en mä jaksais selittää. Onks pakko? No selitetään sitten. Se on sitä, kun tahallaan ymmärtää väärin jonkun asian. Olipas helppoa oikeastaan. Enkä edes kopsannut wikipediasta! Minä korjasin sinun kertomaasi faktaa toisella faktalla, joka oli joko sinnulle epäselvä tai kerroit muuten vaan väärin.

      • 1101101111

        Ja tässä oli yhtä faktaa oleva asia, kuin kuolema.


    • Se yks...

      Alottaja tarvii vieläkin apua, joten keskustelu on vielä pystyssä :)

      Siiliö, ei tarvii ottaa kaikkee niin vakavasti ja jos mollataan, niin älä katso tekstejä. Ei ollut tarkoitus mollata sinua jos niin tuon kommentin otit. :)

    • alicedollyeikirjaudu

      Valita opelle. Tai kyllä se "plizari" (jos haluatte sitä siksi nimittää...) voi auttaa. Kunnon läpsäisy ja "Irti!!" niin eiköhän auta. Ja jos ei auta niin opettajan puheille.

    • ....

      Yhdyn ^^^^

    • "Minä jo luulin, ettei tarvitsisi tsekata kuinka pahasti minua taas on solvattu, mutta piina vain jatkuu."
      Tuo siis oli vain yleistä huutamista. Ylidramaattista ja niin.

      "Yhdyn ^^^^ "
      Ei kuulostanut epäilyttävältä. Oli pakko.

      • minulla ei ole nimeä

        meinasin itse laittaa samasta kommentin mutta tulihan se sieltä muutenkin. sensuroitukysymys "millä ja mihin?"


    • Se yks..

      :) Hyvä et saatiin asiaan selvyyttä :D

    • Terävätissi

      Uudet rintsikat koko 75D on saanut koko koulun huomioimaan mun tissit. Meidän koulussa on poikien mukaan kolme tyttö, joilla on loistavan upeat rinnat ja mä oon kuulemma yksi niistä.
      Pojat ovat selittäneet mulle, että, jos on niin kauniit ja upeet tissit, kun mulla on, niin mun velvollisuus on sallia, että pojat saavat sillon tällön puristella mun rintoja.
      Mä oon täysin eri mieltä.

    • hup

      vilauttele ja anna niiden kokeilla niitä niin eiköhän pojillaki oo pian samallaiset ;)

    • Se yks...

      No ei oo sallittavaa! Ne yrittää manipuloida sua! :D Onhan se kiva kun tulee hyvää huomioo, mut toi ei oo sitä hyvää :/ En oikein tiedä enää mitä tehdä. Onko tytöt haukkunu uusia rintsikoita? Pojilla kiinnnostus nähtävästi vain kohenee :P

      • minulla ei ole nimeä

        no on ne pojat surkeita silti jos manipulaatio yritys paistaa noin ilmiselvästi läpi. pätkiä vähän päähän että sinne järki kasvais että ei nuin ei puhutella tyttöjä.
        siis jos oikesti haluaa jotain saavuttaa manipuloimalla niin se pitää tehdä mahdollisimman huomaamattomasti. että suoraan sanottuna olipas surkee esitys.


      • Terävätissi
        minulla ei ole nimeä kirjoitti:

        no on ne pojat surkeita silti jos manipulaatio yritys paistaa noin ilmiselvästi läpi. pätkiä vähän päähän että sinne järki kasvais että ei nuin ei puhutella tyttöjä.
        siis jos oikesti haluaa jotain saavuttaa manipuloimalla niin se pitää tehdä mahdollisimman huomaamattomasti. että suoraan sanottuna olipas surkee esitys.

        Kiitos teidän kivoista kirjoituksista.
        Mun tissit/uudet rintsikat on saanu suhteettoman paljon huomioo. Ei vain meidän luokan pojat, vaan ylempienkin luokkien pojat on alkaneet huomioida mua. Randomit jätkät on tulleet jutteleen. Tää on musta upeeta, vaikka meidän luokan tytöt kihisee kiukusta ja nimittelee mua huomiohuoraksi ja pumpulitoppaustissiksi ja kaikkee semmosta, koska ovat kateellisia.
        Jotkut tytöt on tullu tökkimään sormalla mun rintsikoita ja kysyny, et kuinka paksut toppaukset sun liiveissä on.
        Musta toi on aika törkeetä.


      • minulla ei ole nimeä
        Terävätissi kirjoitti:

        Kiitos teidän kivoista kirjoituksista.
        Mun tissit/uudet rintsikat on saanu suhteettoman paljon huomioo. Ei vain meidän luokan pojat, vaan ylempienkin luokkien pojat on alkaneet huomioida mua. Randomit jätkät on tulleet jutteleen. Tää on musta upeeta, vaikka meidän luokan tytöt kihisee kiukusta ja nimittelee mua huomiohuoraksi ja pumpulitoppaustissiksi ja kaikkee semmosta, koska ovat kateellisia.
        Jotkut tytöt on tullu tökkimään sormalla mun rintsikoita ja kysyny, et kuinka paksut toppaukset sun liiveissä on.
        Musta toi on aika törkeetä.

        voisisin melkei pitää esitelmän aiheesta manibulaatio ja muut ikävät keinot horjuttaa ihmisiä. niin fyysissä kuin henkisissä merkeissä.

        olen koulukiusattu enemmän kuin 10-vuoden ajalta lähen kaikki muu menee toiseta korvasta sisään ja toisesta ulos mutta on pari asiaa joissa käytän vähän ehkä ikäviä/inhottavia keinoja. riippuu keneltä kysyy jotku sanoo ikävisi jotku inhottaviksi. esimerkinä manibulaatio, siedän kyllä puukkoa selässäni, mutta jos niitä sataa sinne niin heitän ne kyllä ne takaisin omistajaansa/omistajiansapäin.


        ja tuo että pojat selittää että "niin mun velvollisuus on sallia, että pojat saavat sillon tällön puristella mun rintoja." surkeimmsta päästä oleva esitys ja sitten tuo " Jotkut tytöt on tullu tökkimään sormalla mun rintsikoita ja kysyny, et kuinka paksut toppaukset sun liiveissä on." on jo törkeää hittoako se sille kuuluu mitä sulla on liiveissä, oikeasti jos ei koko koululla ole muuta tekemistä kuin katella toisten rintoja niin talsikoot vaikka hevon helsvettiin kesimään tekemistä. tai kuten tyyliin poliisit "HAJAANTUKAA TÄÄLLÄ EI OLE MITÄÄN NÄHTÄVÄÄ, HAJAANTUKAA"


    • Se yks...

      Jos tulee tökkii sano vaikka: "Mitä se sulle kuuluu?", "Pienemmät toppaukset kun sulla.", "Haluisitko et rupeen tökkii sun tissejä?" tai "Ootko lesbo/huora?"
      Luulis noitten toimivan :D

      Hyvä et nautit huomiosta, itsekkin pidän huomiosta, en kuitenkaan itse etsi ja hommaa sitä, kuten et ilmeisesti sinäkään :)
      Onko sulla kavereita koulussa? Niistä oli tukee tossa tilanteessa :)

    • "Pojat ovat selittäneet mulle, että, jos on niin kauniit ja upeet tissit, kun mulla on, niin mun velvollisuus on sallia, että pojat saavat sillon tällön puristella mun rintoja."

      Toi tosiaan oli surkeinta mitä olen nähnyt. No ei nyt oikeasti. Se olisi tosi surkeaa. Tosin onhan se aika surkeaa mutta... NYT! Asiaan. Joko ne on ihan tosissaan vajaita ja typeriä tai sitten ne tosiaan yrittää manipuloida, jolloin esitys olisi hyvin surkea. Tilanteista kannattaa tosiaan nauttia. Se on paras suhtautumistapa kaikkeen, jota ei voi estää.

      • Terävätissi

        Se yks... kiitti sulle hyvistä vinkeistä, kun tytöt tulee seuraavan kerran tökkimään mun rintsikan kuppeja. Pitäsköhän munkin tökkiä niitä takasin.
        Meidän luokalla mulla on vaan yksi tyttökavari, joka on mun puolella.
        Mun poikakaveri on rinnakkaisluokalla.
        Kyllä mäkin tykkään huomiosta, vaikka en siihen oo pyrkiny. Mutta, kun tissit kasvaa ja isompia rintsikoita on pakko ostaa, niin minkäs teet, jos ne tuppaa esille ja herättää huomioo.
        Ei musta nää 75D nut niin kamalan isot ole, vaikka mä oonkin pienikokoinen ja hoikka.
        Minkäkokosii rintsikoita teillä on?


    • Se yks...

      Joo, jos tulee tökkii, nii töki vaa heti takasin :D
      Hyvä et on kaveri :) Onko se kateellinen? :D
      Joo, kasvamiselle ei oikein voi mitään, ei siit nähtävästi paljoo haittaa sulle kertyny :)
      Viimeseen en viittis vastata :D

    • Tuli muuten mieleen, että saattaa olla ihan pikkasen outo näky jos kaks tyttöö alkaa yhtäkkiä tökkiä toistensa rintoja. Huomautin vaan.

    • Se yks...

      Siiliö, oot kyl oikeessa :D Kannattaa ehkä koittaa vaan muita :) Sano vähän kovempaan ääneen, niin tökkiä saataisiin "huonoon valoon" :D

      • Terävätissi

        Se yks... ja muut. Oikeassa olette, että sormella tisseihin tökkiminen ei todellakaan ole mitään tyylikästä. Mutta mitäs teet, kun mimmit hyökkää päälle, kuin naarastiikerit. Sormet ojossa tökkimään.
        Mun tyttökaveri ei oo pätkääkään kateellinen mulle, vaikka sillä on vasta tosi pienet tisut, jotain 65AA. Se on nähny minkälaista on sillon kun on luokan isoimmat rinnat.
        Me ollaan molemmat saman ikäisiä, mutta tässä sen just näkee, että murrosikä ei mene kaikilla juuri samaan aikaan samalla tavalla.


    • Se yks...

      Niinpä :/ Onneksi kaverisi ei ole kateelinen! :)) Kerro taas miten menee ja toimiiiko :)

      • Terävätissi

        Mä hermostuin tänään, ku meidän luokan lissut tuli taas tökkiin ja kyseleen, et montaks sukkaa sun viiden sentin topatuissa rintsikoissa on?
        Mä menin kertoon meidän opelle, joka on mies. Se kuunteli mua haavi auki ja katto aina välillä mun rintoihin, kun olin aukassu villatakin vetskarin tarkotuksella, et se näkee, mistä mä puhun. Ope otti kyllä asian vakavasti ja kysy, et mitä mä ehdotan, et pitäs tehdä. Mä en oikeen osannu sanoo mitään ja sovittiin, et palataan maanantaina asiaan, kun voidaan molemmat miettii, et mikä ois järkevää tehdä.
        Auttakaa mua! Mitä mä sanon meidän opelle maanantaina?


    • Se yks...

      No sun tilanteessa haluaisin että opettaja puhuis kiusaajien ja niiden vanhempien kanssa. Vois sopii jonku rangaistuksen vanhempien ja opettajien kesken. Kun minua kiusattiin, äitini sopi tälläsen jutun :)

      Aivan mahtavaa että kerroit opettajalles!!!! :)))))) Eipä tarvii lissujen ryppyillä :D
      Kerroitko ketkä on tökkiny ja vittuillu vai onko kaikki muut tytöt paisi kaveris?
      Kerroithan jo kaverilles?

      • Terävätissi

        Se yks... Kiitti sulle tosi paljon, ku sä oot niin sympaattinen ja osaat antaa mulle hyviä neuvoja.
        Mä suutuin tänään totaalisesti meidän luokan neljään tökkijälissuun ja sanoin opelle niitten nimet. Nyt vähän pelottaa, et mitenkähän ne reagoi, kun ne tajuu , et mä oon kannellu niistä.
        Mä olin niin raivona niihin lissuihin, että unohdin sanoo mitään niistä jätkistä, jotka on ollu kourimassa. No voinhan mä tietysti kertoo ne myöhemminkin, vai mitä ootte mieltä.
        Se yks... Minkälaisen rangaistuksen sun äiti ja opettaja sai järkättyä sun kiusaajille?
        Olikse jotain kotiarestii, tai jotain viikkorahan menetyksii, tai jotain semmosii?
        Vai kenties jotain jälki-istuntoo, tai jotain?


      • eivoiymmärtää
        Terävätissi kirjoitti:

        Se yks... Kiitti sulle tosi paljon, ku sä oot niin sympaattinen ja osaat antaa mulle hyviä neuvoja.
        Mä suutuin tänään totaalisesti meidän luokan neljään tökkijälissuun ja sanoin opelle niitten nimet. Nyt vähän pelottaa, et mitenkähän ne reagoi, kun ne tajuu , et mä oon kannellu niistä.
        Mä olin niin raivona niihin lissuihin, että unohdin sanoo mitään niistä jätkistä, jotka on ollu kourimassa. No voinhan mä tietysti kertoo ne myöhemminkin, vai mitä ootte mieltä.
        Se yks... Minkälaisen rangaistuksen sun äiti ja opettaja sai järkättyä sun kiusaajille?
        Olikse jotain kotiarestii, tai jotain viikkorahan menetyksii, tai jotain semmosii?
        Vai kenties jotain jälki-istuntoo, tai jotain?

        VITTU! mä en kestä enää!!! Mä luin äskön tän koko ketjun ja vittu oikeesti en tajua miksi ette te ihmiset näe kuinka paljon paskaa terävätissi puhuu !??? Mitä vittua oikeesti ihan älytöntä hommaa ! Ensinnäkin ihan alkuun miks vitussa YHDEN VAATIMATTOMAN VAATEKAPPALEEN takia sun pitäis ottaa poikia munista kiinni tai potkaista ???? Poikien elämä voi riippua siellä tajuatko ??! Niiden tulevaisuuden perhe voi olla pois sun takia . Et tyttönä ymmärrä sitä ehkä mut se on suunnaton kipu kun sä saat iskun sinne ! Ja sä olet pilaamassa ihmisten elämiä vaatekappaleen takia ? Sitäpaitsi puhut niin paljon paskaa itsestäs ja muista että en saa unta enää voi vitun paskin muija ikinä mitä oon kuullu ! Ei saatana ku ärsyttää tää homma ja sinä siel "mahtavilla tisseilläs" mukamas suurenee ku ilmapallot jumalauta hyväku oot tissit nähny ees itelläs ! En vaa kestäny noit valheit mitä heitit tonne .... anteekspyyntö vois olla ihan kiva .? Vai onko tissit liian isot tähän hommaan ?


    • puukkosissi

      kanna puukkoo meges se parantaa auktoriteettia

    • Se yks...

      Hei! Rintsikat ja rinnat ovat naisten ja tyttöjen pyhä osa! Siihen ei ole muilla osapuolilla asiaa ilman lupaa! Ja kuule, toiset kehittyy pikkasen nopeemmin kuin muut! Voit pikkutisulissu pitää turpa kii siellä repesin tolle kommentille :DDDD

      Alottaja, hyvä et kerroit niitten nimet ja voit tietty kertoo pojista myöhemmin :) Itsekkin suutuin niin kovasti kiusaajiin että purskahdin itkuun kun en ollut purkanut tunteita mihinkään :D
      Mäkin pelkäsin että miten lissut reagoi kun valitan mutta ei oikein mitenkään ainakaan mulle. Olivat vain hiljaa ja mulkoilivat hieman ekat 2-3 viikkoo :)
      Muistaakseni rangaistus oli kuukaus kotiarestii, ei rahaa (saavat normisti rahaa vanhemmilta kun pyytää) eikä tietokonetta.

      Tuntuu ihanalta kun olen saanut auttaa sinua! Toivotavasti kaikki menee hyvin :)))
      Kuulumisias maanantailta! :)

    • Joo. Päivään en pystynyt kommentoimaan ja KAPOOM!!!
      Selvennän teidän kaikkien faktat.

      Nimimerkille "eivoiymmärtää":
      Ethän sinä oikeasti näköjään lukenut koko keskustelua. Munille potkimis asia käsiteltiin jo. En usko, että aloittaja valehtelisi yhtään. Korkeintaan ehkä liioittelee vähän, muttei merkittävästi ainakaan enää. Nämä tilanteet ovat kaikkein inhottavimpia. Asia ei ollut niin, että hän olisi hyökännyt suoranaisesti sen "vaatekappaleen", niin kuin sinä sitä nimität takia. Asia oli niin, että tämä vaatekappale aiheutti kiusaamista, jolta hän puolustautui. Tämä oli ketjureaktio, jossa asia paheni joka vaiheen kautta. Asia korjattiin.

      "kanna puukkoo meges se parantaa auktoriteettia "

      Ei oikeastaan. Se saa vaikuttamaan oudolta ja oletettavasti menettämään loputkin ystävistään.

      "Hei! Rintsikat ja rinnat ovat naisten ja tyttöjen pyhä osa! Siihen ei ole muilla osapuolilla asiaa ilman lupaa! Ja kuule, toiset kehittyy pikkasen nopeemmin kuin muut! Voit pikkutisulissu pitää turpa kii siellä repesin tolle kommentille :DDDD"

      Oikeastaan puhjuja ei ollut ilmeisesti tyttö. Hänen kommentistaan suorastaan paistoi läpi se, että hän on poika. Ja oikeastaan rintsikoihin kajoaminen ei oikeuta niin radikaaliin toimenpiteeseen kuin munille potkaiseminen. Kuten aiemmin sanoin, se voi johtaa hedelmällisyyden menettämiseen ja jopa kuolemaan kipushokin kautta.

      Noin. Korjasin faktat, en ottanut puolta, kaikilla hyvä/paha mieli. Työni on tehty taas vaihteeksi.

      • minulla ei ole nimeä

        ("kanna puukkoo meges se parantaa auktoriteettia "

        Ei oikeastaan. Se saa vaikuttamaan oudolta ja oletettavasti menettämään loputkin ystävistään.)

        se riippuu aikapaljolti siitä miksi kannat puukkoa, missä, milloin, ja miten sitä kaniskelet ja onko se yleisellä paikalla jossa kannat.

        myönnän itselläni on yleensä puukkopari mukana tietyissä olosuhteissa toinen saappan sisällä ja toinen povarissa, kumpikin painotukseltaan sopivat heittovetsiksi ja ovat äärimmäisenteräviä, mutta ei siitä sen enempää. kummallekin on syynsä ja en rikolakeja niillä, niin ei ole kellän valittamista.
        ja miten niin tulee mettämään loputkin ystävistä? jotenkin tuo sun logiikka ei oiken aukea mulle. selittäisitkö tarkemmin? en sano että sallisin teräaseet pidettäväksi pukana julkisilla paikoilla saatikka koulussa, mutta niitä saa pitää mukana JOISSAIN oloissa.


    • Huom: oletettavasti.

      No jos on valmiiksi epäsuosiossa ja alkaa yhtäkkiä kanniskella puukkoa pelkästään siihen tarkoitukseen, ettei enää kiusattaisi niin...

      • minulla ei ole nimeä

        ...niin kuinka moni vetää sen esiin kun kiusaaja tulee vastaan? en minä ainakaan. tiedän pari joka on tehnyt näin ja löytäneet itsensä maasta toinen silmä ja leuka kipeänä ja kyseinen veitsi edelleen kädessä mutta omalla kurkullaan. että en suosittele itse kokeilemaan voi nimittäin pikkasen vituttaa josei muu niin se että tulee piestyksi ja saa lisäksi vielä sakot teräaseen hallussa pidosta yleisellä paikalla.


    • Niin no jos sitä ei vedä esiin, niin ei se siltikään paranna auktoriteettia.

    • minulla ei ole nimeä

      ei niin se parantaa pääkipuja ja julkisella paikalla maksettavien sakkojen määrää.

    • Se yks...

      No? Miten meni tänään? :))))

      • Terävätissi

        Se Yksi... Tuhannet kiitokset sulle, kun oot puolustanu mua.
        Tää päivä oli tosi ällö, kun on vielä hirvee pakkanenkin. Aamulla -23C. Ope pyysi mut ja ne 4 lissuu ja sit keskusteltiin ja ope puolusti mua ja lopuks ne sai rangaistukses kirjottaa 1500 sanan esseen miksi heidän käytös on epäkorrektia luokkakaveria kohtaan.
        Siis jokainen joutuu kirjoittamaan oman sellaisen ja perjantaihin mennessä.
        Jos kirjoitelmat eivät ilmesty perjantaiaamuun mennessä, alkavat toiset toimenpiteet.
        Sanompa vaan, että on siinä lissuilla vääntämistä, sillä kirjalliset hommat eivät ole ennenkään sujuneet.
        Aika näyttää, mitä tuleman pitää.


    • Se yks...

      Kerro miten menee, mahdollisimman usein :))
      On todella hyvä olo, kun olen saanut auttaa sinua ja se on tuottanut tulostakin :)))

      • Terävätissi

        Se Yks..
        Kerron varmasti, heti, kun tulee uusia käänteitä!

        On jotenkin niin ihanaa, että tiedän, vaikka kaikki muut potkii päähän ja v.....lee, niin sinuun voin aina luottaa!

        KIITOS siitä!


    • Se yks...

      On aivan ihana olo kun tuotin sinulle noin paljon mielihyvää :))))) Jos teet uuden keskustelun, laita perään Se yks... niin tulen kommaamaan sinne :))))

      • Terävätissi

        Aivan varmasti laitan, mutta tuskimpa tämäkään tarina on vielä ihan päättynyt, vaikka lissut mua mulkoileekin ja kiroilevat tehtävoen paljoutta.
        Kiva, jos oot saanu kivoja fiiliksiä, sillä sinä, jos kuka olet ne ansainnut.
        Ehkä olet tuleva psykologi!?!?
        Kukapa senkään tietää.


    • Se yks...

      Hauskaa että mielestäsi minusta voisi tulla psykologi :D, mut ajattelin antautua leipuriksi :) Ja toi on tosi tuttua toi mulkoilu ja kiroilu :/ Ei kannata epäröidä, vaan mennä suoraan eteenpäin :)

      • Terävätissi

        Se yks... nam nam oikeastaan se leipurin homma on varmasti paljon makeempaa.
        Toi oli hyvin sanottu menosuunta suoraan
        eteenpäin sivuille vilkuilematta, rinta kaarella ja tissit terävinä.


      • Terävätissi
        Terävätissi kirjoitti:

        Se yks... nam nam oikeastaan se leipurin homma on varmasti paljon makeempaa.
        Toi oli hyvin sanottu menosuunta suoraan
        eteenpäin sivuille vilkuilematta, rinta kaarella ja tissit terävinä.

        Loppu hyvin, kaikki hyvin. Niin mä ainakin uskon.
        Kiitos teille kaikille, olitte ihanii, ku autoitte mua.


    • Se yks...

      Oma kiusaajani on nykyään minulle harvinaisen mukava, mikä on mielestäni todella ihmeellistä, kun joulukuussa mulkoili ja kuiskaili minusta. Olen nyt samaa mieltä: Loppu hyvin, kaikki hyvin :) Onnea matkaan! :)
      Tuli kuitenkin mieleeni, että vaikutat todella mukavalta, tekisi mieli ihan tutustua sinuun, mutta tänne ei kannata laittaa ees kikkiä :(

      • Terävätissi

        Se yks...
        Olen sanaton - niin ihanaa ystävää, kuin sinä en olisi uskonut löytäväni, mutta löysin kuitenkin.
        Tulin tänne reppu täynnä ongelmia ja huolia, mutta lähden nyt kepein sydämin ja tyhjä reppu selässäni.
        Olen varma, että tiemme kohtaa vielä monta kertaa, sillä tiedän nyt oikeasti mistä hakea apua ja neuvoja, silloinkuin niitä eniten tarvitsee ja uskon silloin kohtaavani sinut. Se yksi...


    • Se yks...

      :)

      • kuukkelit

        Aika vaikuttavaa..


      • loppu hyvin,kaikki hyvin
        kuukkelit kirjoitti:

        Aika vaikuttavaa..

        taisi tämä kekustelu saada onnellisen lopun...


    • koulukiusattu

      Öö.....taitaa olla jo aika vanha viesti mut kerro opelle

    • Äläpäs todellakaan lue keskustelua, kun kommentoit pelkästään huolimatta päivämäärästä. KIITÄMME KAIKKI SINUA!!! [sarcasm]

    • Wertuerss

      Hanki uudet xD

      • uusioap

        Hyvä ehdotus, mutku tykkään näistä, enkä tiedä auttasko se oikeesti asiaan.

        http://aijaa.com/ynU5O8

        Ne on aika paljon tän tyyppiset liivit ja ne on mun lempparit.


      • Ainanejostainlässyttää

        Musta noi on ihan kivat rintsikat. Miksi vaihtaa mallia, jos sä tykkäät noista?


    • Hymyilleeen

      Mua rääkättiin millon mistäkin, milloin housuista, milloin sandaaleista ja niin edelleen.... mutta mitä opin tästä? Pukeutumaan kuten tahdon.... muoti ilmiöt menee ja tulee... kiusaajat katoo lopulta... ei ne kestä tätä elämää kuten muut :)

    • Anonyymi

      Potkase jalkoväliin? Loppunee kiusaaminen ku on omat värkit liiskana :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe