Ulkomaalaiset pojat on mun mielestä komeempia kuin suomalaiset. Kaikkein parhaita on mun mielestä afrikkalaiset pojat ja sitten seuraavaksi tulee Lähi-Idän pojat, varsinkin turkkilaiset pojat.
Afrikkalaisissa pojissa on parasta se, kun ne on niin komeita. Ne on yleensä harteikkaita, sopivan lihaksikas kroppa ja onhan ne myös komeita, söpöjä ja myös kohteliaita. Turkkilaiset pojat on sitten toiseksi parhaita, nekin on komeita, söpöjä ja kohteliaita ja tietävät, että mistä tytöt tykkää.
En näköjään ole ainoa, joka ajattelee näin. Tämänkin uutisen mukaan suomalaiset tytöt seurustelisivat mieluummin ulkomaalaisen kuin suomalaisen pojan kanssa.
http://www.savonsanomat.fi/viihde/tytot-seurustelisivat-mieluummin-ulkomaalaisen-kanssa/1006554
"Tytöt seurustelisivat mieluiten ulkomaalaisen kanssa
Suomalaistytöt seurustelisivat mieluummin ulkomaalaistaustaisen kuin supisuomalaisen pojan kanssa. Tämä käy ilmi Savon Sanomien tekemästä nettikyselystä, johon vastasi 206 nuorta. "
Onko muita tyttöjä täällä, jotka on samaa mieltä mun kanssa?
Ihanat ulkomaalaiset pojat ♥♥
14
476
Vastaukset
- ^_^
MInä olen täysin samaa mieltä kanssasi!
- ...
No samalla tavalla pojat ajattelevat. Kyllä minä mielummin ottaisin jonkun kauniin aasialaisen naisen kuin tylsän suomalaisen lahnan joka ei osaa tehdä muuta kuin valittaa kaikesta ja maata paikallaan.
- 6+5
Hauskaa miten tytöt saa sanoa kuinka haluaa ulkomaalaisen pojan, mutta kun yks poika sanoo haluavansa ulkomaalaisen tytön niin heti -2 :D Mikä teitä tyttöjä vaivaa?
- I like you
No mä tykkään toki, mutta SAATANA onko pakko tehä näitä ketjuja, ku syntyy tälläsii kohuja ja siis vitsi mä tykkään iha suomalaisistakin pojista!
- gwZ
Samanlaisia provoja ollut täällä ennenkin. Loppujen lopuksi ketään ei edes kiinnosta, jokainen saa seurustella kenen kanssa tykkää. Eipä ole multa pois.
- sopaföldJDKVX
lol en kiinnostu kansalaisuuden/eettisen alkuperän takia. Kiinnostun ihmisen takia.
ps. seurustelukokemusta löytyy sekä ulkomaalaisesta, että supisuomalaisesta jätkästä, kavereitakin on varsin kansainvälisesti. Ei tosiaan voi yleistää mihinkään päin mitään. - asgafhdshdas
Miksi haluaisitte tahrata ja sotkea rotuja vielä entisestään ja lopulta kaikista tulisi vain harmaata massaa? Erilaisuus on rikkautta!
- ihanat ulkkispojat
Suomalaiset ovat tutkitusti niin sisäsiittoista kansaa, että on hyvä vaan, että saadaan vähän kauempaa geenejä tänne.
Toivottavasti etelän herkkuja tulee Suomeen lisää. :)
- ahgdashgs
Ja laitetaas tässä vielä poikana että omasta mielestäni pohjoismaiset tytöt ovat niitä kauneimpia, siniset silmät ja vaaleat hiukset...
- turkinmatkaaja
samaa mieltä turkkilaiset miehet on vaan niiiiin sulosia
- Syitä kehiin tytöt
.... Juu onha ne JOSKUS komeita mutta ite tykkään Suomalaisista ku ne ymmärtää miks rakastan suomee, ne osaa suomen kieltä, niil ei oo paskaa uskontoo, ja se rusketukse ne jos hankkii nii hankittu rusketus saa mut iha sulaks
- 15wee-ipana
Itse tykkään enemmän suomalaisista pojista. Vaalea iho ja siniset silmät on jotain niin hienoa..
- Anonyymi
Joo! Ulkomaalaiset on niin söpöjä ja komeita!😍 Nice kun ollaan ulkomailla niin ne on niin söpöjä kun ne kävelee vastaan! Mun sydän ihan sykähtää kun ne kattoo mua!😍❤
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875