Ihanat ulkomaalaiset pojat ♥♥

vaalea suomityttö

Ulkomaalaiset pojat on mun mielestä komeempia kuin suomalaiset. Kaikkein parhaita on mun mielestä afrikkalaiset pojat ja sitten seuraavaksi tulee Lähi-Idän pojat, varsinkin turkkilaiset pojat.

Afrikkalaisissa pojissa on parasta se, kun ne on niin komeita. Ne on yleensä harteikkaita, sopivan lihaksikas kroppa ja onhan ne myös komeita, söpöjä ja myös kohteliaita. Turkkilaiset pojat on sitten toiseksi parhaita, nekin on komeita, söpöjä ja kohteliaita ja tietävät, että mistä tytöt tykkää.

En näköjään ole ainoa, joka ajattelee näin. Tämänkin uutisen mukaan suomalaiset tytöt seurustelisivat mieluummin ulkomaalaisen kuin suomalaisen pojan kanssa.

http://www.savonsanomat.fi/viihde/tytot-seurustelisivat-mieluummin-ulkomaalaisen-kanssa/1006554

"Tytöt seurustelisivat mieluiten ulkomaalaisen kanssa

Suomalaistytöt seurustelisivat mieluummin ulkomaalaistaustaisen kuin supisuomalaisen pojan kanssa. Tämä käy ilmi Savon Sanomien tekemästä nettikyselystä, johon vastasi 206 nuorta. "

Onko muita tyttöjä täällä, jotka on samaa mieltä mun kanssa?

14

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^_^

      MInä olen täysin samaa mieltä kanssasi!

    • ...

      No samalla tavalla pojat ajattelevat. Kyllä minä mielummin ottaisin jonkun kauniin aasialaisen naisen kuin tylsän suomalaisen lahnan joka ei osaa tehdä muuta kuin valittaa kaikesta ja maata paikallaan.

      • 6+5

        Hauskaa miten tytöt saa sanoa kuinka haluaa ulkomaalaisen pojan, mutta kun yks poika sanoo haluavansa ulkomaalaisen tytön niin heti -2 :D Mikä teitä tyttöjä vaivaa?


    • I like you

      No mä tykkään toki, mutta SAATANA onko pakko tehä näitä ketjuja, ku syntyy tälläsii kohuja ja siis vitsi mä tykkään iha suomalaisistakin pojista!

    • gwZ

      Samanlaisia provoja ollut täällä ennenkin. Loppujen lopuksi ketään ei edes kiinnosta, jokainen saa seurustella kenen kanssa tykkää. Eipä ole multa pois.

    • sopaföldJDKVX

      lol en kiinnostu kansalaisuuden/eettisen alkuperän takia. Kiinnostun ihmisen takia.


      ps. seurustelukokemusta löytyy sekä ulkomaalaisesta, että supisuomalaisesta jätkästä, kavereitakin on varsin kansainvälisesti. Ei tosiaan voi yleistää mihinkään päin mitään.

    • asgafhdshdas

      Miksi haluaisitte tahrata ja sotkea rotuja vielä entisestään ja lopulta kaikista tulisi vain harmaata massaa? Erilaisuus on rikkautta!

      • ihanat ulkkispojat

        Suomalaiset ovat tutkitusti niin sisäsiittoista kansaa, että on hyvä vaan, että saadaan vähän kauempaa geenejä tänne.

        Toivottavasti etelän herkkuja tulee Suomeen lisää. :)


    • ahgdashgs

      Ja laitetaas tässä vielä poikana että omasta mielestäni pohjoismaiset tytöt ovat niitä kauneimpia, siniset silmät ja vaaleat hiukset...

    • turkinmatkaaja

      samaa mieltä turkkilaiset miehet on vaan niiiiin sulosia

    • Syitä kehiin tytöt

      .... Juu onha ne JOSKUS komeita mutta ite tykkään Suomalaisista ku ne ymmärtää miks rakastan suomee, ne osaa suomen kieltä, niil ei oo paskaa uskontoo, ja se rusketukse ne jos hankkii nii hankittu rusketus saa mut iha sulaks

    • 15wee-ipana

      Itse tykkään enemmän suomalaisista pojista. Vaalea iho ja siniset silmät on jotain niin hienoa..

    • Anonyymi

      Joo! Ulkomaalaiset on niin söpöjä ja komeita!😍 Nice kun ollaan ulkomailla niin ne on niin söpöjä kun ne kävelee vastaan! Mun sydän ihan sykähtää kun ne kattoo mua!😍❤

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe