montako mönkijää saa loistoremontit ky:ltä vuokrattua ja mihin hintaan?
Lähinnä kiinnostaa, jos jollain kokemusta saako halvemmalla kuin näiltä isoilta toimijoilta.
1vk lapin reissu edessä. kevät talvella.
Kellään tietoa
9
498
Vastaukset
- ----
loistoremontit tietää,kysy sieltä.
- polle
En kysy enää, ostin oman.
Soitin muutaman kerran n. kk sitten, ei siellä vastattu puhelimeen. - elkee ihmeessä
elkää ihmiset sekaantuko koko puljuun.
- jooseopi
Ei ainuttakaan
- narri
make on roisto
- polle1
Reissu alkaa huomenna, kaksi mönkijää uupuu.
vuokraamme lapista,
ei vastaa puhelimeen toi yritys...
Roisto? Juu, luin sähköpostin perusteella Primasta! - Jomppel
Taitaa olla vaan omina leluina. Lienee yrityksen nimiin ostettu, niin saatu alv vähennyksiin
- Anonyymi
Huijareita koko pulju täys!! Huono kokemus kokonaisuudessa
- Anonyymi
Älkää vaan sekaantuko tuohon yritykseen mitenkään!
Omistaja on itseään täynnä oleva kusipää. Ei minkäänlaista kunnioitusta toisia kohtaan. Puhuu pskaa ja mitä ikinä pitää puhua niin paljon kun vaan pystyy että hyötyisi itse rahallisesti mahdollisimman paljon. Jättää olennaiset asiat kertomatta, ja vaikka sovitte jotain, ne ei tule pitämään. Ota kaikki sopimanne asiat paperille ylös, ja siihen allekirjoitus. Toki tämäkään ei vielä takaa ettei luikero kiemurtelisi asiasta jollain tapaa ulos. Vastauksia ET saa reklamaatioihin ym koskaan vaikka niitä miten yrität kysyä…
Jos kuitenkin hairahdat yritykseen, niin suuret pahoittelut siitä… yritetty on auttaa ja kertoa mikä on miehiään, ja sen varmasti tulet huomaamaan ennemmin tai myöhemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768