Kamalatappo

Tarinaa

Mä ja mun kaveri oltiin sillä mun kaverilla kylässä mutta sit me nähtiin et yhellä hiiristä oli kasvain ja me mentiin sanomaan sen äidille mut sitten joku tyhmä mies otti sen hiiren ja laitto muovipussiin ja paiskasi sen seinään ja me kuultiin vaan PUM! ja siellä oli tosi paljon verta ja siihen loppu siiten sen Sofian elämä ja se Sofis on se hiiri.




Ja mä tiiän et tää ei oo mitään hoidosta johtuvaa mut ÄLKÄÄ moittiko.

18

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiirumamma

      Mikä tyhmä mies?? no tyhmä todellakin... toivottavasti hiiri kuoli kärsimättä.

    • hiirumamma

      Oliko hiirellä kenties haisuvarvastauti?

    • Tarinaa

      Enhän minä mitään tiiä varvas jostain taudista. Ja mä ja mun kamu kutsutaan sitä miestä pottuperunaksi!

      • hiirumamma

        Mies varmaakin äkkäsi haisuvarvastaudin ja tappoi siksi?Hyvä että tappoi koska se olisi muuttunut kohta stouneich varpaksi se hiiri.


      • jnainen390
        hiirumamma kirjoitti:

        Mies varmaakin äkkäsi haisuvarvastaudin ja tappoi siksi?Hyvä että tappoi koska se olisi muuttunut kohta stouneich varpaksi se hiiri.

        grrrr haluaisin tappaa sen tyypin


    • hiirumamma

      miksköhän täällä joku kakara varastaa toisten nimimerkkejä... t. real hiirumamma

      • ifkfkgk

        Ootko heidi?


    • hiirumamma

      Jep, kukas sä oot?

      • mnna

        Minna.En tiedä muistatko :)


      • hiirumamma
        mnna kirjoitti:

        Minna.En tiedä muistatko :)

        öö en muista tuntevani yhtäkään minnaa :D voitko kertoa missä me ollaan tavattu?


      • mnna
        hiirumamma kirjoitti:

        öö en muista tuntevani yhtäkään minnaa :D voitko kertoa missä me ollaan tavattu?

        Lyydian bileissä joskus vuonna miekka&kilpi


      • hiirumamma
        mnna kirjoitti:

        Lyydian bileissä joskus vuonna miekka&kilpi

        jos toi on totta niin sitten en kyllä tunne sua


      • anonyymi ;)
        hiirumamma kirjoitti:

        jos toi on totta niin sitten en kyllä tunne sua

        *hakee popcornia*


      • kvoervkoer
        anonyymi ;) kirjoitti:

        *hakee popcornia*

        *Panee sua perseeseen*


      • tarina1
        anonyymi ;) kirjoitti:

        *hakee popcornia*

        Miks sä haet popparii


    • Joku tyyppi

      MITÄ VITTUA!

    • ubb3

      Kertokaa mitä siinä stouneichissa tapahtuu

      • Ei koskaa enään

        Et haluu tietää....Usko mua...Se on niin hirveetä että vieläkin itkettää,,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe