Mä ja mun kaveri oltiin sillä mun kaverilla kylässä mutta sit me nähtiin et yhellä hiiristä oli kasvain ja me mentiin sanomaan sen äidille mut sitten joku tyhmä mies otti sen hiiren ja laitto muovipussiin ja paiskasi sen seinään ja me kuultiin vaan PUM! ja siellä oli tosi paljon verta ja siihen loppu siiten sen Sofian elämä ja se Sofis on se hiiri.
Ja mä tiiän et tää ei oo mitään hoidosta johtuvaa mut ÄLKÄÄ moittiko.
Kamalatappo
18
268
Vastaukset
- hiirumamma
Mikä tyhmä mies?? no tyhmä todellakin... toivottavasti hiiri kuoli kärsimättä.
- hiirumamma
Oliko hiirellä kenties haisuvarvastauti?
- Tarinaa
Enhän minä mitään tiiä varvas jostain taudista. Ja mä ja mun kamu kutsutaan sitä miestä pottuperunaksi!
- hiirumamma
Mies varmaakin äkkäsi haisuvarvastaudin ja tappoi siksi?Hyvä että tappoi koska se olisi muuttunut kohta stouneich varpaksi se hiiri.
- jnainen390
hiirumamma kirjoitti:
Mies varmaakin äkkäsi haisuvarvastaudin ja tappoi siksi?Hyvä että tappoi koska se olisi muuttunut kohta stouneich varpaksi se hiiri.
grrrr haluaisin tappaa sen tyypin
- hiirumamma
miksköhän täällä joku kakara varastaa toisten nimimerkkejä... t. real hiirumamma
- ifkfkgk
Ootko heidi?
- hiirumamma
Jep, kukas sä oot?
- mnna
Minna.En tiedä muistatko :)
- hiirumamma
mnna kirjoitti:
Minna.En tiedä muistatko :)
öö en muista tuntevani yhtäkään minnaa :D voitko kertoa missä me ollaan tavattu?
- mnna
hiirumamma kirjoitti:
öö en muista tuntevani yhtäkään minnaa :D voitko kertoa missä me ollaan tavattu?
Lyydian bileissä joskus vuonna miekka&kilpi
- hiirumamma
mnna kirjoitti:
Lyydian bileissä joskus vuonna miekka&kilpi
jos toi on totta niin sitten en kyllä tunne sua
- anonyymi ;)
hiirumamma kirjoitti:
jos toi on totta niin sitten en kyllä tunne sua
*hakee popcornia*
- kvoervkoer
anonyymi ;) kirjoitti:
*hakee popcornia*
*Panee sua perseeseen*
- tarina1
anonyymi ;) kirjoitti:
*hakee popcornia*
Miks sä haet popparii
- Joku tyyppi
MITÄ VITTUA!
- ubb3
Kertokaa mitä siinä stouneichissa tapahtuu
- Ei koskaa enään
Et haluu tietää....Usko mua...Se on niin hirveetä että vieläkin itkettää,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1102999Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912692Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612139Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11431Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2251354Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221310Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31121Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115890Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3862Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103853