Kamalatappo

Tarinaa

Mä ja mun kaveri oltiin sillä mun kaverilla kylässä mutta sit me nähtiin et yhellä hiiristä oli kasvain ja me mentiin sanomaan sen äidille mut sitten joku tyhmä mies otti sen hiiren ja laitto muovipussiin ja paiskasi sen seinään ja me kuultiin vaan PUM! ja siellä oli tosi paljon verta ja siihen loppu siiten sen Sofian elämä ja se Sofis on se hiiri.

Ja mä tiiän et tää ei oo mitään hoidosta johtuvaa mut ÄLKÄÄ moittiko.

18

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiirumamma

Mikä tyhmä mies?? no tyhmä todellakin... toivottavasti hiiri kuoli kärsimättä.

• hiirumamma

Oliko hiirellä kenties haisuvarvastauti?

• Tarinaa

Enhän minä mitään tiiä varvas jostain taudista. Ja mä ja mun kamu kutsutaan sitä miestä pottuperunaksi!

• hiirumamma

Mies varmaakin äkkäsi haisuvarvastaudin ja tappoi siksi?Hyvä että tappoi koska se olisi muuttunut kohta stouneich varpaksi se hiiri.

• jnainen390
        hiirumamma kirjoitti:

Mies varmaakin äkkäsi haisuvarvastaudin ja tappoi siksi?Hyvä että tappoi koska se olisi muuttunut kohta stouneich varpaksi se hiiri.

grrrr haluaisin tappaa sen tyypin

• hiirumamma

miksköhän täällä joku kakara varastaa toisten nimimerkkejä... t. real hiirumamma

• ifkfkgk

Ootko heidi?

• hiirumamma

Jep, kukas sä oot?

• mnna

Minna.En tiedä muistatko :)

• hiirumamma
        mnna kirjoitti:

Minna.En tiedä muistatko :)

öö en muista tuntevani yhtäkään minnaa :D voitko kertoa missä me ollaan tavattu?

• mnna
        hiirumamma kirjoitti:

öö en muista tuntevani yhtäkään minnaa :D voitko kertoa missä me ollaan tavattu?

Lyydian bileissä joskus vuonna miekka&kilpi

• hiirumamma
        mnna kirjoitti:

Lyydian bileissä joskus vuonna miekka&kilpi

jos toi on totta niin sitten en kyllä tunne sua

• anonyymi ;)
        hiirumamma kirjoitti:

jos toi on totta niin sitten en kyllä tunne sua

*hakee popcornia*

• kvoervkoer
        anonyymi ;) kirjoitti:

*hakee popcornia*

*Panee sua perseeseen*

• tarina1
        anonyymi ;) kirjoitti:

*hakee popcornia*

Miks sä haet popparii

• Joku tyyppi

MITÄ VITTUA!

• ubb3

Kertokaa mitä siinä stouneichissa tapahtuu

• Ei koskaa enään

Et haluu tietää....Usko mua...Se on niin hirveetä että vieläkin itkettää,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      83
      2688
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      111
      1933
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      53
      1930
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      32
      1584
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      91
      1510
    6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      25
      1508
    7. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      140
      1247
    8. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      416
      1103
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      254
      997
    10. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      966
    Aihe