Mä ja mun kaveri oltiin sillä mun kaverilla kylässä mutta sit me nähtiin et yhellä hiiristä oli kasvain ja me mentiin sanomaan sen äidille mut sitten joku tyhmä mies otti sen hiiren ja laitto muovipussiin ja paiskasi sen seinään ja me kuultiin vaan PUM! ja siellä oli tosi paljon verta ja siihen loppu siiten sen Sofian elämä ja se Sofis on se hiiri.
Ja mä tiiän et tää ei oo mitään hoidosta johtuvaa mut ÄLKÄÄ moittiko.
Kamalatappo
18
320
Vastaukset
- hiirumamma
Mikä tyhmä mies?? no tyhmä todellakin... toivottavasti hiiri kuoli kärsimättä.
- hiirumamma
Oliko hiirellä kenties haisuvarvastauti?
- Tarinaa
Enhän minä mitään tiiä varvas jostain taudista. Ja mä ja mun kamu kutsutaan sitä miestä pottuperunaksi!
- hiirumamma
Mies varmaakin äkkäsi haisuvarvastaudin ja tappoi siksi?Hyvä että tappoi koska se olisi muuttunut kohta stouneich varpaksi se hiiri.
- jnainen390
hiirumamma kirjoitti:
Mies varmaakin äkkäsi haisuvarvastaudin ja tappoi siksi?Hyvä että tappoi koska se olisi muuttunut kohta stouneich varpaksi se hiiri.
grrrr haluaisin tappaa sen tyypin
- hiirumamma
miksköhän täällä joku kakara varastaa toisten nimimerkkejä... t. real hiirumamma
- ifkfkgk
Ootko heidi?
- hiirumamma
Jep, kukas sä oot?
- mnna
Minna.En tiedä muistatko :)
- hiirumamma
mnna kirjoitti:
Minna.En tiedä muistatko :)
öö en muista tuntevani yhtäkään minnaa :D voitko kertoa missä me ollaan tavattu?
- mnna
hiirumamma kirjoitti:
öö en muista tuntevani yhtäkään minnaa :D voitko kertoa missä me ollaan tavattu?
Lyydian bileissä joskus vuonna miekka&kilpi
- hiirumamma
mnna kirjoitti:
Lyydian bileissä joskus vuonna miekka&kilpi
jos toi on totta niin sitten en kyllä tunne sua
- anonyymi ;)
hiirumamma kirjoitti:
jos toi on totta niin sitten en kyllä tunne sua
*hakee popcornia*
- kvoervkoer
anonyymi ;) kirjoitti:
*hakee popcornia*
*Panee sua perseeseen*
- tarina1
anonyymi ;) kirjoitti:
*hakee popcornia*
Miks sä haet popparii
- Joku tyyppi
MITÄ VITTUA!
- ubb3
Kertokaa mitä siinä stouneichissa tapahtuu
- Ei koskaa enään
Et haluu tietää....Usko mua...Se on niin hirveetä että vieläkin itkettää,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2469277Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve42775Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1041899Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1881868- 1391391
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,601377Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1271276Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931006- 61829
- 40818