Kamalatappo

Tarinaa

Mä ja mun kaveri oltiin sillä mun kaverilla kylässä mutta sit me nähtiin et yhellä hiiristä oli kasvain ja me mentiin sanomaan sen äidille mut sitten joku tyhmä mies otti sen hiiren ja laitto muovipussiin ja paiskasi sen seinään ja me kuultiin vaan PUM! ja siellä oli tosi paljon verta ja siihen loppu siiten sen Sofian elämä ja se Sofis on se hiiri.

Ja mä tiiän et tää ei oo mitään hoidosta johtuvaa mut ÄLKÄÄ moittiko.

18

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiirumamma

Mikä tyhmä mies?? no tyhmä todellakin... toivottavasti hiiri kuoli kärsimättä.

• hiirumamma

Oliko hiirellä kenties haisuvarvastauti?

• Tarinaa

Enhän minä mitään tiiä varvas jostain taudista. Ja mä ja mun kamu kutsutaan sitä miestä pottuperunaksi!

• hiirumamma

Mies varmaakin äkkäsi haisuvarvastaudin ja tappoi siksi?Hyvä että tappoi koska se olisi muuttunut kohta stouneich varpaksi se hiiri.

• jnainen390
        hiirumamma kirjoitti:

Mies varmaakin äkkäsi haisuvarvastaudin ja tappoi siksi?Hyvä että tappoi koska se olisi muuttunut kohta stouneich varpaksi se hiiri.

grrrr haluaisin tappaa sen tyypin

• hiirumamma

miksköhän täällä joku kakara varastaa toisten nimimerkkejä... t. real hiirumamma

• ifkfkgk

Ootko heidi?

• hiirumamma

Jep, kukas sä oot?

• mnna

Minna.En tiedä muistatko :)

• hiirumamma
        mnna kirjoitti:

Minna.En tiedä muistatko :)

öö en muista tuntevani yhtäkään minnaa :D voitko kertoa missä me ollaan tavattu?

• mnna
        hiirumamma kirjoitti:

öö en muista tuntevani yhtäkään minnaa :D voitko kertoa missä me ollaan tavattu?

Lyydian bileissä joskus vuonna miekka&kilpi

• hiirumamma
        mnna kirjoitti:

Lyydian bileissä joskus vuonna miekka&kilpi

jos toi on totta niin sitten en kyllä tunne sua

• anonyymi ;)
        hiirumamma kirjoitti:

jos toi on totta niin sitten en kyllä tunne sua

*hakee popcornia*

• kvoervkoer
        anonyymi ;) kirjoitti:

*hakee popcornia*

*Panee sua perseeseen*

• tarina1
        anonyymi ;) kirjoitti:

*hakee popcornia*

Miks sä haet popparii

• Joku tyyppi

MITÄ VITTUA!

• ubb3

Kertokaa mitä siinä stouneichissa tapahtuu

• Ei koskaa enään

Et haluu tietää....Usko mua...Se on niin hirveetä että vieläkin itkettää,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      163
      3412
    2. Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi

Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks
      Maailman menoa
      9
      2902
    3. Toksinen persuvasemmisto

Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k
      Maailman menoa
      14
      2583
    4. Uus terveysassema

Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma
      Kuhmo
      11
      2361
    5. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      45
      2264
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      2225
    7. Mitäköhän tämä koko sekosotku on ollut?

Tuskin tiedät itsekään. Ja jos luulet että en ole huomannut näitä apupoikiasi niin kyllä olen.
      Ikävä
      13
      1337
    8. Nainen oletko koskaan miettinyt että jos

Voitaisiin tutustua ikään kuin uudestaan
      Ikävä
      76
      1298
    9. Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!

🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S
      Maailman menoa
      222
      1270
    10. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä

”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole
      Maailman menoa
      19
      1250
    Aihe