Kojausopas????

Pärinä

Löytyykö mistään Suzuki VS800 Intruderiin suomenkielinen korjausopas?

9

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Multa löytyy!

Ups ei löydykään,mä "koijjasin"sua!

• Motskarisetä

Ei sitä varmaan suomenkielisenä löydy. Käy katselemassa moottoripyora.org sivuilta linkki venäläiselle sivustolle, josta voi löytyä englanninkielinen Haynesin opas ilmaiseksi. Katsele sitten tarkkaan, kun menet sinne .ru sivuille, ettei mukana imuroitaessa tule mitään haittaohjelmaa. Itselläni on sieltä imuroidut korjausopas ja korjaamokäsikirja Suzuki GSX-F:ään.

• Kiitos... En kyllä osaa luottaa.siis opetten oman käden kautta...

• Aloittaja ei pyytäny
        marilee.s kirjoitti:

Kiitos... En kyllä osaa luottaa.siis opetten oman käden kautta...

korjausopasta.

• Pärinä
        Aloittaja ei pyytäny kirjoitti:

korjausopasta.

Kiitos Motskarisedälle asiallisesta vastauksesta kirjoitusvirheestä huolimatta :)

• Motskarisetä
        Pärinä kirjoitti:

Kiitos Motskarisedälle asiallisesta vastauksesta kirjoitusvirheestä huolimatta :)

No löytyikö opas pärinäpojalle? Olen tässä ihmetellyt, ja raapinut päätäni, niin että tikkuja on kynsien alla, että mikä kirjoitusvirhe, kun en sitä huomaa?:)

Asialinjahan näissä keskusteluissa pitäisi aina olla, tai kohta menevät ne vaatimukset läpi, että keskusteluihin päästäkseen tulee aina kirjautua. Nuo alapään jutut ja toisten asiaton mollaaminen kesken asiallisen keskustelun kyllä usein raivostuttavat.

• Motskarisetä
        Motskarisetä kirjoitti:

No löytyikö opas pärinäpojalle? Olen tässä ihmetellyt, ja raapinut päätäni, niin että tikkuja on kynsien alla, että mikä kirjoitusvirhe, kun en sitä huomaa?:)

Asialinjahan näissä keskusteluissa pitäisi aina olla, tai kohta menevät ne vaatimukset läpi, että keskusteluihin päästäkseen tulee aina kirjautua. Nuo alapään jutut ja toisten asiaton mollaaminen kesken asiallisen keskustelun kyllä usein raivostuttavat.

Jee, jee. Nyt tyhmempikin huomasi, ettei kysymys ollutkaan minun kirjoitusvirheestäni, vaan aloittajan. Tosin hän aloitustekstissä pyysi nimenomaan korjausopasta, eikä otsikossa mainittua "kojausopasta", josta en oikein tiedä, mikä se voisi olla.:)))

• Motskarisetä kirjoitti:

Jee, jee. Nyt tyhmempikin huomasi, ettei kysymys ollutkaan minun kirjoitusvirheestäni, vaan aloittajan. Tosin hän aloitustekstissä pyysi nimenomaan korjausopasta, eikä otsikossa mainittua "kojausopasta", josta en oikein tiedä, mikä se voisi olla.:)))

Kiitos kaikille, koRjausopas löytyi. Kaikista hyvistä kommenteista huolimatta.

• VZ800

Itse tilasin VZ Marauderiin ohjekirjan nykyiseltä maahantuojalta. A4:n monisteina tulostettu
      Suomenkielinen kirja maksoi 30€. Kirjassa yleisimmät huolto-ohjeet. En tiedä saako monisteita
      jokaiseen Suzuki malliin. Kannattaa kysyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      232
      9666
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      121
      6652
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6204
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      79
      4657
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4460
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      34
      3439
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      57
      3124
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3045
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3008
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3003
    Aihe