KAIKKI YPÄJÄLÄISET HUOM...! Ypäjällä liikkuu tirkistelijä joka kattelee ikkunoista sisään ja katsoo kun Esim. Naiset vaihtaa vaatteita mies liikkuu hopeisella volvo merkkisellä henkilöautolla!
Vastaukset 6
- Asukas_231
Ettei vain olisi itse kirjoittaja, kun noin tarkkaa asiasta tietää...:)
- kuu raketti
En mä ny tyhmä oo ku ei oo tapana tommonen vitun sairas touhu.. mut se loppuu toi jos tiedät kyseisen henkilön niin sano et en ole eilisen teeren poika voi tulla koittaa mut otan osaa mä en kaihda mitään en ketään
- Komm....
Ypäjän kunnan hallintomallikin taidettu kopioida Pohjois-Koreasta. Samoin on asia seurakunnalla. EI sopuvaaleja ole todellisuudessa olemassa, vaan kyseessä on äänioikeuden riistäminen seurakuntalaisilta puoluepukareille.
- huolestunut
Tiedättekö missäpäin on liikkunut ja mihin aikaan?
- 0lli
Eiks oo mukavaa,että joku sinuakin katsois.Jos se on vaikka paikallinen alusvaate myyjä,katselee kuinka vanhat ritsikat sulla on.
- 01lli
onko tirkistelijää näkynnyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391185Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4011115- 102915
- 82827
- 78802
- 82746
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676
- 50675
- 103674