Tervehdys VIISAAT pitkästä aikaa!! Yksi kysymys/ ongelma olisi taas!!! On tuossa kannettavassa HP:ssä joku pöpö!! SpyPot ilmoittaa tälläistä virhettä/ Ötyäistä::
Ask.MyGlopalSearch PUPSC ((2 tälläista )) SpyPot ei pysty poistamaan niitä ja pyytää käynnistämään koneen uudelleen. Noo, kun teen sen niin Spy rupeaa itsestään tarkastamaan konetta. Ja juuri, kun tarkistuspalkki on tulossa täyteen, tulee ilmoitus:: Ohjelma lakkasi toimimasta odottamattomasta syystä!!! Tämän se on tehnyt varmaan kymmenen kertaa!! Malware-Bytes ( ilmaisversio ) ei tunnista, eikä F-secure. Viime keväästä saakka ollut koneella. Ei näy haittaavan normaalia koneella työskentelyä, mutta minua se vaivaa, kun en "jummarra", mistä on kyse!!!
Onko kokemuksia kautta tietoa????
PUPSC
onniihikiki
1
92
Vastaukset
Tuo on toolbar tai sen kaltainen. Katso ohjauspaneelista ohjelmien poisto kohdasta että onko siellä kyseistä ohjelmaa tai muuta epäilyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446