Minä, allekirjoittanut Susianalyytikko uhkaan lopetella kirjoittamisiani tällä palstalla, jos täällä vallitsema meininki ei pikkuhiljaa ala muuttumaan. Mitäköhän tällä lausahduksellani tarkoitan? Selitetäänpä hidasjärkiselle hieman:
Voimaa (muistakaa hirmuinen kuulatulokseni) ja älyä (Susianalyysi) minulla riittää pilvin pimein. Sen sijaan koen pienoista turhautumista, kun en millään tunnu saavan siirrettyä näitä ominaisuuksiani niitä tarvitsiville ihmisille. Minähän olen aina halunnut auttaa ihmistä hädässä. Jälleen kerran pitää mainita matemaattispsykologinen Susianalyysi. Mikähän tässä siis mättää?
Nyt puhutaan pelosta. Turhan pelon tunne voi aiheuttaa häpeän tunnetta. Lisäksi pelkotilat aiheuttavat paniikkia ja hysteriakohtauksia. Kaikista häpeällisintä on turhan pelkääminen, esim. jotta ei nyt ehtinyt syödä aamiaista, ranteessa oleva kello on pari sekuntia jäljessä virallisesta ajasta taikka sitten pelkää tässä maassa sutta.
Minä kaipaan älyllistä keskustelua, mutta harmikseni täältä sitä ei tunnu löytyvän (legendaarista naureskelijaa lukuunottamatta).
Jos haluatte minun yhä olevan Kuningas, niin ottakaa rohkeasti yhteyttä. Voin tarjota jopa kriisiterapiaa sutta pelkääville. Susi ei todellakaan ole mikään kaametus. Minä voin oikeasti tarjotta tervettä järkeä turhan susihysteria tilalle.
VAKAVA UHKAUS
4
373
Vastaukset
- joo1
lopeta vaan
- Sudet – ihmissyöjät
Sudet – ihmissyöjät
personal.inet.fi/luonto/mikael.broo/Sudet.htmÖversätt den här sidan
Susien hyökkäykset ihmisten kimppuun ovat Venäjällä olleet ammoisista ajoista yksi kauheimmista vitsauksista. Niinpä vain kolmen vuoden aikana (1849 ...- Taajamasusi
Taajamasusi - Venäjän sudet - historiallinen kehitys ja ongelmat
taajamasusi.com/.../84-venajan-sudet-historiallinen...Översätt den här sidan
Koko Venäjällä Siperiaa lukuun ottamatta kaadettiin tietojen mukaan 7200 sutta. Ministeriön päätöksellä ei ollut toivottua vaikutusta. Susivahingot pysyivät ...
- kylmäsavukorva
Joko lpoettelit?
Vai oletko sittenkin ilmaisen poronlihan hakumatkalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612