Osaisikohan joku neuvoa, kun kaikki kameran kuvat siirtyvät koneelle vioittuneena.
Kamerassa (Canon450D) kuvat näkyvät normaalisti, kuin myös koneella muistikortilla. Kun kopioin kuvat koneelle niin kaikki kuvat ovat voittuneet, värivirheitä ja raitoja jne...
Onko vika koneessa, muistikortissa vai kamerassa?
USB portin vaihtaminen ei auta, eikä myöskään kuvien leikkaamalla siirtäminen tai kopioimalla... Olisko mitään vinkkejä?
Kokeilen alustaa kortin, mutta haluan kuitenki siinä olevat kuvat talteen ennen sitä.
Kuvat siirtyvät vioittuneena koneelle, neuvoja kaivataan!
7
348
Vastaukset 7
- nainen
mil tapaa viottuna
- 657455
Kuvat ovat raitoja/palkkeja täynnä, niinkuin olisi väritasapainoja muokkailtu joka palkkiin eritavalla. Punertavaa, turkoosia jne!
- kfjasfghgw
Kopiointivirhe.
Kun katsot kuvia niin näetkö ne 100% koossa? Voiko ne siis zoomata suuriksi?
Jos näet vain pikkukuvat oikein voi kortilla olla vikaa. Vika voi olla myös kameran kontakteissa. Myös kortti voi olla vain "seonnut" ja tiedostot korruptoituneet. Se on syytä formatoida usein.
Käytä "siirtoon" kortinlukijaa, ei kameraa, Ohjelmat voi olla vialliset. Älä siirrä kuvia, vaan kopioi. Jos tulee vika voit kopioinnin aina uusia, siirtoa ei.
Myös kortinlukija voi olla viallinen.
Kokeile toista korttia.- Ongelmia muillakin
Minä taas olen sitä mieltä, että *pitää* kopioida muistikortti kamerassa ja käyttää kameran mukana tulleita ohjelmia.
Sitten, kun kuvat ovat koneella, on sama millä ohjelmalla niitä käsittelee. - Ongelmia muillakin
Ongelmia muillakin kirjoitti:
Minä taas olen sitä mieltä, että *pitää* kopioida muistikortti kamerassa ja käyttää kameran mukana tulleita ohjelmia.
Sitten, kun kuvat ovat koneella, on sama millä ohjelmalla niitä käsittelee....ja kortin alustus myös kamerassa.
- L-n
Arvaan, että siirrät kuvia vaurioitunella kaapelilla joka liikahtelee (heiluu) siirron aikana.
Tai käytät verkkolaitetta jonka virransyötössä on häiriöitä (kokeile irroittaa latausjohto siirron ajaksi). - kokkeileepi
Kokeilla vois myös vaihtaa ohjelmaa, jolla kuvia katselee. Itse olen huomannut esim. WindowsLiven valokuvavalokoiman tekevän satunnaisesti viivaa ja palkkia ja suttua kuviin (käyttiskin on jo vanha, Vista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212074Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko71980- 129907
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138710- 54626
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94607Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan91565- 12557
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11543- 65541
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536- 42525
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.39509Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 113459
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51447- 41434
- 58422
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan10412