Noin viikko sitten huomasin ilokseni, että Almeran (n16 hatchback) takaluukussa, varapyöräkotelon pohjalla oli noin litra vettä.. Poistin veden muttan parin päivän päästä sitä oli taas...
Mistään takakontin yläosasta vesi ei näytä tulevan, mutta takakontin pohjan oikea kulma on maton ja verhoilun alta märkä.
Onko kokemuksia? Mistä mahtaa tulla vettä sisään? Vesi on kirkasta, joten maantiestä tuskin tulee?
Almeran pyöräkotelossa vettä??
8
1882
Vastaukset
Mulla oli kanssa almerassa vettä pyöräkotelossa,koska oli pistänyt muovimaton suojaamaan huopa mattoa.Otin maton pois eikä ole tullut vettä koteloon sen jälkeen
- Vettä kontissa
Okei. Kiitos viestistä? Tiivistyyköhän vesi sinne sitte, ku muovimatto ei päästä haihtumaan pois...
- Vettä kontissa
Ja siis "kiitos viestistä", ilman kysymysmerkkiä :)
- almera boy
Kuulostaa aika oudolle, että noin paljon oli vettä. Ainakin sedan mallissa vasemmalla puolella sivuverhoilun takana on ventiili, jossa on kumiläpät. Ainakin teoriassa jos läpät ovat rikki vesi voisi tulla sateella ajaessa ventiilin läpi takatavaratilaan.
- Almeristi 51
Minulla vuoti jossakin nissanissa takavalojen tiivisteistä , ei muovimatot oo niin tiivisti siellä että siitä tulisi niin paljon vettä itellä on muovimatot ja äänieristys mattokin n 15 hb ja ihan kuivat kaukalot joten veikkaan että takavalojen tiivisteistä vuotaa.
- Vettä kontissa
No mutta saahan Suomi24-foorumiltakin asiallisia viestejä! Kiitos näistä. Pitääpä tutkia tuota takavaloa.
- AKK1
Itselläni oli peräänajon jälkeen Autokeskuksessa korjattavana. Vajaan½ vuoden jälkeeen talvirenkaita vaihtaessani oli vararengassyvennys täynnä vettä. Autokeskus tiivisti perävalojen ympäristön johon vuoto tyssäsi. Veloitus 00€
- syömään
taka luukun tiivarin vieressä oleva sauma vuotaa ainaskin jos ei massaa välis vesi menee perlkeleen pienestä reijäst
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043