Noin viikko sitten huomasin ilokseni, että Almeran (n16 hatchback) takaluukussa, varapyöräkotelon pohjalla oli noin litra vettä.. Poistin veden muttan parin päivän päästä sitä oli taas...
Mistään takakontin yläosasta vesi ei näytä tulevan, mutta takakontin pohjan oikea kulma on maton ja verhoilun alta märkä.
Onko kokemuksia? Mistä mahtaa tulla vettä sisään? Vesi on kirkasta, joten maantiestä tuskin tulee?
Almeran pyöräkotelossa vettä??
8
1917
Vastaukset
Mulla oli kanssa almerassa vettä pyöräkotelossa,koska oli pistänyt muovimaton suojaamaan huopa mattoa.Otin maton pois eikä ole tullut vettä koteloon sen jälkeen
- Vettä kontissa
Okei. Kiitos viestistä? Tiivistyyköhän vesi sinne sitte, ku muovimatto ei päästä haihtumaan pois...
- Vettä kontissa
Ja siis "kiitos viestistä", ilman kysymysmerkkiä :)
- almera boy
Kuulostaa aika oudolle, että noin paljon oli vettä. Ainakin sedan mallissa vasemmalla puolella sivuverhoilun takana on ventiili, jossa on kumiläpät. Ainakin teoriassa jos läpät ovat rikki vesi voisi tulla sateella ajaessa ventiilin läpi takatavaratilaan.
- Almeristi 51
Minulla vuoti jossakin nissanissa takavalojen tiivisteistä , ei muovimatot oo niin tiivisti siellä että siitä tulisi niin paljon vettä itellä on muovimatot ja äänieristys mattokin n 15 hb ja ihan kuivat kaukalot joten veikkaan että takavalojen tiivisteistä vuotaa.
- Vettä kontissa
No mutta saahan Suomi24-foorumiltakin asiallisia viestejä! Kiitos näistä. Pitääpä tutkia tuota takavaloa.
- AKK1
Itselläni oli peräänajon jälkeen Autokeskuksessa korjattavana. Vajaan½ vuoden jälkeeen talvirenkaita vaihtaessani oli vararengassyvennys täynnä vettä. Autokeskus tiivisti perävalojen ympäristön johon vuoto tyssäsi. Veloitus 00€
- syömään
taka luukun tiivarin vieressä oleva sauma vuotaa ainaskin jos ei massaa välis vesi menee perlkeleen pienestä reijäst
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994