Noin viikko sitten huomasin ilokseni, että Almeran (n16 hatchback) takaluukussa, varapyöräkotelon pohjalla oli noin litra vettä.. Poistin veden muttan parin päivän päästä sitä oli taas...
Mistään takakontin yläosasta vesi ei näytä tulevan, mutta takakontin pohjan oikea kulma on maton ja verhoilun alta märkä.
Onko kokemuksia? Mistä mahtaa tulla vettä sisään? Vesi on kirkasta, joten maantiestä tuskin tulee?
Almeran pyöräkotelossa vettä??
8
1976
Vastaukset
Mulla oli kanssa almerassa vettä pyöräkotelossa,koska oli pistänyt muovimaton suojaamaan huopa mattoa.Otin maton pois eikä ole tullut vettä koteloon sen jälkeen
- Vettä kontissa
Okei. Kiitos viestistä? Tiivistyyköhän vesi sinne sitte, ku muovimatto ei päästä haihtumaan pois...
- Vettä kontissa
Ja siis "kiitos viestistä", ilman kysymysmerkkiä :)
- almera boy
Kuulostaa aika oudolle, että noin paljon oli vettä. Ainakin sedan mallissa vasemmalla puolella sivuverhoilun takana on ventiili, jossa on kumiläpät. Ainakin teoriassa jos läpät ovat rikki vesi voisi tulla sateella ajaessa ventiilin läpi takatavaratilaan.
- Almeristi 51
Minulla vuoti jossakin nissanissa takavalojen tiivisteistä , ei muovimatot oo niin tiivisti siellä että siitä tulisi niin paljon vettä itellä on muovimatot ja äänieristys mattokin n 15 hb ja ihan kuivat kaukalot joten veikkaan että takavalojen tiivisteistä vuotaa.
- Vettä kontissa
No mutta saahan Suomi24-foorumiltakin asiallisia viestejä! Kiitos näistä. Pitääpä tutkia tuota takavaloa.
- AKK1
Itselläni oli peräänajon jälkeen Autokeskuksessa korjattavana. Vajaan½ vuoden jälkeeen talvirenkaita vaihtaessani oli vararengassyvennys täynnä vettä. Autokeskus tiivisti perävalojen ympäristön johon vuoto tyssäsi. Veloitus 00€
- syömään
taka luukun tiivarin vieressä oleva sauma vuotaa ainaskin jos ei massaa välis vesi menee perlkeleen pienestä reijäst
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492458Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on582216- 421946
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2101728Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681650- 201570
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok881430Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s151419Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var111352Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191344