Osa expertin myyjistä käyttäytyy ylimielisesti ja katsovat kuin halpaa makkaraa.,
Viikko sitten käynyt viimeisen kerran
68
1148
Vastaukset
- äöööööööö
On se helevetti jos ei raha kelepaa phj yrityksille
- Ostajako oikeassa
Olen huomannut asian joa aikoja sitten. En viitsi enää tehdä ostoksia ko.liikkeeseen. On pakko viedä nekin eurot naapuri kuntaan. Tutustukaa iisalmen ja kiuruveden palveluihin.
- savoon
Iisalmessa on hyvät palvelut ja hinnat myös kohillaan. Suosittelen sitä suuntaa näin joulun alla.
- onko
Kiuruvetellä ei taida olla minkäälaista perttiä,saati kikanttia.
- HIlcwocbb
Pitkä, hiukseton on ainoo joka ottaa asiakkaan huomioon.
En niiden toisten kanssa viiti ees mitään kysyä saatikka ostaa. - onko
eikös noilla merkeillä löyry kaks
- Nojollaan
Mikä Pyhäjärvisiä ihmisiä vaivaa,kun aina pyhäjärvisiä liikkeitä ja erikoisesti henkilökuntaa parjatataan.Yli kolmenkymmenen vuoden kokemus asiakaspalvelussa on tuonut esille seuraavia näkemyksiä.Joko aktiivinen
hyökkäävä palvelutyyli tai korrekti odottava asiakaslähtöinen.Molemmilta puolin tiskiä löytyy samaa ajatusmallia.Vaatii erittäin nopeaa psykologista silmää myyjältä,kumpi tyyli valitaan.täsä tulee niitä harhaiskuja..Olen yli kuusikymmentä
vuotta asioinut pyhäjärvisten liikkeiden kanssa ja aina saanut miellyttävää palvelua.
Meillä itsekullakin on huonot hetkemme niin asiakkaana kuin palvelun harjoittajana.
On varmasti paikallaan tiedostaa ettei vie huonoja aineksia näihin kohtamisiin.
Molemmille osapuolille ohjeeksi,hymy pintaan vaikka sydän itkee.
Tuntuu tälläista lukiessa ,että asialla on yksittäinen henkilö joka järjestelmällisesti
sabotoi pyhäjärvistä yritystoimintaa.Toivon että tämän ketjun aloitus on viimeinen
näissä merkeissä. - tyypillistä pyhäjär.
Nojollaan kirjoitti:
Mikä Pyhäjärvisiä ihmisiä vaivaa,kun aina pyhäjärvisiä liikkeitä ja erikoisesti henkilökuntaa parjatataan.Yli kolmenkymmenen vuoden kokemus asiakaspalvelussa on tuonut esille seuraavia näkemyksiä.Joko aktiivinen
hyökkäävä palvelutyyli tai korrekti odottava asiakaslähtöinen.Molemmilta puolin tiskiä löytyy samaa ajatusmallia.Vaatii erittäin nopeaa psykologista silmää myyjältä,kumpi tyyli valitaan.täsä tulee niitä harhaiskuja..Olen yli kuusikymmentä
vuotta asioinut pyhäjärvisten liikkeiden kanssa ja aina saanut miellyttävää palvelua.
Meillä itsekullakin on huonot hetkemme niin asiakkaana kuin palvelun harjoittajana.
On varmasti paikallaan tiedostaa ettei vie huonoja aineksia näihin kohtamisiin.
Molemmille osapuolille ohjeeksi,hymy pintaan vaikka sydän itkee.
Tuntuu tälläista lukiessa ,että asialla on yksittäinen henkilö joka järjestelmällisesti
sabotoi pyhäjärvistä yritystoimintaa.Toivon että tämän ketjun aloitus on viimeinen
näissä merkeissä.No tuohan nyt normaalia touhua ollu aina, ja pahenee vaan.
- Justiinsajuu
Nojollaan kirjoitti:
Mikä Pyhäjärvisiä ihmisiä vaivaa,kun aina pyhäjärvisiä liikkeitä ja erikoisesti henkilökuntaa parjatataan.Yli kolmenkymmenen vuoden kokemus asiakaspalvelussa on tuonut esille seuraavia näkemyksiä.Joko aktiivinen
hyökkäävä palvelutyyli tai korrekti odottava asiakaslähtöinen.Molemmilta puolin tiskiä löytyy samaa ajatusmallia.Vaatii erittäin nopeaa psykologista silmää myyjältä,kumpi tyyli valitaan.täsä tulee niitä harhaiskuja..Olen yli kuusikymmentä
vuotta asioinut pyhäjärvisten liikkeiden kanssa ja aina saanut miellyttävää palvelua.
Meillä itsekullakin on huonot hetkemme niin asiakkaana kuin palvelun harjoittajana.
On varmasti paikallaan tiedostaa ettei vie huonoja aineksia näihin kohtamisiin.
Molemmille osapuolille ohjeeksi,hymy pintaan vaikka sydän itkee.
Tuntuu tälläista lukiessa ,että asialla on yksittäinen henkilö joka järjestelmällisesti
sabotoi pyhäjärvistä yritystoimintaa.Toivon että tämän ketjun aloitus on viimeinen
näissä merkeissä.Olen kyllä niin täysin samaa mieltä "Nojollaan"...käsittämätöntä ainaista itkemistä, palveluissa ei mitään vikaa vaan taitaa olla jonkun muun korvien välissä. Tähän tulokseen olen minäkin tullut mutta pyhäjärviset ovatkin jo tästä ainaisesta parjaamisensa taidosta kuuluisia jo yli kuntarajojen, ainut asia minkä varmasti osaavat...
- sarppa
löytyy,mutta vaan toinen on pitkä...
- pöö
sehän onkin kolmen yrmyn expert
- asiakasanssi
Kahden yrmyn expert. Kolmas ihan ok. Huomannut myös halveksuvan katseen.
Totuus on jotta Juha.K on hyvä tyyppi, ottaa kaikki ihmisinä ja palvelee, sekä neuvvoo.
Ilman Juhaa en ostas sieltä mitään, on niin ollut ynseetä palvelu ennen.
Nyky Expert on hyvä ostospaikka Juhan ansiosta.
On auttanut minua ja monia muitakin tosi paljon ja tilaa jos ei hyllystä löyvvy.- tyytyväinen asiakas
Juha N on myös ihan asiallinen.
- mikä mättää sitten
Esko myös
- aloittaja1
Joku niistä nyt on kuitenkin se joka katsoo asiakasta kuin halpaa makkaraa.
- ohhoh
Ne, jotka valittaa expertin palvelua, niin käykäääpä x-pajassa. :)
- näläkäd
Mistä saan parhaat grilliruuat?
- pottumuusi
näläkäd kirjoitti:
Mistä saan parhaat grilliruuat?
En syö grillisapuskaa
- Läskikastike
mite tehhä oikea läskikastike? mummo kun sen teki niin sitä söi pottujen kanssa vaikka kuinka palijo
- siellä tosi hyviä
Haapajärvellä käydessä tulee ostettua grillimättöä.
- Ostin muualta.
Paikkakunnan liikkeissä on hyvä palvelu verrattuna esim. Iisalmessa myyjä kysyi kun kysäisin että mikä se on käteishinta tuosta Tv:stä kun hintalapussa oli 995€ "ostako vai tulitko hintoja tinkiin?"
Yhteistoiminta loppui välittömästi suuntana ulko ovi, minulla.- Että.
Muuttu lööpit taas pois asioista.
- toinen entinen
Taisipa expertillä myyjä kerran hermostua kun erehdyin tinkimään. Jäi kaupat tekemättä.
- ETTÄ.
Oma vikas.
- sain jopa alennusta.
Paikkakunnan Expertillä on oikein hyvä palvelu ainakin minulle,olen saanut tarvitsemani tuotteet heti mukaan maksettuani.
- pottumuusi housussas
Tuskinpa kaikilta olisit saanut alennusta.
- aloittaja1
Apteekissa eikä viinakaupassa kannata tinkiä, mutta ei saa hermostua asiakkaalle, nehän palkankin maksaa.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ethän sinäkään hermostuis jos sun palkanmaksaja ehottelis että teeppä tämä päivä töitä puoleen hintaan tai ihan ilman palkkaa tai vaikkapa maksa pomolles että saat käyvä töissä.
- VSOP.
Lyö rahapussi pöytää seuraavalla kerralla,se muuten herättää ruokahalun.
- laatutietoinen
Sen, mitä olen tarvinnut vuosien varrella teknisiä laitteita ,expertiltä olen aina löytänyt.Palvelu on hyvää ja asiantuntevaa, ihan jokaiselta.
Kun ja jos henkilökemia ei kohtaa ko. liikkeessä, sulake on palanut silloin oman pipon alla. Oletko tullut miettineeksi?
taitaa vaan olla niin, että nettikauppa se lopulta vie leivän pikkukaupungien erikoisliikkeiltä, joka paikassa. myös meillä. - Asiallinen palvelu
Kyllä metsä vastaa niin kuin sinne huutaa, minusta tuolla expertillä on ihan mukava asioida.
- uus vuos hyvässä hen
samaa mieltä joka paikassa ja ihmisten kanssa tekemisissä.............niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan....myös parisuhteessa...
- totuuden torvi
Eipä ole useankaan mielestä.
- asioinu siellä
Kyllä oon saanu palvelua expertiltä suotta purnata .
- nykyaikaa
netistä tulee kaikki tilattua.enkä ole ainut
- nettiostaja
Totta se on.
Expertinkin olisi aika listautua nettiin myymään tuotteitaan ympäri maailmaa...houkuttelevat tarjoustuotteet, nopea toimitus ja takuut sekä tietty kokonaispaketti ..valittevaa tällä hetekllä expertin kannalta, mutta nettimyymälät vievät pisteet ja eurot meikäläiseltäkin.
en tosin ole saanut huonoa palvelua paikallisesta, mutta kun raha ratkaisee, niin se on vaan www-sivu ja siitä se sitten lähtee. - ostovoimaaaa
Pyhäjärven virmat ollu vuosia niin typeriä ku olla voi. Kannattaskilpailla hinnoilla ja nettimyynti ym. Mut niin tolloja ovat. Hinnat alemmaksi ja näkyvyyttä enemmän niin asiakasluku kasvaa ja ei viedä toiselle paikkakunnalle rahoja. Loppu pelis rahantulo kasvaa kun enemmän ostovoimaa pienemmillä hinnoilla. Mut ku ovat monet virmat niin s..... typeriä etteivät tajua mitään.
- niinjustiinsa
Tällä periaatteellahan pyhäjärvinen kuluttaja kusee vain omille kintuilleen, äärimmäisen lyhytnäköistä ajattelua, mutta kun kaikki ei osaa ajatella mitään asiaa sitä omaa napaa pidemmälle, ja yrityksethän tietty tavaran saavat alennuksella tai jopa ilmaiseksi myytäväkseen jonkun mielestä,, Eikä yrittäjällä toki mitään maksettavaa ole, kaikkihan kilahtaa omaan pussiin, eis ni...Mut jos sen tavaran euron halvemmalla saat sadan kilsan päästä, niin tottahan se kannattaa hakea, tulee paljon halvemmaksi, vai mitä... kuka tässä nyt oikeesti on typerä hei?
- aasi olet
niinjustiinsa kirjoitti:
Tällä periaatteellahan pyhäjärvinen kuluttaja kusee vain omille kintuilleen, äärimmäisen lyhytnäköistä ajattelua, mutta kun kaikki ei osaa ajatella mitään asiaa sitä omaa napaa pidemmälle, ja yrityksethän tietty tavaran saavat alennuksella tai jopa ilmaiseksi myytäväkseen jonkun mielestä,, Eikä yrittäjällä toki mitään maksettavaa ole, kaikkihan kilahtaa omaan pussiin, eis ni...Mut jos sen tavaran euron halvemmalla saat sadan kilsan päästä, niin tottahan se kannattaa hakea, tulee paljon halvemmaksi, vai mitä... kuka tässä nyt oikeesti on typerä hei?
Expertin-netissä tuotteet jopa useita kymppejä halvempia kuin liikkeessä ja vieläkin halvemmalla saat muista nettikaupoista.
- niinjustiinsa
aasi olet kirjoitti:
Expertin-netissä tuotteet jopa useita kymppejä halvempia kuin liikkeessä ja vieläkin halvemmalla saat muista nettikaupoista.
No mut jokaisellahan on se valinnan vapaus, mitä tuota sen enempää toitottaa...senkus tilaa mistä tykkää. Ja maksaa ne rahtikulut siihenkin, joskus isoissa paketeissa jopa sen 50 euroa. Siinä meni sekin säästö.
- huooooooh...
niinjustiinsa kirjoitti:
Tällä periaatteellahan pyhäjärvinen kuluttaja kusee vain omille kintuilleen, äärimmäisen lyhytnäköistä ajattelua, mutta kun kaikki ei osaa ajatella mitään asiaa sitä omaa napaa pidemmälle, ja yrityksethän tietty tavaran saavat alennuksella tai jopa ilmaiseksi myytäväkseen jonkun mielestä,, Eikä yrittäjällä toki mitään maksettavaa ole, kaikkihan kilahtaa omaan pussiin, eis ni...Mut jos sen tavaran euron halvemmalla saat sadan kilsan päästä, niin tottahan se kannattaa hakea, tulee paljon halvemmaksi, vai mitä... kuka tässä nyt oikeesti on typerä hei?
Tietääköhän näistäkin parjaajista kovinkaan moni, mitä kaikkea näillä yritysten maksamilla verotuloilla kustannetaan...varmaankaan eivät kun on niin putkinäköisten puhetta...varmaan kuitenkin ne palvelut kelpaavat ilman isompia kitinöitä.
- ::::::::::::::::::::
tässä kylässähän ei oo ostovoimaa vaikka ilmaseks kamoja jakais...
- gigantti1
niinjustiinsa kirjoitti:
No mut jokaisellahan on se valinnan vapaus, mitä tuota sen enempää toitottaa...senkus tilaa mistä tykkää. Ja maksaa ne rahtikulut siihenkin, joskus isoissa paketeissa jopa sen 50 euroa. Siinä meni sekin säästö.
Kalliimmissa tuotteissa tietenkin on isompi ero kuin kymppejä.
- Tympeää Pyhäjärvellä
gigantti1 kirjoitti:
Kalliimmissa tuotteissa tietenkin on isompi ero kuin kymppejä.
Käy sitä 50 eurolla Iisalmessa ja takaisin ja saa miellyttävää asiakaspalvelua. :)
- ite oot...
Tympeää Pyhäjärvellä kirjoitti:
Käy sitä 50 eurolla Iisalmessa ja takaisin ja saa miellyttävää asiakaspalvelua. :)
Ja jos vikaa tulee niin saa ajella omaks ilokseen vaikka muutaman kerran vielä lisää =D
- samaa mieltä
Siihen vielä päälle tympeä asiakaspalvelu.
- en silti osta
Se on sitä monopolikauppiaan asennetta heillä. -Täältäs ostat, makso mitä makso, ja palvelimpa taikka en.
- ei ps kuluja
Kallis paikka jos vertaa esim:X-pajaan.
Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saa.- jojoooo1
kaikella vapaudella, mistä lystää itse kukin...ketäpä kiinnostaa...
- onnetonta touhua
Arvoisat asiakkaat!
Lopettakaapa tämä liikkeenharjoittajien haukuskelu,
Jos otat, et aja. Jos ajat, et ota.
Samaa pätee tässäkin asiassa.
Verrannollisesti.
Jokainen tekee itse ratkaisunsa, mutta on tosiaan ala-arvoista yrittää kaataa ja muokata negatiivisia mielipiteitä yrittäjästä. Ainakin näillä palstoilla.
Jos nesteellä juoruaa, se on jo toinen juttu. Ihan kahvikupposen äärellä.- elä mollaa
Missä v*tun nesteellä?
- totuuden torvet
elä mollaa kirjoitti:
Missä v*tun nesteellä?
matkahuollossahan ne joutilaat istuu, juoruaa ja tämän kylän asioista tietävät....paremmiin ku ite....
- totta aloittajalta
Totuus aina kirpaisee.
- rimanalitus
Melkoinen rimanalitus taas aloittajalta ja myös muilta jotka näinkin ala-arvoiseen hommaan lähtevät. Mitäpä kuule jos ottaisit ja avaisit suusi siellä missä pitää silloin kun herkkä hipiäsi tuntee saavansa huonoa palvelua paikallisissa yrityksissä, sama kaikile muillekkin "itkijöille". Voin vaikka vannoa, ettei yhdestäkään siihen ole ja se vasta onkin oikee säälittävyyden huippu, Vai onko kenties elämäntehtäväsi yrittää mustamaalata yritys kerrallaan paikkakunnan yrityksiä?? Jos näin on, niin tässäpä kuule ihan lista, ei muuta kun valitsee vaan minkä yrityksen seuraavaksi ottaa kohteeksi. E tarvi ihan päätään puhki miettiä ketä seuraavaksi alkaa parjaamaan, siitä aloittaa vaikka ihan aakkosjärjestyksessä.
http://kauppatori.kpk.fi/Palveluhaku.aspx?q=&c=Pyhäjärvi&t=1- Merja990
Hyvää talvee siellä! Ihanasti kirjoitettu!!
- ukkosakki
nesteen baarissa juorut lentelevät. Ja hymy on herkässä.
- Bon bon
Siellähän ne motopojut tekee kovasti tukkeja kahvin ääressä. Ei varmaankaan sanota jotta palkatut kuskit sen työn tekee.
- james bond 007
Bon bon kirjoitti:
Siellähän ne motopojut tekee kovasti tukkeja kahvin ääressä. Ei varmaankaan sanota jotta palkatut kuskit sen työn tekee.
Entäs matkahuollossa. Sieläpä vasta jutut...
- Tosi pimeetä
Xpajassa on tuplahinnat eivätkä anna etes kuittia.
- niin just
varmasti se ojennetaan jos sitä pyydät...
- Laki mikä laki
niin just kirjoitti:
varmasti se ojennetaan jos sitä pyydät...
Kuitti pitää antaa pyytämättä!
Kuittihan pitää aina tarjota, siitä näkee takuuseen ostohetken.
Mutta jos ei anna, niin ei se mitään veronkiertoa ole koska kassakoneessa on toinen nauha joka tallentaa tapahtuman. Se nauha on tärkeä.- Nostalgiaa
Arto taitaa elää 60-lukua. Silloin oli kirjoituskoneet ja sellaiset kassakoneet joissa oli kaksikerroksinen kuittipaperi/nauha. Nykyään on tietokonepohjaiset kassat ja on käyty kuussakin. Ja mikä parasta on palattukkin kuusta, pääsääntöisesti!
Nostalgiaa kirjoitti:
Arto taitaa elää 60-lukua. Silloin oli kirjoituskoneet ja sellaiset kassakoneet joissa oli kaksikerroksinen kuittipaperi/nauha. Nykyään on tietokonepohjaiset kassat ja on käyty kuussakin. Ja mikä parasta on palattukkin kuusta, pääsääntöisesti!
Juu 60-lukuahan minä. ; )
- Palvelun perään
Palveluissa eri liikkeissä on eroa . Onhan selvää jokainen ihminen on oma yksilönsä. Meitin pitää vain yrittää olla ja ymmärtää . Jos sa huonoa palvelua ja nostaa kytkintä ,ei sekään ole kyllä 100 prosenttisesti oikein . Palautetta on hyvä antaa ,että annetaan mahdollisuus korjata virheet,mutta valitettavan usein näin ei kuitenkaan tapahdu. Tänä päivänä on vara valita ,matkakaan ei ole esteenä ,joten liikkeiden kun liikkeiden on panostettava palveluun. Kärsämäen Expertti on malli esimerkki palvelun suhteen. Siellä onkin naiset remmissä. Käykääpä tutustumassa.
- sunnuntaihan se
On sillä palveluasenteella ja ystävällisellä asenteella merkitystä, asioiki siinä liikkeessä vaiko ei. Ja asioiko muulloin kun on vaihtoehdot vähissä. S-market ja Valintatalo saa minulta hyvät pisteet, siellä onkin naisia ne jotka hommaa pyörittää. Ne on kaikki ystävällisellä asenteella ja huomioivat asiakkaan, Että kiitos heille.
- Pettynyt2
Toisesta vaan saa mätiä vihanneksia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871885
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141661- 931588
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931306Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31116Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol162984- 64896
- 76870
- 52837
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123828