Etsin kämppäkaveria Espanjaan alue : Andalucia. Mielellään ei Fungirola tms. suomipaikka. Olisi tarkoitus oppia sitä kieltä - se ei helpolla onnistu jos on suomenkielisiä lähellä. Minulla on 2 kääpiökoiraa . Vuokrattava miel. 3 h & k. Mielellään meren rannan läheltä. Omasta puolikkaasta voin maksaa n. 400 / kk. Saat olla mies tai nainen. Itse olen kolmekymmpinen nainen. Puhun 4 kieltä - ja toivonmukaan kohta 5 :ttä. Omaan terveet elämäntavat joten ethän tupakoi ( ainakaan asunnon sisällä) . En ole myöskään kenenkään vartija - mutta jos sinulla on A ongelma ja olet menossa Esoanjaan kaljoittelemaan - unohda ilmoutukseni. En ole tiuke mutta en ajatellut valvoa silmät päästäni kun kämppis bailaa 24/7 ja valvottaa mua. Eli perusfiksua kämppistä etsitään :) Löytyykö ? osoitteeni : anskubansku [email protected]
Vastaukset 1
- 14+16
Kämppistä kannattaa kysellä Espanjan suomalaisten palstalla www.aurinkotori.org
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2291984
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601164- 20995
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38679
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 51435
- 38418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42412