Etsin kämppäkaveria Espanjaan alue : Andalucia. Mielellään ei Fungirola tms. suomipaikka. Olisi tarkoitus oppia sitä kieltä - se ei helpolla onnistu jos on suomenkielisiä lähellä. Minulla on 2 kääpiökoiraa . Vuokrattava miel. 3 h & k. Mielellään meren rannan läheltä. Omasta puolikkaasta voin maksaa n. 400 / kk. Saat olla mies tai nainen. Itse olen kolmekymmpinen nainen. Puhun 4 kieltä - ja toivonmukaan kohta 5 :ttä. Omaan terveet elämäntavat joten ethän tupakoi ( ainakaan asunnon sisällä) . En ole myöskään kenenkään vartija - mutta jos sinulla on A ongelma ja olet menossa Esoanjaan kaljoittelemaan - unohda ilmoutukseni. En ole tiuke mutta en ajatellut valvoa silmät päästäni kun kämppis bailaa 24/7 ja valvottaa mua. Eli perusfiksua kämppistä etsitään :) Löytyykö ? osoitteeni : anskubansku [email protected]
Kämppistä Espanjaan.
Ansku
1
218
Vastaukset
- 14+16
Kämppistä kannattaa kysellä Espanjan suomalaisten palstalla www.aurinkotori.org
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all462085Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571829- 361534
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j331489- 781238
- 631142
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?193993- 58963
- 49923
- 24904