Kuinkahan tyhjältä heistä nyt tuntuu.
Toivottavasti löydätte täytettä elämäänne.
Vähän jää säälittämään palstan aktiivit
5
<50
Vastaukset
- Atsien ankeus
Ongelma koskee atseja. Heillähän on vain tyhjää eikä enää edes palstan tarjoamaa mahdollisuutta vängätä Jumalaa vastaan. Antoi Jumala sillä lailla sisältöä heille. Kohta ei enää.
Ei tällä palstalla ole kertaakaan joutunut vänkäämään Jumalaa vastaan. Ainoastaan ihmisten dogmeja vastaan, joiden he väittää olevan Jumalasta lähtöisin.
Lukekaa sitä kristinuskon historiaa, niin ymmärrätte siinä vaikuttaneen vain ihminen. Mikäli jossain sivulauseessa olisi esiintynyt oikea Jumala, niin sen etsiminen sen pskan keskeltä on hyvin epätoivoista. Mahdotonta.
- Alaston totuus
Kristittynä olen iloinen palstan loppumisesta. En saanut koko palstalta yhtään uutta syvällistä ajatusta. Sen sijaan koin suurta vastenmielisyyyttä muutamien ateistien kirjoituksia kohtaan. Itse pärjään kyllä ilman tätä palstaa, mutta miten käy ateistien? Ketä he nyt loukkaavat kirjoituksillaan, kun tänne ei enää voi kirjoittaa? Jokin heidän elämässään päättyy nyt heidän kannaltaan surullisella tavalla, ja tilalle astuu tyhjyys. Kohta ei voi enää tarttua näppäimiin ja koetella kepillä kristittyjen nahkaa, suuttuvatko nämä vai eivät.
Itse ateistina elän ihan normaalisti ilman kirkko kuulolla- palstaakin. Ei ateistin tarvitse kirjoittaa tänne saadakseen elämäänsä sisältöä.
Mutta jos ajatellaan ketä kukin täällä on loukannut, niin syytä on myös niissä tosiuskovissa, jotka eivät näe mitään hyvää muissa kuin itsessään. Minua on eniten saanut takajaloille tietynlainen tyhmyys, ja kun kirjoitetaan "asiantuntijana" asioista, joista ei näy tietävän yhtään mitään.
Sellainen on ollut minulle "vastenmielistä".
- onkelma tuli
Itseään avaaja surkuttelee. :D:D
Minnes nyt huutelemaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425841Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913725Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613245SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502433Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352339Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131199