lääke vatsavaivoihin

äippä78

Mikä olisi hyvä paikallinen lääke turistin vatsavaivoihin? En tarkoita tällä jugurttia tms, vaan ihan apteekista ostettavaa, ilman reseptiä..

10

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Hih hah mikä aloitus, mutta kun aikaa nyt on niin vastatataan. Mulla ei oo koskaan ollu vatsa pipi thaikuissa mutta muita mömmöjä olen joskus hakenut Bangkok Hospital Pattayalta. Kaivoin vanhan lääkepurkinjämän minkä on määrännyt Dr. Piya Pongbhaesaj. Purkin kyljessä lukee HCTZ Tab 50 mg. Lentää kivasti pihalle eikä tule vatsa ekaks mieleen. Sitä vain pyytämään niin päivä on aurinkoinen. Lääke sopii erityisesti paikallisen viskin kanssa nautittavaksi.

    • chang

      Miksi pitäisi olla ilman reseptiä? Jos kunnon passkatauti iskee niin paikalliselta dottorelta tropit ja kohta taas kalja maistuu..

    • Thaimaan tallaaja

      Joskus liian löysälle vatsalle on tullut imodiumia vastaavaa haettua Noxzy nimistä, vaikuttavana aineena sama Loperamide, sitä saa pharmacista(vastaa apteekkia), ilman reseptiä ja on reilusti halvempaa, kuin Suomessa.Vakavammissa tapauksissa suosiolla lääkäriin, on aika halpaa, paitsi isoissa sairaaloissa esim. Bangkok Hospitalissa, mutta menee matkavakuutuksen piikkiin.

    • tammikuussa menossa

      Olen käyttänyt vuodesta 1993 löysään vatsaan Limatrilliä. Myydään liuiskoina, mainostettiin 1993 Spiesin kohdeoppaassa

    • ulosteanalyysi

      Onko aikaansaannoksessasi matoja ?

      Jos on, niin Markettiin ja vatsan huuhtelu Stalisnajalla.

    • nyt tiedät

      Ei Thaimaassa ole mitään reseptejä.

      • 28x...

        Joo en minäkään mitään reseptejä saaneeni Bangkok Hospitalista. Kassalla kun oli maksamassa olivat lääkkeet jo pussissa ja ne veloitettiin saman tien ettei turisti nyt sitten osta niitä halvemmalla mistään muualta.


      • ยาตามใบสั่งแพทย์

        ja tam pai säm pheet = lääkeresepti

        ihan sama kuin suomessakin, reseptillä olevat ovat reseptillä, ilman sitä et apteekista saa.


    • Olen kyllä ostanut monia lääkkeitä Thaimaasta,mitkä Suomessa on vain reseptillä saatavia.
      Ei nämä resepti säännökset ole ollenkaan samanlaiset kuin Suomessa.

    • Reseptilääkkeitä Thaimaassa ovat lähinnä ne lääkkeet mitkä Suomessa on "huumausaine resepti"lääkkeitä.Eli vain murto-osa mitä Suomessa on reseptillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe