Huomenta vaan

Keväällä takaisin

Sinne kotisuomeen.. Aamukaffet juotu ja keli kuin morsian, eikun rannalle!!

22

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein

      18 päivää lähtöön ja keväällä vapuksi suomeen.

    • siinghaaa

      voiha vitula .....aamusella 23 ja vitun viilee tuuli ...tuski rannalle täsä kankkusessa..singha.........misä o mu singha??????

    • Härmästä jätkiä 2

      Onkos Thaimaassa aamu 12,40 outoa,samoin aamukahvit 6,46 suomen aikaa,on jo keskipäivä Täällä Thaimaassa.
      Pientä rajaa,pojat.

      • Khopkhunkap maak maa

        Ymmärrämme ihmistä kun ilkoittaa olevansa Härmästä täällä Thaimaassa mutta katsoppas kun kirj tätä thaiaikaan 20.31 mitä siihen tulee sitten ajaksi ? älyhoi älä jätä tai ainaski mene kouluun


      • Khopkhunkap maak maa kirjoitti:

        Ymmärrämme ihmistä kun ilkoittaa olevansa Härmästä täällä Thaimaassa mutta katsoppas kun kirj tätä thaiaikaan 20.31 mitä siihen tulee sitten ajaksi ? älyhoi älä jätä tai ainaski mene kouluun

        Tälle palstalle tulee aina Suomen aika,kirjoitat mistä vain ja millä vehkeellä vain.
        Itselläni truemoveH mokkula,ja thaimaalainen läppäri,silti tuohon ilmestyy Suomen aika joka kerta,että silleen.


      • on se kumma ?
        mahasarakham kirjoitti:

        Tälle palstalle tulee aina Suomen aika,kirjoitat mistä vain ja millä vehkeellä vain.
        Itselläni truemoveH mokkula,ja thaimaalainen läppäri,silti tuohon ilmestyy Suomen aika joka kerta,että silleen.

        Onkohan suomi24 palvelin täällä Suomessa kun tasavallan aikaa näyttää ?


    • hfjkhejrhj

      Kuulemma kolalle on käyttöä tulevan vknloppuna siellä härmässä!! Sama täällä, itenäisyyspäivänä meinasin pari viskiKOLAA juoda..

    • kukin tyylillään

      kummallista ottaa oma läppäri mukaan, mitä sillä tekee lomalla? Taitaa aika tulla pitkäksi kun sieltä täytyy suomi24 palstalle kirjoitella

      • rhanu

        kukin tyylillään toiset on reissussa 3-4 kk on vähän toista ,kun toi perus 2 viikkoa.


    • LeoLeo more

      jotku "surkimukset" joutuu "pakosti" oleilemaan lämpimässä useita kuukausia ja totta on mukava kirjoitella tänne kaljaa juodessa terassillaan omalla läppärillä ,hox. ei sillä kuukausimaksuisella "äly"hoi jätä puhelimellaan joka on lukittu kylmään pohjolaan

    • Täällä asustellessa,välillä unohtaa,kuinka ikävät kelit voi Suomessa olla,mutta onneksi tutut välillä kertoo tuiskuista ja räntäsateista.Pysyy totuus mielessä,eikä
      "koti-ikävä" iske ainakaan talvi aikaan.Tai koti minulla on täällä.Suomessa vain kesämökki.

      • kuu terveisin

        täytyy kyllä sanoa kun sinunkin juttuja lukee etteikö sinulla ole muuta tekemistä kuin roikkua täällä? Rakenna sitä taloa kun kerta sellaista teet. Kovasti vaan epäilen sinun olemisia...taidat olla ihan täällä koti Suomessa. Minä muuten kirjoitan tätä kuusta.


      • Cujcjcjcjcjjckgk
        kuu terveisin kirjoitti:

        täytyy kyllä sanoa kun sinunkin juttuja lukee etteikö sinulla ole muuta tekemistä kuin roikkua täällä? Rakenna sitä taloa kun kerta sellaista teet. Kovasti vaan epäilen sinun olemisia...taidat olla ihan täällä koti Suomessa. Minä muuten kirjoitan tätä kuusta.

        "Kuu terveisin"

        Otappa nyt se lumikola kauniiseen käteen ja pihalle mars, ettet katkeroidu liikaa.. Lämmintä päälle reilusti ja pipo syvälle päähän..


      • jarppa1
        Cujcjcjcjcjjckgk kirjoitti:

        "Kuu terveisin"

        Otappa nyt se lumikola kauniiseen käteen ja pihalle mars, ettet katkeroidu liikaa.. Lämmintä päälle reilusti ja pipo syvälle päähän..

        Taitaa hemmo kulkea tuvan ja navetan väliä !

        toista kun minä


      • täyttä puppua
        Cujcjcjcjcjjckgk kirjoitti:

        "Kuu terveisin"

        Otappa nyt se lumikola kauniiseen käteen ja pihalle mars, ettet katkeroidu liikaa.. Lämmintä päälle reilusti ja pipo syvälle päähän..

        meidän yhtiössä on kyllä ihan oma talkkari....kiitos muuten hyvästä neuvosta. En vaan ymmärrä vieläkään miksi pitää täällä roikkua jos on siellä....uskoo kuka uskoo...minä en ainakaan.


      • juntit hiljaa
        täyttä puppua kirjoitti:

        meidän yhtiössä on kyllä ihan oma talkkari....kiitos muuten hyvästä neuvosta. En vaan ymmärrä vieläkään miksi pitää täällä roikkua jos on siellä....uskoo kuka uskoo...minä en ainakaan.

        Helsingissä ei ole vielä edes lunta. Taidatte olla kateellisia Hra Mahasarakhamille. Kun pitkään thaimaassa oleilee niin onhan se mukava lueskella suomen uutisia omalta läppärillä. Itse lähdössä heti tammikuun alussa ja vappu aaton aattona takaisin.


      • Talkkari myös meillä
        täyttä puppua kirjoitti:

        meidän yhtiössä on kyllä ihan oma talkkari....kiitos muuten hyvästä neuvosta. En vaan ymmärrä vieläkään miksi pitää täällä roikkua jos on siellä....uskoo kuka uskoo...minä en ainakaan.

        Oon samaa mieltä, kun todella roikkuvat tällä palstalla koko ajan. Itse kun olin siellä ei tullut mieleenkään kirjoitella tälle palstalle. Nautin vaan olostani muistalematta koto Suomea.


      • Tänään +32c
        Talkkari myös meillä kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, kun todella roikkuvat tällä palstalla koko ajan. Itse kun olin siellä ei tullut mieleenkään kirjoitella tälle palstalle. Nautin vaan olostani muistalematta koto Suomea.

        Et kai todellakaan luule, että täällä Thaimaassa talvehtivat ryyppäävät, rälläävät, shoppaavat ja yms 24/7.. Täällä ei ole kiire mihinkään, jos loma kestää niinkuin minulla 1/2 vuotta. Siinä on aikaa lueskella iltasanoma/-lehdet yms. ja käydä jopa täällä suoli24 sivuillakin lukemassa teidän "oikeiden" matkustajien tarinoita. En ehkä puhuisi mistään palstalla roikkumisesta, mutta jokainen ajatelkoot tavallaan..


      • merikin nousussa
        juntit hiljaa kirjoitti:

        Helsingissä ei ole vielä edes lunta. Taidatte olla kateellisia Hra Mahasarakhamille. Kun pitkään thaimaassa oleilee niin onhan se mukava lueskella suomen uutisia omalta läppärillä. Itse lähdössä heti tammikuun alussa ja vappu aaton aattona takaisin.

        nyt HELLSINSKAJASSA tulee lunta vaakasuoraan, nyt kaikki Hietsuun nauttimaan.


    • Onks teidän elämä

      noin ilman sisältöä...

      hyimitäkak**a....

    • Thaimaan tallaaja

      Mielenkiintoista näin Thaimaassa vain reissuja tekevänä, kuulla myös siellä vakituisesti asuvan juttuja.
      Hienoa, että tälläisiakin kirjoittajia palstalta löytyy!

    • Minulla on läppäri kuistilla koko päivän,ja välillä kun olen tässä varjossa katselen keskusteluja.
      Nytkin tein muurarille laasti satsin,ja odottelen milloin seuraavaa myllään.
      On täällä vakituisesti asuvilla muutakin elämää kuin istua koneella,vaikka se ehkä joistakin siltä tuntuu.
      Minä en ole lomalla,enkä ryyppää ja rellestä joka päivä.Tämä on ihan tavallista arkea,kuten Suomessakin.Jotain hommia on täälläkin tehtävä,muuten tuppaa tylsistymään.Mutta juhlitaan toki täälläkin.TTaikut on mestareita junailemaan bileitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe