Ihan vaan sellaiset pienet jossa on valot ja jengi naureskelee niille.
Ovatko autoharrastajat oikeasti näin tiukkapipoisia?
Olen sitä mieltä, että eivät ne karvanopat ole ainoita koristeita millä voi saada autoon uutta ilmettä.
Tuunasin autoon kuuset
10
185
Vastaukset
- 12+11
Mullakin on hajukuusi autossa. Halpaa tuunausta....
- Mitä siitä
Ne joulukuuset on tähän aikaan vuodesta ihan hyvä koristus. Nykäsee sit loppiaisena hitoille ja ens joulukuussa laittelee uuelleen.
Ainahan joku jollekin naureskelee. Naureskelisivat vaan niille omille hommilleen. - fgrgr5
mulla roikkuu tausta peilissä vanne
- mankels
elä? minkäkokoinen? 13"?
- nöf teil vaa
mul roikkuu peilis gimmojen likaset pikkarit, jäi joltain hoidolt penkil, ku potkasin gimman pihal, ku mul oli säkit tyhjentyny. Lattial kipeen pal käytettyi skordarei. mä oon kato pelimiäs, fagin juntit...
- kynttelikköikö
Saahan niitä sellaisia pieniä joulukynttilikköjäkin autoon :) monesti rekoissa olen nähnyt kojelaudalla.
- Taunus mies
Mulla on jouluna joulu kuusi ja kesällä juhannus koivut asennettuna -76 Taunuksen taka puskuriin. Olen hitsannut sitä varten telineet kumpaankin kulmaan.
- Håmåtunix
Mä haluisi laittaa johki mageesee paikkaan mun Audis anustapin.
- kivaaski
pitkävieteri vaihekeppii ja toiseen päähän tappi, loota vatkaa sopivasti
- hehahu
Liimaa konepeltiin, kun on jo yks mulkku sisällä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850