Kaupan miesmyyjä

Naisasiakas

Hmmm...tätä ei ole vielä tapahtunut mutta tästä unelmoin, täällä P-Pohjanmaalla :P


Olen "onnellisesti" pitkässä avioliitossa elävä reilu 30v, nainen ja minulla on pieni poika. Olen ihastellut ja himoinnut lähikauppamme miesmyyjää jo puoli vuotta, kun haluni käyvät ylivoimaisiksi kestää.
Eräänä lauantai-iltana lähden yksin kauppaan ja ajattelin hätävalheeksi ostaa muutaman saunasiiderin. Mies jää pahaa aavistamatta saunanlämmityspuuhiin, lupaan tuoda hänelle parit oluet myös. Minä kipaisen kauppaan, kello on jo puoli kuusi, joten kiirettä pitää että ehdin.
"Hei!"huikkaan kassan komistukselle ja pyörähdän juomahyllylle. "Täällä ei ole sulla crowmooria?? Olisko varaston puolella?" kysäisen viattomasti, jalat vetelänä ja pillu sykkien, myyjä lupaa käydä katsomassa kun hyllystä kerran loppunut. Kiepahdan nopeasti liukuoven reunasta miehen perään ja otan hänet kiinni. Puristan kevyesti takaapäin hartioista ja pyöräytän miehen ympäri. Kierrän käteni hänen vyötärölleen, astun lähemmäksi ja kuiskaan vasten hänen huuliaan:"auta naista hädässä?".
Mies jäykistyy ja katsoo silmät suurina minua. Tunnen myös lantiotani vasten kohoavan jäykkyyden. Hän nyökkää ja kurottaudun suutelemaan häntä, ensin varovasti, sitten huulia näykkien ja upoten kiihottavaan kielileikkiin. Hieron ja kiehnään vartaloani miestä vasten ja huokailen kiimasta. Mies ottaa kauniit rintani käsiinsä ja nipistelee ja hieroo hellästi. Tuntuu kuin lähtisin lentoon halusta ja pilluni on ihan märkä ja tykyttävä, sykkien ja odottaen lisää.
Alamme riipiä farkkuja toisiltamme, ehdin ensin polvilleni hänen eteensä ja painan häntä tavararekkiä vasten. Hieron kasvojani hänen kaluaan vasten ja imaisen kovan, suonikkaan ja kiimatippaisen kalunpään suuhuni ja maistelen hänen myskintuoksuaan juoksuttaen samalla kynsiäni hänen pepullaan. Siirrän kädet etupuolelle ottaen tiukasti kalun varresta kiinni ja toisella kädellä sivelen hellästi palleja. Katson ylös,näen ja kuulen miehen voihkivan ja viskovan päätään, tunnen suunnatonta halua ja mielihyvää kun näen hänen nauttivan. "Minun vuoroni!" sanon itsekkäästi poksauttaen kalun suustani. Olen tirisevän märkä ja turvoksissa, haluan häntä niin.
Painaudun samaa tavararekkiä vasten kuin hän äsken ja ohjaan miehen pään oikealle kohdalle tukistaen hellästi hänen ruskeista hiuksistaan. Jalkani alkavat täristä kun mies löytää klitorikseni, tulen melkein heti. Haluan lisää ja saankin, mies istahtaa tuolille vetäen minut päälleen. Tunnen kovan patukan painautuvan hitaasti sisälleni ja alan rytmikkäästi ratsastaa. Painan miehen pään rinnoilleni, mies nostaa paitani ylös ja nauttii näkymistä, ei malta olla hyväilemättä nännejäni suullaan ja imeskellen ja näykkien nautinnollisesti. Tunnen kuinka orgasmi lähenee ja puristan miehen tiukasti itseäni vasten kiihdyttäen vauhtia. Mies työntelee ihanasti vastaan, kalun osuessa juuri oikeaan paikkaan! Kiljahdan vaimeasti kun laukean, hidastan vauhtia ja katson miestä, löydän hänen silmänsä ja hymyilemme. "Vielä yksi juttu..." sanon ja nousen nuoren ja komean orini satulasta ja menen polvilleni.
Otan mehuistani kiiltävän kalun nautiskellen suuhuni ja hieron rintojani hänen reiteensä. Käsilläni kutittelen ja rapsuttelen miestä samalla imien ja kun tunnen että loppu on lähellä, runkkaan vielä lisäksi käsin suuni lisäksi. Saan suuntäydeltä metsäisen sitruunaista smoothieta. Nielaisen ja painan pääni miestä vasten.

Tyydytettynä melkein unohdan ostaa saunajuomat...

16

7784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasiakas

      Työmatkalla silmäilen lähikauppamme seinää ja ovea ja muistan viime lauantain seikkailuni komean myyjän kanssa. Tunnen kuinka jalkoväliini herahtaa kuuma väristys ja paineen tunne, tiedän että en voi olla menemättä uudestaan. Muistan hänen kuumat huulensa rinnoillani, kovan kalunsa ja halunsa miellyttää minua ja ajan melkein edelläajavan takapuskuriin liikennevaloissa. Hieron peppuani penkkiä vasten ja puren alahuultani, illalla on pakko käydä katsomassa onko komistus töissä.

      Nyt on perjantai, joten tähtään kaupan ovelle klo 20.45. Pettymyksekseni kassalla on nuori tyttö ja melkein käännyn jo takaisin, kun huomaan tutun ruskean hiustöyhtön juomahyllyillä - jälleen! Kiertelen hyllyjä ja nappaan koriini vaniljasokeria ja hiivaa, joita olin lähtenyt ostamaan. Komea urokseni kurottelee nyt sipsipusseja ylähyllylle kun hivuttaudun hänen viereensä. Silitän hänen selkäänsä ja kuiskaan: Onko sinulla niitä poimuperunalastuja? Hapankerman makuisia? "kröhm...varastossa varmaan..." vastaa vaitonainen mutta niin kyvykäs nuori mies. "Tiina, käyn tuolla varaston puolella" sinisilmäni huikkaa ja vetää minut kädestä lemmenpesäämme. Hän vie minut nopeasti siivouskomeroon, napsauttaa valot päälle ja vetää oven kiinni.

      Kiinnijäämisen pelko on ihana kiihoke, tunnen kuinka veri suorastaan kohisee korvissani. Kuin yhteisestä sopimuksesta riivimme enimmät vaatteet päältämme ja tarraudumme toisiimme. Olen märkä ja liukas, pilluni sykkii vaatien sisälleen täytettä. Nojaudun allasta vasten ja tunnen ihanan kovan kalun hierovan jalkojeni välissä, edestakaisin. Mieleni tekee mouruta, puren huuliäni ja ähisen kiimasta työntäen samalla peppuani rakastajaani vasten. Kädet tarttuvat peppuposkiini ja levittävät ne varovasti auki, samalla kieli kiertelee aukkojeni ympärillä, härnäten ja kostuttaen lisää. "Aah, aah, aah, nyt jo kyllä" suustani pääsee ja kumarrun vielä enemmän altaan päälle ja hankaan peppuani ihanan myyjäni kasvoja vasten. Parransänki raapii ihanasti ja tunnen imua ja pieniä näykkäisyjä, joka tekee minut ihan villiksi. Lopulta kollini upottaa kalunsa mirriini ja saan pitkiä, tasaisia työntäjä syvälle sisälleni. Yritän nopeuttaa tahtia lauetakseni nopeasti, mutta rautaiset kädet pitävät minut otteessaan ja säätelevät työntöjen nopeutta ja voimaa. Tuskallisen riipivä orgasmi lähenee hitaasti mutta varmasti, hieron klitoristani kädelläni ja työnnän peppuani vielä pidemmälle, otan vastaan kaiken mitä saan. Jalat täristen työnnän nyrkkiä suuhuni jotten huutaisi.
      Ihana sinisilmäni pyöräyttää minut ympäri, nyt istun altaan reunalla jalat levällään, pillu sykkien. Joudun pitämään rakastajani harteista kiinni jotta en tipahtaisi ja kohta minua kannatteli myös herkullinen, suonikas kiiltävä kalu, joka heilahteli kuin turvaa hakien.
      "Tänne, haluan lisää" komennnan ja myyjäni palvelee minua mallikkaasti työntäen kalunsa reippaasti sisälleni. Kiedon jalkani hänen vyötäisillen ja käteni hartioille ja ihailen nuoren, vahvan miehen työskentelyä ja keskittymistä. Allas alkaa painaa peppuani, joten hivutan itseni seinää vasten ja nautin. Hitaasti alan laskeutua alaspäin ja urokseni seuraa mukana, tikaten minua koko matkan alas. Myyjäni on polvillaan ja minä työnnän häntä kauemmas, haluan tuon kiihottavan työkalun suuhuni. Pilluni on eri mieltä ja jää sykkimään vielä kun otan herkullisen terskan huulieni väliin ja maistan, enemmän ja enemmän, hieroen samalla kalun vartta pienin pyörittävin liikkein.
      Haluan vielä takaapäin, pyörähdän kontilleni ja pyllyni suosikkimyyjäni eteen. Hän silittelee peppuani ja toteaa että voisi maistaa vielä vähän sitä kermaa, kumartuen ja nuolaisten pitkään ja hartaasti. Levitän jalkojani ja pyllistän kunnolla, jotta kieli pääsee varmasti joka paikkaan. Kieli nousee hitaasti peppuvaon kautta selkääni ja etenee pienten puraisujen kera niskaani kohti. Kun hampaat tavoittavat niskani, kova kalu tunkeutuu sisälleni liu´uttaen turpeat pillunhuuleni erilleen. "Nyt kovaa!" pyydän ja kovaa myös saan, sekä mittana että vauhtina. Painan päätäni alaspäin ja vastaan työntöihin, peppuni humpsuttaa miehen vatsaa vasten kiihottaen lisää. Lempimyyjäni kalu kovenee, saan orgasmin ja tunnen kuinka lämpimät ryöpsähdykset leviävät pepulleni ja selkääni. "Tässä sulle vähän dippiä myös" orhini tuumii ja hieroo puolijäykällä kalullaan peppuposkiani.

      Kaupassakäynti voi olla siis mukavaakin..

    • eli se tuttu tarina

      Hauskoja satuja nämä. Ja munat tietysti roikkuu kertojalla jalkojen välissä :D

    • Naisasiakas

      Himot ne on hiirelläkin. Nainen olen. Munat harvemmin roikkuu jalkojeni välissä...

      Satua tietysti ja toiveajattelua. Haaveideni kohde on oikeasti olemassa kuten minäkin vaan eihän näitä uskaltaisi toteuttaa. Huoh.

    • Takaapäin

      Minä voin tulla toteuttamaan haaveesi.

    • Naisasiakas

      Lupaat vain, Takaapäin!

      Alkaa olla jo aika tukalaa tuo kaupassakäynti kun syön silmilläni ko. miesmyyjän joka kerran kun hänet näen. Pitääköhän vaihtaa hetkeksi kauppaa etten saa syytettä ahdistelusta?? Hän on minua nuorempikin, ehkä kymmenisen vuotta tai sitten ei, vaikea sanoa. Mutta niin kuuma niin kuuma, tssshhhh!

      • haaveilija...

        Hyvin kirjoitettu ja mielenkiintoinen haave. :) Itsellä on hiukan samanlainen tilanne. Eikö se sellai ole että katsoa ja haaveilla saa? ;)


      • Naisasiakas
        haaveilija... kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu ja mielenkiintoinen haave. :) Itsellä on hiukan samanlainen tilanne. Eikö se sellai ole että katsoa ja haaveilla saa? ;)

        Kiitos :)

        Oletko haaveilija asiakas myöskin?

        Kyllä, katson, haaveilen ja uneksin ;) Ja näen unia... Ei näköjään talven tulokaan laimenna tilannetta. Villasukkien lisäksi ajatusleikki lämmittää :)


      • haaveilija...
        Naisasiakas kirjoitti:

        Kiitos :)

        Oletko haaveilija asiakas myöskin?

        Kyllä, katson, haaveilen ja uneksin ;) Ja näen unia... Ei näköjään talven tulokaan laimenna tilannetta. Villasukkien lisäksi ajatusleikki lämmittää :)

        Joo olen asiakas. ;)


    • kalastastaa!

      Tätä ei ainakaan ole nainen kirjoittanut! Asian voi todeta jokainen nainen.

      "Tunnen kuinka jalkoväliini herahtaa kuuma väristys ja paineen tunne"------niinpä mutta kun meillä tytöillä ei ole palleja!

      Tunteet paineesta???..ei mut, sykkii lähinnä ..ja kun oikein haluttaa kyllä herahtaakin!
      Sanoisin et naisilla on perhosia vatsassa lepattelemassa.

      Tais olla ensimmäinen osuma tässä! Ja loput noudettavissa; miesten osastolta, epäilen!

    • Naisasiakas

      Voi kuule kalastastaa!

      Onko sinua koskaan panettanut OIKEIN kunnolla? Silloin minulla ainakin sykkii niin että pakottaa ja tuntuu painetta häpyhuulia vasten. Ihan tykyttää ja veri pakkautuu sinne, paikat turpoaa, joka tuntuu paineena.

      Tuntemuksia on tietysti erilaisia. En osaa sanoa miesten paineentunteista kun minulla ei edelleenkään ole niitä palleja.

      Halut on kovat....

    • HyiHelvetti

      Onpa puutteessa oleva nainen... Miehenä en olis suostunu...

      • Liisa-ihmemaa

        Saa olla jos haluaa...


    • Naisasiakas

      Hei, tää on seksinovellipalsta :D Eikö täällä kuulu ollakin puutteessa? Löysää hieman pipoa :) Ei tää ole niin vakavaa..

    • Ihana kun on tällaisia naisii jolla tekee oikein kunnolla mieli.voi kun tulis muakin vastaan mut ei voi kun haaveilla.olitko oulusta naisasikas?:-)

      • Naisasiakas

        Täältä Uuden Oulun alueelta ;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe