Pientä päivitystä taksi-ja bussihintoihin kyselisin,kyseessä matka lentokentältä Palman keslustaan ja Can Pastillan alueelle,mikä ollut hintataso tänä syksynä? Mikä bussilinja vie Can Pastillaan? Kiitos vastauksista
Kuljetusmaksut
3
277
Vastaukset
- don Luis
Voisin tietysti etsiä Googlen avulla sinulle tiedot,mutta osannet tehdä sen itsekin.
- Mallu35
Lentokenttätaksit velottaa neljältä hengeltä noin 20€ / suunta s'Arenaliin. Paikallisbussit kuljettaa parilla eurolla/hlö. Vaihtoehto - jos tietää missä pitää jäädä pois.
Hiukka sylettää Suomen hintataso kun viimeeksi maksoi lennot alle 100€ suunta mutta taksimatka Lauttasaaresta lentoasemalle 30€ /hlö. Suomen takseille pitäisi saada pian kilpailua - hinnat on ihan törkeitä.
VR:n junamatkoja alkaa saada jo järkevilla hinnoilla jos on ajoissa liikenteessä (20€ 300km matka) joten kokonaisuudessa tuo mitätön taksipolkaisu tuntuu turhan törkeältä.
Köyhälle kaikki on kallista ja jos ei olisi rahasta kiinni, olisin tietysti lentänyt Finnairilla (tai jopa yksityiskoneella) ja hotellikin olisi Hilton eikä joku halpahotelli Hotels.com:sta. - palmis
No niin minulla on jo omaakin kokemusta ja lentokentältä linja 21 vie arenalin ja can pastillan alueelle ja linja 1 palman suuntaan ja bussit tekevät ison kierroksen joten taksia ei tarvita ja hinta on 3 euroa,ja linja 15 vie nopeasti keskustaan vartin välein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412947Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342756Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262709Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372496Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241385Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027