Minä sain palautuksia 2800e, eli jouluna saa rakkaat lahjoja, ja loput pistetään uutena vuotena sileeks Intian lomalla.Sit taas sorvin ääreen kerää loppu vuodeks taas palautuksia.
Mätkyjävai palautuksia?
4
62
Vastaukset
- pesäpallomaila
Fifti fifti ei tarvi maksaa enkä saanut palautuksia, hyvin meni. Nyt täytyy mennä vaan ostaa pari voitokasta ässäarpaa jos sai sitte tytölle ostettua taas lahjan.
Poika on sellainen naisten mies, että naiset pitää huolen hänen lahja saannistaan. - tuiki. tähti
Tuli 3280, äijä sai 1450:)
Kyllä näillä joulun lohtii:) 258€ ulosottoon multa, vaimo maksoi (yrityksen) ennakoita reilut kaksi tonnia liian vähän aikaisemmin, joten sen verran jouduttiin takaisin maksamaan, eli kauppa kävi yli viime vuonna yli odotusten. :D
- Hyvää joulua
Mätkyjä tuli n. 2000 euroa mutta se ei maailmaa kaada. Joulu vietetään Bangkokissa vanhimman tyttären luona, uudeksivuodeksi tulevat pojat perheineen ja pari muuta lähisukulaista meille. Lapset ovat opettaneet meille että joulun ajassa tärkeintä on yhdessäolo eikä lahjoja tarvita. :) Tyttärelle viemme normaalit Suomen-jutut kuten lehtiä ja salmiakkia, ja muuten joululahjat ovat lähinnä neulepuikoista lähtöisin. Jotain haluan antaa vaikkeivat he mitään halua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984