Elikkä olin kuukausi sitten kipeä ja sen jälkeen on korva ja hammas olleet ajoittain kipeenä. Hammaslääkäri epäili korvakivun johtuneen hampaasta, joka sitten paikattiin. Nyt on korva välillä kipeä, ja todella herkkä tuulelle. Kipua tulee lähinnä silloin kuin kuuntelen musiikkia kuulokkeilla (isot, ei nappimalliset, en kuuntele kovalla) muutama päivä sitte. Kun putsasin korvat kuului korvassa silloin ihme huminaa, ihan kuin siellä olisi jotain ollut epämääräistä sisällä.
Elikkäs johtuuko kipu todennäköisesti vielä kipeästä hampaasta, flunssan jälioire vai onko jotain vakavaa ja pitäisi mennä lääkäriin?
Korvan ajoittaista kipua
Korvakipuinen
1
145
Vastaukset
- Minä vaan
Minä juoksin aikoinaan korvan takia lääkärissä moneen kertaan, kunnes hän ohjasi minut hammaslääkäriin ja todettiin ongelma purennassa ja sain yöllä pidettävän purentakiskon, jolla oireet helpottui. Se korvakipu oli heijastuskipua leukaluusta.
Minulla meni heti alussa niin pahaksi, etten saanut suutakaan auki ja korvaa hoidettiin sellaisella sinisellä litkulla.
Todennäköisesti jotain tapahtui hätäsektion aikana, kun tunkivat sitä hengitysputkea väkisin suuhun kovalla kiireellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423