Mita mielta olette pojan nimesta Paris? Harkitsemme tata nimeksi kaksikieliselle (suomi englanti) poikavauvallemme... Nimella on sellainen historia, etta vuosia sitten minun ja hanen isansa rakkaustarina alkoi, no, nista muualta kuin Pariisista:) Mielipiteita? Onks taa cool vai ihan hullu nimi pojalle? Itse ajattelen, etta siina vaiheessa kun poika menee kouluun Paris Hilton on jo kurppainen vanha rouva, jota ei kukaan edes muista...
Pojan nimeksi Paris?
10
173
Vastaukset
- Paris Hilton
P*llusi on kurppainen, vanha ja haiseva! Ehdotan äpärälle nimeksi Turku, Tampere tai Jämsä.
- Vatipää minäkin
Paris Peruna, siis Pariisinperuna kuulostaa jo paremmalta =)
- leelia
Hyvä Lily76! Sun ? lapsestas tulee joka tapauksessa idiootti-hinttari, siis ihan sama.
Koulussa sanovat Paris panis jos osais! hähähähää - nimeksi
Ari
- hilttoni
Mullekin tuli heti vaan Paris Hilton mieleen xD
- hellanlettas sua
Samapa tuo, homopetteri siitä kuitenkin tulee jos vanhemmat ovat noin idiootteja.
- !!!
London
- Oone2
Jospa "piilottaisitte" nimen kolmanneksi?
- Turku Virtanen
Jaa miksei Jyväskylä, Tampere tai Seinäjoki, kun Suomessa kuitenkin ollaan?
- Paris-Rhone
Ylä-Volta ei olisi pöllömpi nimi tai Paris-Dakar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242532Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581893Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup181544Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua151162Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011139- 2591012
- 63975
- 146913
- 51882
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113847