Hyvää joulumieltä

Minä ainakin aion antaa tosi paljon niin kovia kuin pehmeitäkin joulupaketteja, autuaampi on antaa kuin ottaa. Mitäköhän noilla paketeilla tarkoitan?

Noh, tietysti kirjoituksiani. Luvassa on jouluaiheista kamaa ja jokaisessa paketissa on takuuvarmasti tuhtia pureskeltavaa, laatuhuumoria susipelkureitten kustannuksella.

27

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saat poika

      kohta panna samaan pakettiin ittes ja huumees ja kaljas jos et lopeta pään aukomista meille poromiehille###

    • please,,

      anna jo edes pari pakettia, ei millään jaksais oottaa...

      • Okei, tässä yksi paketti:

        Joulu on raskasta aikaa lähes kaikissa sutta pelkäävien ihmisten asuttamissa maalaispitäjissä. Pikku lapsosilla kyllä olisi vielä joulumieltä, mutta kun olosuhteet ovat suoraan sanottuna kaameat. Näistä lapsista ei voikaan kehittyä muuta kuin einareita.

        Äiti on alistettu. Iskä juo viinaa, harrastaa metsästystä ja pelkää sutta. Mummo ja isoisukki vielä pelottelevat lapsenlapsiaan kaameilla susitarinoilla. Koko kylänraitilla on suorastaan apea tunnelma petopelon vuoksi. Huoltoasemalla karvalakkieinarit pohtivat tilannetta pikku pöhnissään ja uhoavat lopettavansa sudet viimeistä myöten. Pelko heillä on kuitenkin takaraivossaan.

        Minä niin haluaisin antaa näille pikku lapsosille kunnon pakettia. Susianalyysi on tähän hätään kaikkein paras joululhja.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Okei, tässä yksi paketti:

        Joulu on raskasta aikaa lähes kaikissa sutta pelkäävien ihmisten asuttamissa maalaispitäjissä. Pikku lapsosilla kyllä olisi vielä joulumieltä, mutta kun olosuhteet ovat suoraan sanottuna kaameat. Näistä lapsista ei voikaan kehittyä muuta kuin einareita.

        Äiti on alistettu. Iskä juo viinaa, harrastaa metsästystä ja pelkää sutta. Mummo ja isoisukki vielä pelottelevat lapsenlapsiaan kaameilla susitarinoilla. Koko kylänraitilla on suorastaan apea tunnelma petopelon vuoksi. Huoltoasemalla karvalakkieinarit pohtivat tilannetta pikku pöhnissään ja uhoavat lopettavansa sudet viimeistä myöten. Pelko heillä on kuitenkin takaraivossaan.

        Minä niin haluaisin antaa näille pikku lapsosille kunnon pakettia. Susianalyysi on tähän hätään kaikkein paras joululhja.

        Tässä vielä toinen paketti. Se voi kyllä olla liian kova paketti pelkurille, liian fiksu ja liian vaikea. Varmasti tarjoan vielä pehmeitäkin paketteja.

        http://www.youtube.com/watch?v=9Z3n3XcYa58


      • savotex
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Tässä vielä toinen paketti. Se voi kyllä olla liian kova paketti pelkurille, liian fiksu ja liian vaikea. Varmasti tarjoan vielä pehmeitäkin paketteja.

        http://www.youtube.com/watch?v=9Z3n3XcYa58

        Loistava pianovirtuoosi. Rahmanovin pianokonsertto on haasteellisemmasta päästä.


      • savotex kirjoitti:

        Loistava pianovirtuoosi. Rahmanovin pianokonsertto on haasteellisemmasta päästä.

        Jahas, onkos savon pojulla kuiteskin jonkinlaista aivotoimintaa? Olenko aliarvioinut sinua?


      • savotex
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Jahas, onkos savon pojulla kuiteskin jonkinlaista aivotoimintaa? Olenko aliarvioinut sinua?

        Sen verran että olen ollut out näiltä palstoilta muutaman vuoden toisin kuin jotkut muut ;)

        Ja pojusta puheen ollen minulla on Semmonen mielikuva että ikäni puolesta voisin olla isäsi ellei peräti vaarisi.

        Kiellän kuuitennii biologisen yhteyden.

        Sen on varma juttu,ettet ole koskaan aliarvioinut minua,päinvastoin, olen ollut ihan selvästi idolisi, oikea metsien miesten mies, kaikkien luonto -kappaleiden ylin ystävä.


    • Jo jää joulukirkko väliin,
      ei uskalla lähteä

      Evankeliumi jää kuulematta,
      lapsi ei kuule joulusanomaa

      Ei se johdu pakkasesta,
      ei kiireestä

      Sisällä vaan oleskellaan,
      suojassa paksujen seinien

      Itse piru on liikkeellä,
      väijyy kulman takana

      Susi se on,
      maamea paholainen

      Meitä kyttää,
      lapsemme yrittää raadella

      Koira meni jo,
      milloinhan on lapsen taikka isoäidin vuoro?

    • Pehmeät paketit

      Kaverille lähtee lahjaksi sudennahkakarvalakki perinteisellä koivistolaismallilla.Edellinen 80-luvun alun lakki kun on käytössä jo kulunut.Tyttöystävälle laitetaan lämpimät sudennahkakintaat.Tuotteet tehty Venäjällä, kun Suomesta ei kiireeseen löytynyt raaka-ainetta.

    • Your old nemesis.

      Hei pitkästä aikaa, Susianalyytikko (Sir BB). Tulemme miehissä näyttämään sulle oikein isoa sutta.

      Olet sitten luopunut todellakin veneilystä kuten minäkin. Paljonko on herneitä pullossa ja miten on Orvieton viinien laita?

      Taidan jälleen ryhtyä lukemaan tätä palstaa, josko saisin Susianalyytkon jälleen kerran vaimenemaan.

      Terv Erkki Lihasjärvi et co.

      • Heh heh, mutta muistapas se, että sinä susipelkurina kuulut aina alempaan kategoriaan kuin minä. Näinhän se homma etenee, jotta työni kantaa koko ajan uutta hedelmää. Pelkurit tarttuvat syötteihini ja saavat minulta apua ja kriisiterapiaa pelkotiloihinsa. Jonain päivänä, jos opiskelet tarpeeksi ahkerasti Susianalyysia, voit ehkä keskustella hieman korkeammalla tasolla. Et kuiteskaan koskaan minun luokassani. Pelkurista ei koskaan tule Mestaria, kehittyymään hän kuiteskin pystyy taitavassa ohjauksessa.


      • Your old nemesis.
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, mutta muistapas se, että sinä susipelkurina kuulut aina alempaan kategoriaan kuin minä. Näinhän se homma etenee, jotta työni kantaa koko ajan uutta hedelmää. Pelkurit tarttuvat syötteihini ja saavat minulta apua ja kriisiterapiaa pelkotiloihinsa. Jonain päivänä, jos opiskelet tarpeeksi ahkerasti Susianalyysia, voit ehkä keskustella hieman korkeammalla tasolla. Et kuiteskaan koskaan minun luokassani. Pelkurista ei koskaan tule Mestaria, kehittyymään hän kuiteskin pystyy taitavassa ohjauksessa.

        Ei susissa ole mitään pelättävää. Menneenä kesänä olen käynyt kuvaamassa niitä. Leikkisiä eläimiä.
        Mun kanssa ei kannata yrittää. Kuula lentää ja rautaa nousee.

        Hymy.


      • Your old nemesis. kirjoitti:

        Ei susissa ole mitään pelättävää. Menneenä kesänä olen käynyt kuvaamassa niitä. Leikkisiä eläimiä.
        Mun kanssa ei kannata yrittää. Kuula lentää ja rautaa nousee.

        Hymy.

        Jahas ja heh heh, hetikö piti sortua tuommoseen lapselliseen uhoamiseen? Ja äläpäs yritäkään, takuuvarmasti pelkäät sutta. Se on tullut ilmi jo aiemmin. Ja äitisi ja isoäitisi ne vasta pelkäsikin, kuten koko sukusi. Näin se susikauhu sikiää ja siirtyy sukupolvelta toiselle maaseudun pimeydessä.


      • heksametri
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Jahas ja heh heh, hetikö piti sortua tuommoseen lapselliseen uhoamiseen? Ja äläpäs yritäkään, takuuvarmasti pelkäät sutta. Se on tullut ilmi jo aiemmin. Ja äitisi ja isoäitisi ne vasta pelkäsikin, kuten koko sukusi. Näin se susikauhu sikiää ja siirtyy sukupolvelta toiselle maaseudun pimeydessä.

        Susi lyytikko viisas ollut sudet on pään sekaisin saaneet.
        Runoja pukkaa hänellä vain. Harmi....
        Tsemppiä paketointi talkoisiisi, innolla odotan jotain kunnollista pakettia tänne kaikkien luettavaksi. Vai pidätkö hullua jännityksessä ja 24.12 tulee kovia ja pehmosia kaikille riittävästi? Enkä tarkoita nyt mitään minuuttinovellia.
        Tekstiesi taso tosin pudonnut. Lie tahatonta vai tahallista?


      • heksametri kirjoitti:

        Susi lyytikko viisas ollut sudet on pään sekaisin saaneet.
        Runoja pukkaa hänellä vain. Harmi....
        Tsemppiä paketointi talkoisiisi, innolla odotan jotain kunnollista pakettia tänne kaikkien luettavaksi. Vai pidätkö hullua jännityksessä ja 24.12 tulee kovia ja pehmosia kaikille riittävästi? Enkä tarkoita nyt mitään minuuttinovellia.
        Tekstiesi taso tosin pudonnut. Lie tahatonta vai tahallista?

        Aivan varmasti aattona tulee pakettia. Toki kirjoittelen nykyään hieman keveämmin, kun itkijäpelkuriapina ei kestä osuvaa kritiikkiä ja arvostelua. Hienoimmat tekstini on siis poistettu, mikä on kaikkien kannalta harmillista. Jatkan kuitenkin arvokasta työtäni vaikeuksista huolimatta. Minua ei voi laiskaksi eikä tyhmäksi kutsua.


      • heksametri kirjoitti:

        Susi lyytikko viisas ollut sudet on pään sekaisin saaneet.
        Runoja pukkaa hänellä vain. Harmi....
        Tsemppiä paketointi talkoisiisi, innolla odotan jotain kunnollista pakettia tänne kaikkien luettavaksi. Vai pidätkö hullua jännityksessä ja 24.12 tulee kovia ja pehmosia kaikille riittävästi? Enkä tarkoita nyt mitään minuuttinovellia.
        Tekstiesi taso tosin pudonnut. Lie tahatonta vai tahallista?

        Heh heh,

        "Runoja pukkaa hänellä vain"

        Runoni ovat aina olleet hittikamaa, suurta älyllistä seikkailua ihmismielen ja huumorin höystämässä neliulotteisessa aika-avaruudessa. Suurimmat ja älykkäimmät runoni tosin ovat uponneet mustaan aukkoon, jos edes tajuat, mitä tarkoitan, heh heh?


      • heksametri kirjoitti:

        Susi lyytikko viisas ollut sudet on pään sekaisin saaneet.
        Runoja pukkaa hänellä vain. Harmi....
        Tsemppiä paketointi talkoisiisi, innolla odotan jotain kunnollista pakettia tänne kaikkien luettavaksi. Vai pidätkö hullua jännityksessä ja 24.12 tulee kovia ja pehmosia kaikille riittävästi? Enkä tarkoita nyt mitään minuuttinovellia.
        Tekstiesi taso tosin pudonnut. Lie tahatonta vai tahallista?

        Joo joo joo kun noin hirveästi anelet, niin saat minulta erikoispaketin, vain ja ainoastaan sinulle:

        Aattona laitan tulemaan jouluaiheisen juhlarunon. Se on omistettu sinulle, mutta toki muutkin sen saavat lukea. Huvittavinta on, että et voi etukäteen aukoa pakettia ja tirkistellä, kuten itsellä oli joskus tapana vaan kestää. Sulla pitää vaan odotella aattoa.


      • heksametri
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Joo joo joo kun noin hirveästi anelet, niin saat minulta erikoispaketin, vain ja ainoastaan sinulle:

        Aattona laitan tulemaan jouluaiheisen juhlarunon. Se on omistettu sinulle, mutta toki muutkin sen saavat lukea. Huvittavinta on, että et voi etukäteen aukoa pakettia ja tirkistellä, kuten itsellä oli joskus tapana vaan kestää. Sulla pitää vaan odotella aattoa.

        No voi ja kiitos! että ihan ikioma juhlaruno!
        Mutta elä itseäsi piippuun vedä runosi tähden.
        Suotta öitäsi mokoman takia valvot kuten on tapanasi näköjään.
        Ei taida uni tulla silmään kun aamuyöstä ynnäilet.
        Sudetko ne sinua valvottaa?
        Toki mojova runo tai kunnon novelli tekisi terää myös niille jotka ovat fraaseisisi väsyneet.
        Toivottavasti musta aukkosi on jo täyttynyt niin ei työsi valu HUKKAAN.
        Kenenkään laiskuus ja tyhmyys ei täällä koskaan toisiaan kohtaa.
        Kukavain voi olla täällä mitä vain ilman sen suurempia todisteluja.


      • heksametri kirjoitti:

        No voi ja kiitos! että ihan ikioma juhlaruno!
        Mutta elä itseäsi piippuun vedä runosi tähden.
        Suotta öitäsi mokoman takia valvot kuten on tapanasi näköjään.
        Ei taida uni tulla silmään kun aamuyöstä ynnäilet.
        Sudetko ne sinua valvottaa?
        Toki mojova runo tai kunnon novelli tekisi terää myös niille jotka ovat fraaseisisi väsyneet.
        Toivottavasti musta aukkosi on jo täyttynyt niin ei työsi valu HUKKAAN.
        Kenenkään laiskuus ja tyhmyys ei täällä koskaan toisiaan kohtaa.
        Kukavain voi olla täällä mitä vain ilman sen suurempia todisteluja.

        Heh heh,

        "elä itseäsi piippuun vedä"

        Sinun kanssa jutustelu vaatii minulta energiaa niin vähän, että energian perusyksiköissä täytyy turvautua negatiivisiin kymmenpotensseihin, jotta energian tarve saataisiin jollain lailla ilmaistua. Päätin kuitenkin pikkusen panostaa juhlarunooni. Tolleroa on aina välillä tosi nami kyykyttää oikein olan takaa. Siitähän se oppii ja viisastuu pikkuhiljaa.


      • heksametri kirjoitti:

        No voi ja kiitos! että ihan ikioma juhlaruno!
        Mutta elä itseäsi piippuun vedä runosi tähden.
        Suotta öitäsi mokoman takia valvot kuten on tapanasi näköjään.
        Ei taida uni tulla silmään kun aamuyöstä ynnäilet.
        Sudetko ne sinua valvottaa?
        Toki mojova runo tai kunnon novelli tekisi terää myös niille jotka ovat fraaseisisi väsyneet.
        Toivottavasti musta aukkosi on jo täyttynyt niin ei työsi valu HUKKAAN.
        Kenenkään laiskuus ja tyhmyys ei täällä koskaan toisiaan kohtaa.
        Kukavain voi olla täällä mitä vain ilman sen suurempia todisteluja.

        Heh heh,

        "Kukavain voi olla täällä mitä vain ilman sen suurempia todisteluja"

        Ole sinä sitten vaikkapa joulutonttu. Sehän sopii sinulle kuin pipo päähän.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh,

        "Kukavain voi olla täällä mitä vain ilman sen suurempia todisteluja"

        Ole sinä sitten vaikkapa joulutonttu. Sehän sopii sinulle kuin pipo päähän.

        Varsinainen tonttujen tonttu, heh heh.


    • Nakit muusilla

      ..sanoi naapuriveneen isäntä MSH:n satamassa, ja lähti lasten kanssa Kappelskärissä käymään Färjanilla. Olin juuri herännyt ja join yksin ensimmäistä kuppia kahvia avotilassa, vaimoni oli lähtenyt aamukoneella Stadiin kastelemaan kukat ja leikkaamaan nurmikon.

      Huomasin naapuri veneen rouvan katseen mittailevan päivettynyttä ja trimmattua vartaloani, jota verhosi vain valkoinen t-paita ja tsimmarit. Päätin tehdä tällä kertaa fendareista asiaa, ja kävin hieman siirtämässä paria pampulaa, ja kysyin rouvalta, maistuisiko kahvi kun oli termari täynnä mukamas.

      Jutustelua jatkettiin kupposten ääressä avotilassani, naapurit olivat ensimmäistä kertaa Ålandissa omalla veneellä (se melko yleinen merkki), rouva oli tiedonjanoinen, ja minä kerroin mitä eroa itä- ja länsisatamlla, länsisatama ÅSSS on rauhallinen purjehtijoiden suosima, jossa idyllinen kerhorakennus, ja hyvä tunnelma iltaisin, mutta avoin S – SW tuulille.
      Menivät tosin pilaamaan reilut 10v sitten vaneroimalla kauniit ajan patinoimat seinät, ja vaihtamalla legendaarisen ruokalistan uuteen, enää ei Ångbotsbiff ole listalla eikä entisensä, häränseläke paistetulla sipulilla ja perunoilla. Rouva kyseli muita ruokapaikkoja, MSH:n ravintola kuulemma kallis, olivat ajatelleet illalla hakea koti-pizzasta pepperonit veneelle. Annoin vinkin Fantasiasta, siellä linjabiiliaseman takana Torgatan jotain.

      Olivat syöneet hieman yksitoikkoisesti veneessä, lasten ja kipparin toivomuksesta; aamupäivällä nakit Mummon-muusilla, ja illalla lihapullat muusilla (kolmas lomaviikko aluillaan). No kuten arvata saattaa, ruoasta kun puhuttiin, tuli ensimmäiset nälän tunteet. Rouvan teki mieli broikkua, jota lupasinkin duunata kermassa haudutetun sipulin ja riisin kanssa. Teimme diilin, rouva haki broikkusuikaleita ja ruokakermaa Mathiaksesta, ja minä Orvieto Classicoa (ruffino, kevyt, kuiva valkkari) Alkosta.
      Puolen tunnin kuluttua olivat viinit pakastimessa, ja riisit kiehumassa, valurautapannu kuumenemaan huutavan kuumaksi. Ruskistin sipulit aluksi ilman öljyä värin saamiseksi, ja lisäsin hieman rypsiöljyä ja vettä sipuleihin ja lasikansi päälle, samalla pienentäen liekin puoleen. Sytytin kolmannen liekin ja otin toisen valurautapannun kuumenemaan, niin tehän tiedätte; huutavan kuumaksi. Kuorin ja leikkasin ohuita lastuja valkosipulista pannunpohjalle, jossa rypsiöljy kiehui ja odotti broikkusuikaleita…… Tyhjensin sipulit ruskistuneitten lihojen päälle ja kaadoin kerman sekaan, maustoin soijalla ja curryllä. Otin Willeroy Boch:n valkkarilasit baarikaapista ja skålasimme, toivotellen hyvää jatkoa molempien lomille.

      Rouva oli hämmentyneen yllättynyt ja kiitollinen lounaasta, jonka jälkeen esittelin jahtini läpikotaisin. Lisäsin lomalta palattuani yhden herneen pulloon autotallissa.

      Mitähän ensi kesä tuo taas tullessaan???????


      Hymy.

      • Paappa 2

        Saakuri ku alakoo hiukoomaha! Onko muute isooki, se hernespullo, ja joko palijoki hernehiä?


      • Pöljäke, kun et älynnyt korostaa chilin ja pippurin ylivertaisuutta maustamisasioissa. Vielä puhut jostain broikkusuikaleista, hyi ku pliisua. Kaikki varmaan älyävät, jotta minä olen toista maata. Muistatte varmaan raporttini Kiinasta (Guangzhou), missä paikallinen kokkiystäni valmisti herkullista ruokaa koiralihasta. "Chop a la dog with very heavy garlic and pepper" oli suosikkiruokani. Tosi namia. Hernepyssyni tosin sinkoili tosi vuolaasti tuollakin reissulla, mutta nämä jutut ei kuulu tämän palstan aiheisiin, heh heh.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Pöljäke, kun et älynnyt korostaa chilin ja pippurin ylivertaisuutta maustamisasioissa. Vielä puhut jostain broikkusuikaleista, hyi ku pliisua. Kaikki varmaan älyävät, jotta minä olen toista maata. Muistatte varmaan raporttini Kiinasta (Guangzhou), missä paikallinen kokkiystäni valmisti herkullista ruokaa koiralihasta. "Chop a la dog with very heavy garlic and pepper" oli suosikkiruokani. Tosi namia. Hernepyssyni tosin sinkoili tosi vuolaasti tuollakin reissulla, mutta nämä jutut ei kuulu tämän palstan aiheisiin, heh heh.

        Piti tähän vielä lisätä, jotta metsästyskoiran liha on kokkiystäväni mukaan kaikkein mieluisinta, mutta harvinaista ja kysyttyä herkkua. Sehän on tosi kimmoisaa purtavaa verrattuna löysään, häkissä kasvaneeseen teuraskoiraan verrattuna.


      • Your old nemesis.
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Piti tähän vielä lisätä, jotta metsästyskoiran liha on kokkiystäväni mukaan kaikkein mieluisinta, mutta harvinaista ja kysyttyä herkkua. Sehän on tosi kimmoisaa purtavaa verrattuna löysään, häkissä kasvaneeseen teuraskoiraan verrattuna.

        No mut hei anyway, oot kuitenkin taas kerran housut nilkoissa nokkeluuteni edessä. Minkä vanaveteensä jättää, sen metsästyspalstalta edestään löytää, Heh heh.
        Ei tarvitse olla kummoinen jäniskoira, kun jälkesi löytyy sieltä sun täältä.

        Mites Karibia, onko tullut viime aikoina käytyä? Enkä nyt tarkoita Turun Caribiaa.


      • Your old nemesis. kirjoitti:

        No mut hei anyway, oot kuitenkin taas kerran housut nilkoissa nokkeluuteni edessä. Minkä vanaveteensä jättää, sen metsästyspalstalta edestään löytää, Heh heh.
        Ei tarvitse olla kummoinen jäniskoira, kun jälkesi löytyy sieltä sun täältä.

        Mites Karibia, onko tullut viime aikoina käytyä? Enkä nyt tarkoita Turun Caribiaa.

        Heh heh, on näkyy näsäviisas mikkihiiri joutunut pahasti harharaiteille "tutkimuksissaan". Onko Pluto menettänyt hajuaistinsa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe