Onko muilla kokemusta ajamisesta kytkinlevyt asennettuina väärin päin Nissan Primeraan vm 2005 - minulla on ja haluaisinpä keskustella perusteellisesti kokemuksistani.
Kytkinlevyt asennettu väärin päin
6
3800
Vastaukset
- Nissan datsun kestää
Mulla oli joskus -80 luvulla Datsun/nissan siinä oli levy väärinpäin
Huomas liikkeelle lähtiessä ja vaihdetta vaihtaessa että jokin ottaa kiinni,ns. nykimistä ilmeni.
Laatikko pois ja katsomaan niin levystä oli kulunut jousien kohdalta niin paljon metallia pois että pari jousta oli jo irronnut.
Ei muuta kuin uusi kytkinlevy paikoilleen niin sen jälkeen ei ongelmia ilmennyt.
Levyssä aina ns. korkeampi puoli koneesta pois päin/laatikkon päin - blondi 2.
Elikkäs jos kytkinlevy on väärinpäin kytkin irroittaa poljin ylhäällä ja liikkeelle päästään painamalla poljin pohjaan.
- joulupukki / :-)
Valopää, vaihdelaatikko on päinvastoin yksi eteenpäin ja viisi peruutusvsihdetta!
- asentaja37v.
kytkinlevyssä on kyllä aina merkintä toisella puolella,että miten tulee.
- asentaja54v.
Joo siinä lukee "Top"
- blondiko1
Näyttää, että olen niitä harvoja, jotka ovat maksaneet kytkinremontin ja kärsineet siitä pitkän tovin. Ko.korjaamoa en taatusti suosittele kenellekään enkä ainakaan itse asioi ko. korjaamossa. Valitin kytkinremontista Kuluttajariitalautakuntaan: raadissa ei ollut yhtään autonasentajaa ja vastaus oli, että kytkin on ylikuumennut ja siksi palanut - tämän takiahan vein korjaamoon. Miksi kytkin ylikuumeni - siihen ei otettu kantaa. Vielä: asiakkaalla on oikeus virheettömään työhön mutta moottori koostuu yksittäisistä osista, joten ei voi sanoa, mikä osuus on ollut väärin päin asennetuilla levyillä. Että niin - mitähän varten verorahoilla pidetään yllä noin suurta laitosta kuin Kuluttajariitalautakin on. Liitteenä ko.virastolle oli erään korjaamon lausunto väärin päin asennetuista levyistä - olisin hankkinut montakin, jos olisin tienyt , että ko.virastosta ei löydy asiantuntijoita. Mutta - puskaradio kyllä toimii. Luulivat minua todellakin blondiksi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389