Kytkinlevyt asennettu väärin päin

blondiko1

Onko muilla kokemusta ajamisesta kytkinlevyt asennettuina väärin päin Nissan Primeraan vm 2005 - minulla on ja haluaisinpä keskustella perusteellisesti kokemuksistani.

6

4914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nissan datsun kestää

Mulla oli joskus -80 luvulla Datsun/nissan siinä oli levy väärinpäin
      Huomas liikkeelle lähtiessä ja vaihdetta vaihtaessa että jokin ottaa kiinni,ns. nykimistä ilmeni.
      Laatikko pois ja katsomaan niin levystä oli kulunut jousien kohdalta niin paljon metallia pois että pari jousta oli jo irronnut.
      Ei muuta kuin uusi kytkinlevy paikoilleen niin sen jälkeen ei ongelmia ilmennyt.
      Levyssä aina ns. korkeampi puoli koneesta pois päin/laatikkon päin

• blondi 2.

Elikkäs jos kytkinlevy on väärinpäin kytkin irroittaa poljin ylhäällä ja liikkeelle päästään painamalla poljin pohjaan.

• joulupukki / :-)

Valopää, vaihdelaatikko on päinvastoin yksi eteenpäin ja viisi peruutusvsihdetta!

• asentaja37v.

kytkinlevyssä on kyllä aina merkintä toisella puolella,että miten tulee.

• asentaja54v.

Joo siinä lukee "Top"

• blondiko1

Näyttää, että olen niitä harvoja, jotka ovat maksaneet kytkinremontin ja kärsineet siitä pitkän tovin. Ko.korjaamoa en taatusti suosittele kenellekään enkä ainakaan itse asioi ko. korjaamossa. Valitin kytkinremontista Kuluttajariitalautakuntaan: raadissa ei ollut yhtään autonasentajaa ja vastaus oli, että kytkin on ylikuumennut ja siksi palanut - tämän takiahan vein korjaamoon. Miksi kytkin ylikuumeni - siihen ei otettu kantaa. Vielä: asiakkaalla on oikeus virheettömään työhön mutta moottori koostuu yksittäisistä osista, joten ei voi sanoa, mikä osuus on ollut väärin päin asennetuilla levyillä. Että niin - mitähän varten verorahoilla pidetään yllä noin suurta laitosta kuin Kuluttajariitalautakin on. Liitteenä ko.virastolle oli erään korjaamon lausunto väärin päin asennetuista levyistä - olisin hankkinut montakin, jos olisin tienyt , että ko.virastosta ei löydy asiantuntijoita. Mutta - puskaradio kyllä toimii. Luulivat minua todellakin blondiksi !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe