Olen rakastunut

Onnellinen mies34

Olen rakastunut transnaiseen. Hän on tosi ihana ja kultainen ihminen, vaikka ei olekaan biologisesti nainen. Olemme sopineet, että saan sanoa häntä transnaiseksi.
Hän on pelastanut minut masennukselta ja lähes varmalta itsemurhalta, jota suunnittelin ennen häneen tutustumista.
Hän on luonteeltaa valtavan kiltti. Hän on myös joka suhteessa hyvin naisellinen. Eikä hänellä ole miehistä kylmyyttä, kuten luulisi. Harrastuksetkin ovat hyvin naisellisia, kuten kutominen, ruuanlaittoa ym.
Lisäksi hän pitää paljon ruusuista, joita kannan silloin tällöin yhteiseen kotiimme. Rakastan häntä oikein paljon.

16

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6rr6545e6r

Kertomuksesi todistaa mainiosti että transnainen on aivan samanlainen kuin muutkin naiset. Transnaista ei tule ajatella miehenä.

• Suuri rakkaus

Olen onnellinen teidän puolesta. Rakkaus on ihanaa, kun löytää sen oikean ihmisen.

• Reiska rassaa

talossa ja puutarhassa sekä mopoa että autoa. Helpottiko?

• eläkkeellä olen juuu

Eläkkeellä on rankkaa.

• Harmi jos sinulla

on eläkkeellä rankkaa. Minäkin olen eläkkeellä eikä ole lainkaan rankkaa. Kaiket päivät minulla on mielekästä tekemistä.

• Itsenäisyyspv

Haluat sanoa häntä transnaiseksi? Sanotko vieraille "älkää nyt vielä lähtekö, transnaiseni keittää teille kahvia ja tarjoaa transnaisen itse paistamia pullia" ?

• oi hellan lettas

Voi jestas mitä lässynlässyä, uskomatonta tuubaa torven täydeltä!

Olenko ainoa joka ei usko?

• eläkkeeeeeelllä

No eiköhän kaikki huomaa palstan vakiprovon olevan taas tavallista aktivoituneempana.

• Onnellinen mies34

Kyllä täällä on ilkeitä muutamia tosi ilkeitä ihmisiä. Menimme muuten kihloihin tänään. Saa onnitella.

• Onnea ja menetystä

Onnittelut miehellesi, siitä että on löytänyt jonkun jolle hänkin kelpaa. Se nimittäin on erittäin harvinaista transujen keskuudessa.

Sinusta itsestäsi en sano mitään, koska en halua loukata sinua.

• C.S.

Korostuuko yksinäisyytesi pyhäpäivisin enemmän kuin arkena? Sinullahan ei ole työtä erottamassa arkea ja pyhää.

• Taasko tavanomaista

kännistä sekoiluasi?

• C.S.
        Taasko tavanomaista kirjoitti:

kännistä sekoiluasi?

Ei varmaankaan, koska en ollut kännissä.

• Samantekevää oletko
        C.S. kirjoitti:

Ei varmaankaan, koska en ollut kännissä.

selvänä tai kännissä. Olet aina yhtä sekaisin.

• Anonyymi

Olen iloinen puolestanne. Jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan, niin ei sillä ole väliä jos toisella on transhistoriaa. Tärkeämpää on se, että pariskunta tulee muuten toimeen keskenään.

• Anonyymi

Sinullahan on käynyt hyvä onni, kun olet tavannut tuollaisen ihmisen ja olet pelastunut pahoilta ajatuksilta. Sinun pitää olla siitä hänelle todella kiitollinen. Se ei kahden ihmisen suhteessa haittaa mikä toisen tausta on, kunhan muuten tulee hyvin toimeen keskenään. Kuten kerroit, että teillä menee hyvin ja arvostat kovasti hänen naisellista luonnettaan. Minä kehotan pitämään hänestä kiinni ja rakastamaan häntä ja se ei minun mielestä haittaa yhtään, vaikka hän on transnainen, rakkaus on tärkeintä. Toivon teille yhteistä ja kaunista tulevaisuutta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2150
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      298
      1940
    3. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1776
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1761
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1617
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1361
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1133
    8. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      26
      1131
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1099
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    Aihe