Olen rakastunut

Onnellinen mies34

Olen rakastunut transnaiseen. Hän on tosi ihana ja kultainen ihminen, vaikka ei olekaan biologisesti nainen. Olemme sopineet, että saan sanoa häntä transnaiseksi.
Hän on pelastanut minut masennukselta ja lähes varmalta itsemurhalta, jota suunnittelin ennen häneen tutustumista.
Hän on luonteeltaa valtavan kiltti. Hän on myös joka suhteessa hyvin naisellinen. Eikä hänellä ole miehistä kylmyyttä, kuten luulisi. Harrastuksetkin ovat hyvin naisellisia, kuten kutominen, ruuanlaittoa ym.
Lisäksi hän pitää paljon ruusuista, joita kannan silloin tällöin yhteiseen kotiimme. Rakastan häntä oikein paljon.

15

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6rr6545e6r

Kertomuksesi todistaa mainiosti että transnainen on aivan samanlainen kuin muutkin naiset. Transnaista ei tule ajatella miehenä.

• Suuri rakkaus

Olen onnellinen teidän puolesta. Rakkaus on ihanaa, kun löytää sen oikean ihmisen.

• Reiska rassaa

talossa ja puutarhassa sekä mopoa että autoa. Helpottiko?

• eläkkeellä olen juuu

Eläkkeellä on rankkaa.

• Harmi jos sinulla

on eläkkeellä rankkaa. Minäkin olen eläkkeellä eikä ole lainkaan rankkaa. Kaiket päivät minulla on mielekästä tekemistä.

• Itsenäisyyspv

Haluat sanoa häntä transnaiseksi? Sanotko vieraille "älkää nyt vielä lähtekö, transnaiseni keittää teille kahvia ja tarjoaa transnaisen itse paistamia pullia" ?

• oi hellan lettas

Voi jestas mitä lässynlässyä, uskomatonta tuubaa torven täydeltä!

Olenko ainoa joka ei usko?

• eläkkeeeeeelllä

No eiköhän kaikki huomaa palstan vakiprovon olevan taas tavallista aktivoituneempana.

• Onnellinen mies34

Kyllä täällä on ilkeitä muutamia tosi ilkeitä ihmisiä. Menimme muuten kihloihin tänään. Saa onnitella.

• Onnea ja menetystä

Onnittelut miehellesi, siitä että on löytänyt jonkun jolle hänkin kelpaa. Se nimittäin on erittäin harvinaista transujen keskuudessa.

Sinusta itsestäsi en sano mitään, koska en halua loukata sinua.

• C.S.

Korostuuko yksinäisyytesi pyhäpäivisin enemmän kuin arkena? Sinullahan ei ole työtä erottamassa arkea ja pyhää.

• Taasko tavanomaista

kännistä sekoiluasi?

• C.S.
        Taasko tavanomaista kirjoitti:

kännistä sekoiluasi?

Ei varmaankaan, koska en ollut kännissä.

• Samantekevää oletko
        C.S. kirjoitti:

Ei varmaankaan, koska en ollut kännissä.

selvänä tai kännissä. Olet aina yhtä sekaisin.

• Anonyymi

Olen iloinen puolestanne. Jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan, niin ei sillä ole väliä jos toisella on transhistoriaa. Tärkeämpää on se, että pariskunta tulee muuten toimeen keskenään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      208
      2575
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      96
      1804
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1621
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1475
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      1328
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      46
      1184
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      1098
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      105
      977
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      53
      883
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      875
    Aihe