En tiiä mihi muualle mun pitäs kirjottaa että joku aikunen osais vastata mut tänne vaikka. Oon 14 vuotias tyttö enkä kestä enää kahtoo sitä että isä ja äitipuoli on joka viikonloppu humalassa. Tätä on jatkunu joku 3-4 vuotta ja nyt vasta alan tajuamaan et vanhemmat ei tee muutaku vaa ryyppää. Muuttaisin äitin luokse jos se asuis samalla paikkakunnalla ja oon yrittäny saada sitä muuttamaanki tänne.. En saa pe ja lauantai öisin nukuttua kunnolla koska musiikkia huudatetaan kovalla ja äitipuoli aina laulaa tosi kovaan äänee.. Oon yrittäny sanoo niille että oisivat hiljaa mut ne ei usko :( en tiiä enää mitä teen tän tilanteen kanssa.. lukkiudun omaan huoneesee koko illaks koska en jaksa kattoo sitä humalassa riehumista koska mua pelottaa. Viikolla ei onneks oo tämmöstä.. mut pelkään et kohta on tätä menoo.
Apua
4
261
Vastaukset
- Tyttö99
Lisään vielä äsköseen tekstiin sen että välillä täällä riidellää tosi paljo, ovia paiskotaa ja huudetaan ihan täysiä ja seiniä menee rikki.
- ...
Soita 112 ja pyydä jeparit sinne. Ei ne kerro kuka ne soitti teille.
- tuttua oli
Oletko jutellu heidän kanssaan silloin, kun he ovat selvinpäin? Tieetääkö äitisi, että joudut kärsimään muiden juomisesta?
Jos puhuminen ei auta, niin silloin sinun pitää kyllä puhua tuosta kodin ulkopuoliselle ihmiselle. Tiedän itse, mitä oli kun vanhemmat joi. Turhaa kärsiä tuollasesta, kun siihenkin löytyy kyllä parannuskeinoja. - esert
soita tai kirjoita tänne: http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/
tai oman kuntasi lastensuojeluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433948Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141998Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar68974Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71829
- 44794