En tiiä mihi muualle mun pitäs kirjottaa että joku aikunen osais vastata mut tänne vaikka. Oon 14 vuotias tyttö enkä kestä enää kahtoo sitä että isä ja äitipuoli on joka viikonloppu humalassa. Tätä on jatkunu joku 3-4 vuotta ja nyt vasta alan tajuamaan et vanhemmat ei tee muutaku vaa ryyppää. Muuttaisin äitin luokse jos se asuis samalla paikkakunnalla ja oon yrittäny saada sitä muuttamaanki tänne.. En saa pe ja lauantai öisin nukuttua kunnolla koska musiikkia huudatetaan kovalla ja äitipuoli aina laulaa tosi kovaan äänee.. Oon yrittäny sanoo niille että oisivat hiljaa mut ne ei usko :( en tiiä enää mitä teen tän tilanteen kanssa.. lukkiudun omaan huoneesee koko illaks koska en jaksa kattoo sitä humalassa riehumista koska mua pelottaa. Viikolla ei onneks oo tämmöstä.. mut pelkään et kohta on tätä menoo.
Apua
4
219
Vastaukset
- Tyttö99
Lisään vielä äsköseen tekstiin sen että välillä täällä riidellää tosi paljo, ovia paiskotaa ja huudetaan ihan täysiä ja seiniä menee rikki.
- ...
Soita 112 ja pyydä jeparit sinne. Ei ne kerro kuka ne soitti teille.
- tuttua oli
Oletko jutellu heidän kanssaan silloin, kun he ovat selvinpäin? Tieetääkö äitisi, että joudut kärsimään muiden juomisesta?
Jos puhuminen ei auta, niin silloin sinun pitää kyllä puhua tuosta kodin ulkopuoliselle ihmiselle. Tiedän itse, mitä oli kun vanhemmat joi. Turhaa kärsiä tuollasesta, kun siihenkin löytyy kyllä parannuskeinoja. - esert
soita tai kirjoita tänne: http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/
tai oman kuntasi lastensuojeluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180