En tiiä mihi muualle mun pitäs kirjottaa että joku aikunen osais vastata mut tänne vaikka. Oon 14 vuotias tyttö enkä kestä enää kahtoo sitä että isä ja äitipuoli on joka viikonloppu humalassa. Tätä on jatkunu joku 3-4 vuotta ja nyt vasta alan tajuamaan et vanhemmat ei tee muutaku vaa ryyppää. Muuttaisin äitin luokse jos se asuis samalla paikkakunnalla ja oon yrittäny saada sitä muuttamaanki tänne.. En saa pe ja lauantai öisin nukuttua kunnolla koska musiikkia huudatetaan kovalla ja äitipuoli aina laulaa tosi kovaan äänee.. Oon yrittäny sanoo niille että oisivat hiljaa mut ne ei usko :( en tiiä enää mitä teen tän tilanteen kanssa.. lukkiudun omaan huoneesee koko illaks koska en jaksa kattoo sitä humalassa riehumista koska mua pelottaa. Viikolla ei onneks oo tämmöstä.. mut pelkään et kohta on tätä menoo.
Apua
4
256
Vastaukset
- Tyttö99
Lisään vielä äsköseen tekstiin sen että välillä täällä riidellää tosi paljo, ovia paiskotaa ja huudetaan ihan täysiä ja seiniä menee rikki.
- ...
Soita 112 ja pyydä jeparit sinne. Ei ne kerro kuka ne soitti teille.
- tuttua oli
Oletko jutellu heidän kanssaan silloin, kun he ovat selvinpäin? Tieetääkö äitisi, että joudut kärsimään muiden juomisesta?
Jos puhuminen ei auta, niin silloin sinun pitää kyllä puhua tuosta kodin ulkopuoliselle ihmiselle. Tiedän itse, mitä oli kun vanhemmat joi. Turhaa kärsiä tuollasesta, kun siihenkin löytyy kyllä parannuskeinoja. - esert
soita tai kirjoita tänne: http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/
tai oman kuntasi lastensuojeluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963959Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562807Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per871391Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101209Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20201011- 46974
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt227922- 48911
Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107706