En tiiä mihi muualle mun pitäs kirjottaa että joku aikunen osais vastata mut tänne vaikka. Oon 14 vuotias tyttö enkä kestä enää kahtoo sitä että isä ja äitipuoli on joka viikonloppu humalassa. Tätä on jatkunu joku 3-4 vuotta ja nyt vasta alan tajuamaan et vanhemmat ei tee muutaku vaa ryyppää. Muuttaisin äitin luokse jos se asuis samalla paikkakunnalla ja oon yrittäny saada sitä muuttamaanki tänne.. En saa pe ja lauantai öisin nukuttua kunnolla koska musiikkia huudatetaan kovalla ja äitipuoli aina laulaa tosi kovaan äänee.. Oon yrittäny sanoo niille että oisivat hiljaa mut ne ei usko :( en tiiä enää mitä teen tän tilanteen kanssa.. lukkiudun omaan huoneesee koko illaks koska en jaksa kattoo sitä humalassa riehumista koska mua pelottaa. Viikolla ei onneks oo tämmöstä.. mut pelkään et kohta on tätä menoo.
Apua
4
231
Vastaukset
- Tyttö99
Lisään vielä äsköseen tekstiin sen että välillä täällä riidellää tosi paljo, ovia paiskotaa ja huudetaan ihan täysiä ja seiniä menee rikki.
- ...
Soita 112 ja pyydä jeparit sinne. Ei ne kerro kuka ne soitti teille.
- tuttua oli
Oletko jutellu heidän kanssaan silloin, kun he ovat selvinpäin? Tieetääkö äitisi, että joudut kärsimään muiden juomisesta?
Jos puhuminen ei auta, niin silloin sinun pitää kyllä puhua tuosta kodin ulkopuoliselle ihmiselle. Tiedän itse, mitä oli kun vanhemmat joi. Turhaa kärsiä tuollasesta, kun siihenkin löytyy kyllä parannuskeinoja. - esert
soita tai kirjoita tänne: http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/
tai oman kuntasi lastensuojeluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434829- 632713
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2751807Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611736Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701142
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112