Parkside pistosaha

Rakentaja Rane

Kattelin Liiterin tarjouksia ja huomasin, et maanantaina olis Parksiden pistosaha myynissä ja hinta tosi halpa ... alle 30 ekua.
On ominaisuuksia .. jep

Mut .. onks kellään kokemusta tosta sahasta.

19

11158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puistopuoli

      Taitaa sekin olla vihreästä Boschista lidlille tehty versio, niinkuin monet muutkin parksidet.
      Hinta-laatusuhde on ollut hyvä.

    • Liiteristä?

      Mullon ollut askartelukäytössä 5 vuotta. Ihan hyvin pelittää. Säätöjä turhankin paljon.

      • rak.rane

        jep ..hain tänään koneen. on valot ja laserit. terän saa vaihdettua ilman työkaluja ja heiluritoiminta, jota voi säätää.
        tehoa 800w..

        hyvä ostos ja hinta vain 29 ekua ja rapiat.. takuuttakin 3 vuotta


      • kari789
        rak.rane kirjoitti:

        jep ..hain tänään koneen. on valot ja laserit. terän saa vaihdettua ilman työkaluja ja heiluritoiminta, jota voi säätää.
        tehoa 800w..

        hyvä ostos ja hinta vain 29 ekua ja rapiat.. takuuttakin 3 vuotta

        Mulla on ollut ammattikäytössä 4 v. Tosin aika vähän sitä tarvitsen. Kerran hajosi verkkokytkin. Mailasin Saksaan Komppernassille ja he lähettivät uuden kytkimen ilmaiseksi.

        Kone on hyvä ja vankka. Erittäin pitkä verkkojohto. Heiluritoiminta on lähes välttämätön jos sahaa vaikka paksua kovaa puuta olevaa keittiökaapin tasoa.

        Puhallus sahauskohtaan olisi hyvä. Onko tuossa uudessa.
        Valokin lienee hyödyllinen, mutta ehkä ei laser. Laser tietysti näyttää suoraan eteenpäin, mutta harvoin kuviosaha menee aivan suoraan sinne minne koneen nokka näyttää.

        Ja tuo 3v takuu on oikea takuu, eikä sellainen Bauhausin 5v:n leikkitakuu.


    • rak.rane

      On siinä puhallus sahauskohtaan ja valo, sekä laser..

      hyvä peli tämä uusi malli

      • kari789

        No jos siinä on tuo puhalluskin, niin käyn ostamassa.

        Taitaa olla 4 metriä tuo vanhan verkkojohto. Täytyypä huomenna tarkastaa.


    • ???????????

      Muuten vähän ihmetyttää, et mistä noi miinuspeukut tullee. Taitaa jotkut inhota paljon lidelin työkaluja.

      • $$$$$$

        Jos on halvalla myynnissä hyviä työkaluja eikä ole varaa niitäkään ostaa, niin kyllähän se sitten hatuttaa. Ehkä se sitten helpottaa oloa, kun antaa niitä -merkkejä.


      • Lidddllllllll.......
        $$$$$$ kirjoitti:

        Jos on halvalla myynnissä hyviä työkaluja eikä ole varaa niitäkään ostaa, niin kyllähän se sitten hatuttaa. Ehkä se sitten helpottaa oloa, kun antaa niitä -merkkejä.

        Joillekin sana LIDL aiheuttaa jo päänsäryn. Jos niin yrjöttää koko kauppa, kantsii kiertää kaukaa koko paikka.

        hahhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




        Mut mä ainaskin haen hyvät tarjoukset sieltä.. Mulle ei merkkaa mikään aate , niinkuin toisille....


    • Mmam

      Yllättävän hyviä ollut monet liiterin koneet. Heti ensi merkki laadusta verrattuna muiden halpamarkettien kiinan paskaan on se että virtajohdoilla on pituutta kuin ammattilaitteissa.

      Tuon pistosahankin nappasin tänään mukaan.

      • kari678

        On ostettu ja kokeiltu. Valo ja puhallus ovat tosi hyvä lisä edelliseen malliin. Heiluri toiminta oli jo vanhassakin. Vanhassa oli 4m johto, uudessa vain 3m. Ei laserkaan hyödytön ole, mutta ei sen avulla aivan suoraankaan pääse. Kuvio saha kulkee kuin lentokone tuulessa. Jos haluaa suoraan, pitää edetä vinossa. Mutta eihän kuvio saha ole tarkoitettukaan suoraansaahaukseen.
        Tosi hyvä ja edullinen laite.


      • Ostin viimeisen:.
        kari678 kirjoitti:

        On ostettu ja kokeiltu. Valo ja puhallus ovat tosi hyvä lisä edelliseen malliin. Heiluri toiminta oli jo vanhassakin. Vanhassa oli 4m johto, uudessa vain 3m. Ei laserkaan hyödytön ole, mutta ei sen avulla aivan suoraankaan pääse. Kuvio saha kulkee kuin lentokone tuulessa. Jos haluaa suoraan, pitää edetä vinossa. Mutta eihän kuvio saha ole tarkoitettukaan suoraansaahaukseen.
        Tosi hyvä ja edullinen laite.

        .

        Ostin Suomen viimeisen lidl pistosahan

        Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl

        .


      • Odottavan aika pitkä
        Ostin viimeisen:. kirjoitti:

        .

        Ostin Suomen viimeisen lidl pistosahan

        Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl Thänk You Lidl

        .

        Seuraavaa erää onkin sitten odoteltava vähintään puoli vuotta. Se noissa Lidlin kamoissa on vikana, ettei niiden hankintaa voi tehdä kuin sen hetkisessä tarpeessa oleva. Kun saisi jostain edes katsottua, mitä niillä on suunnitelmissa myydä lähimpien kuukausien aikana.


      • ehei
        Odottavan aika pitkä kirjoitti:

        Seuraavaa erää onkin sitten odoteltava vähintään puoli vuotta. Se noissa Lidlin kamoissa on vikana, ettei niiden hankintaa voi tehdä kuin sen hetkisessä tarpeessa oleva. Kun saisi jostain edes katsottua, mitä niillä on suunnitelmissa myydä lähimpien kuukausien aikana.

        Ei ne loppu ole, meidän liiterissä ainakin oli tänään vielä 4.


    • liiteri best

      Eihän mitään muuta kannata ostaa kun liiteirin työkoneita

    • Monitoimityökalu:.

      .

      Thänk you lidl


      Parkside Monitoimityökalu


      monikäyttöinen värähtelytekniikka, laitteella voidaan sahata, katkaista, kaapia ja hioa
      280 W moottori, jossa portaattomasti säädettävä värähtelyluku
      nimellisteho: 280 W
      tyhjäkäyntikierrosluku: n₀ 15000–21000 min⁻¹
      mukana toimitettavat työkalut: 2 upotusterää,
      1 metalli-segmenttiterä, 1 kaavin,1 kolmiohiomalevy
      mukana toimitettavat lisävarusteet: 18 hiomapaperia,
      1 pölynpoistosovitin (3-osainen),1 kuusiokokoavain, 1 säilytyslaukku



      http://www.lidl.fi/cps/rde/SID-E4433A98-57C045C6/www_lidl_fi/hs.xsl/tarjoukset.htm?action=showDetail&id=1549

      .

    • Anonyymi

      Haluaisin myös ostaa. Mitkä terät käy tohon? Pitääkö olla Parkside merkkisiä vaan? Liitetäänkö tää imuriin ja miten?

    • Onko jossain pitempiä teriä tähän?

    • Mistä saa pitempiä teriä tähän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe