Hassua miten näillä sivustoilla "pidetään hengissä" keskustelua ja kysymyksiin vastaillaan, jostain vuoden 2007 matkasta. (varmaan vanhempiakin)
"Kokemuksia tästä hotellista", "olemme lähdössä perheen kanssa ...." . Koko hotelli ei kuulu enään ko. matkanjärjestäjälle, hinnat yms. pikkusen muuttuneet 6-7 vuoden aikana !
Kannattaisi siis katsoa mihin kysymyksiin vastailee - aloittaa uutta keskustelua.
NO, jotain sääennustajaa lomasäästä voi tietenkin leikkiä nyt jälkeenpäinkin.....
Sitten, jokaisessa pitemmässä ketjussa on nämä "turistirysä" ihmiset....... :)
Vanhoja tarinoita / kysymyksiä
6
87
Vastaukset
- säämies
Paljon vanhempiakin löytyy (2004). Missä kysellään tietoa hotellista ja kohteesta.
Ihmettelen tälläisiä kysymyksiä, kun omistaa kuitenkin netin. Tietoa löytyy netistä, hotellista, ympäristöstä ja monesti pääsee "kävelemäänkin" mapsin avulla.
Täälä vastaukset monesti "mielenterveyteen" yms. viittaavia kun on pitempi ketju. Sitten oma lukunsa juurikin nämä "turistirysä" kirjotteliat - jotka EI ole itse edes matkustelleet.
"Minkälainen sää kanarialla tammikuussa" - kukas sen varmaksi tietää - lämpösempää kun Suomessa - todennäköisesti :) - polvästit
Yleensäkin typerää kysellä "millainen sää maaliskuussa kanarialla".
Millanen se on Suomessa ? Kysyjillä on netti käytössä ! sieltä näkee vuoden KESKIARVOT matkan ajankohdalle. Täältä tuskin kummempaa "sammakkomiestä" löytyy ennustamaan.
Niin, näitä kysymyksiä pyöritellään netin sivuilla vuositolkulla :)
parempia aiheita odotellesa ... - meinasin nyt
Perskuta just meinasin kirjottaa ite syksyn 2012 "ensikesän matkakohde" kommenttiin
Eivätköhän kysyjät ole jo matkansa valinneet ja mahdollisesti myös kotiutuneet.
Pitäs tosiaan poistaa näitä vanhoja kysymyksiä "minne ja mimmonen sää"- palattukin
Sama vika. "reissumutsi" 2012 kyseli äkkilähtöjä. Eiköhän se reissu oo heitetty.
- enemmän irti
Yllättävää, että ihmiset ITSE ottaa niin vähän selvää kohteesta,säästä, hotellista, yms. vaikka netti on pullollaan ihan oikeaakin tietoa kohteesta. Eikä näiden palstojen "mielipiteistä" esim. hotellista ja ympäristön tarjonnasta.
Meille on yksi matkan odottamisen "harrastus" selvittää kulttuuria, nähtävyyksiä, ruokia yms. maasta ja kohteesta. Nykyisin pääsee myös "kävelemään" mapsin kautta monia kohteita, voi tutustua etukäteen paljonkin.- ajankuluakin
Samaa olen ihmetellyt, mitä kysellään.
Täältä tuskin parempaa sääennustajaa löytyy kuin nuo "keskiarvot",joita nettissä.
Kohde ja hotelli onkin sitten jo mielipidekysymyksiä - " kaikki kanirian käviät on tuulipukukansaa" jne. Paras otta selvää itse, avoimin mielin, " pessimistisellä asenteella " EI VOI pettyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882