HLBT-yhteisösi

kaksin yksinäinen

Millainen on oma sateenkaariyhteisösi? Onko sinulla sellaista, jonkinlaista "omien joukkoa"? Koostuuko ystäväpiirisi muista vinokkaista vai ovatko he kenties erillinen joukko johon täytyy erikseen hakeutua? Tarvitseeko sateenkaari-ihminen yhteisöä ympärilleen? Onko sateenkaari-ihmisten välisissä ystävyyssuhteissa aina jokin "taustavire"?

Oman tyttöystäväni kanssa ollaan aika omillamme, mutta varsinkin itselläni olisi kova kaipuu tutustua muihinkin - edes aidon välittömästi sateenkaarevuuteen suhtautuviin - ihmisiin ja laajentaa tuttavapiiriä. Haikailenko yhteisöllisyyttä suotta?

10

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin ei-yksinäinen

      Ei yhteisöä, ei ystäviä.
      Yhteisölle ei muutenkaan tarvetta.

    • 10+10

      Ei ole. ja jotenkin vierastan sellaista, että kaveriporukka rajoittuisi seks. suuntautumisen perusteella. Tärkeimmät ystäväni ovat heteroita, ja on mulla muutama glbt-kaverikin siellä täällä. Ovat sellaisia, joiden kanssa on tavattu qruiserin kautta, mutta ei ole aiheuttanut muuta kuin kaveriviboja. Mielestäni voi olla ihan vain kaveri, ilman mitään taustajännitettä.

    • LahkolainenL

      Ei ole minkäänmoista HLBT-yhteisöä ympärillä, mutta haluaisin, että olisi ja teen yritystä siihen suuntaan. On aina ollut vaikea tuntea kuuluvansa mihinkään porukkaan, nyt yritän tuntea kuuluvani L-porukkaan. Olen jopa onnistunut vähäisessä määrin.
      Ongelma on ollut myös se, että L-lahko on niin parisuhdesuuntautunutta, että etsitään vain sitä yhtä. Olen itsekin ollut. Nyt haluan tutustua vähän kaikkiin, ilman taka-ajatuksiakin :)

    • Coolix

      On mulla mukava yhteisö ympärillä.
      Koostuu naisista, joiden kanssa olen seurustellut ja heitin uusista tyttöystävistään ja existään. Eikä ole seksuaalisia virityksiä.
      30vuodessa ehtii tapahtua paljon .

    • ellie25

      Oon kans sun alottaja kanssa samassa tilanteessa. Avopuolisollani on ollut montakin lesbo/bi kaveria mutta nekin on kaikonneet meidän seurustelun myötä.. Kai me kummatkin kaivattais uusia kavereita elämään.
      Helsinginseudulta ois kiva tutustua muihin... :)

      • ellie25

        Jos siis jotakuta kiinnostai vaihella yhteystietoja? ^.^


    • ähh

      Tunnen kuuluvani homoseksuaalisena naisena johonkin lesboyhteisöön aivan yhtä paljon kuin tunnen sinisilmäisenä kuuluvani sinisilmäisten yhteisöön. Ystäväni ovat kaikenlaisia ihmisiä, joiden seurassa viihdyn. Pari lesboakin on vahingossa eksynyt joukkoon.

    • Anonyymi

      Olen kaapissa oleva mh, eikä minulla ole sateenkaariyhteisöä ympärillä. Yksi lesbo kaveri sattui vahingossa löytymään. Hänenkään kanssa en uskalla olla tekemisissä, kun hänellä tuntui olevan ihastusta minua kohtaan. Muutamien harrastusten ja työn piiristä tunnen mahdollisesti lesboiksi havaitsemiani naisia, mutta nämä ympyrät ovat nyt koronan vuoksi tauolla arjestani. Heteroystäviä näen harvakseltaan. En oikeastaan kaipaa sateenkaariyhteisöä, olen aika parisuhdesuhdekeskeinen. Tämä palsta ajaa yhteisöllisyyden asemaa ihan kivasti tällä hetkellä. Ehkä joskus livenäkin, mutta ei ole ajankohtaista minulle tuskin vielä pitkään aikaan. Ainoastaan ihastustani kaipaan..

    • Minun ystäväni ovat kaikki lesboja.

      • Anonyymi

        Ihanaa. Sillä tavoin olisi varmasti enemmän yhteistä jaettavaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe