Oliko K-H.lla turkki päällä?

olin näkevinäni

Häpeällistä, jos oli, ei yhtään ajattele tarhattujen eläinten tuskaa.

23

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montako kertaa

      tuo yks akka saa käydä tuolla itsenäisyyspäivän juhlissa`ja joka kerta eri ukon kans... eikö nuo veteraanit ole kuitenkin enemmän ansainneet nuo kutsut kuin nuo iänikuiset KH:t sun muut tyhjäntoimittajat...

      • Katri-fani

        Hän saa käydä siellä just niin monta kertaa, kun kutsu tulee! Älä ole noin kateellinen, vaan tee itsekin jotain, mitä voisi arvostaa!! Tuolla toisten mollaamisella sinne ei nimittäin päästä eikä kyllä muuallekaan. Ajattelisit vähän, mitä sontaa kirjoittelet: tyhjänpäiväinen, siis Katri Helenako??? Takana 50vuotta loistavaa uraa, kymmeniä kultalevyjä, täyteen myytyjä konserttisaleja ym ym. No, tulikos vähän tyhmä olo? Niin pitääkin! En minäkään kaikista laulajista pidä, mutta on mulla sen verran järkeä, että osaan ARVOSTAA toisten saavutuksia.... niitä, joihin en itse koskaan pystyisi, ETKÄ TAATUSTI SIINÄKÄÄN!!!!!


      • No ajattele itte
        Katri-fani kirjoitti:

        Hän saa käydä siellä just niin monta kertaa, kun kutsu tulee! Älä ole noin kateellinen, vaan tee itsekin jotain, mitä voisi arvostaa!! Tuolla toisten mollaamisella sinne ei nimittäin päästä eikä kyllä muuallekaan. Ajattelisit vähän, mitä sontaa kirjoittelet: tyhjänpäiväinen, siis Katri Helenako??? Takana 50vuotta loistavaa uraa, kymmeniä kultalevyjä, täyteen myytyjä konserttisaleja ym ym. No, tulikos vähän tyhmä olo? Niin pitääkin! En minäkään kaikista laulajista pidä, mutta on mulla sen verran järkeä, että osaan ARVOSTAA toisten saavutuksia.... niitä, joihin en itse koskaan pystyisi, ETKÄ TAATUSTI SIINÄKÄÄN!!!!!

        No on todellakin tyhjänpäiväinen kun vertaa maamme veteraaneihin että AJATTELE ITSE! Samat tyrkyt saa noita kutsuja tämän tästä mutta itse nämä sankarit ovat saaneet osa odottaa vuosikymmeniä kutsua ja sitten kun se viimein ja vihdoin tulee niin ovat jo niin iäkkäitä etteivät enää jaksa lähteä että eiköhän kannattais ensin ajatella näitä todellisia sankareita eikä noita samoja naamoja jotka mällistelevät tämän tästä lehtien palstoilla uusien valloitustensa kans EVVK! Tuoki kutri-helena jo kolmannen ukon kans juhlimassa että eiköhän kerta riitä


      • Katri-fani
        No ajattele itte kirjoitti:

        No on todellakin tyhjänpäiväinen kun vertaa maamme veteraaneihin että AJATTELE ITSE! Samat tyrkyt saa noita kutsuja tämän tästä mutta itse nämä sankarit ovat saaneet osa odottaa vuosikymmeniä kutsua ja sitten kun se viimein ja vihdoin tulee niin ovat jo niin iäkkäitä etteivät enää jaksa lähteä että eiköhän kannattais ensin ajatella näitä todellisia sankareita eikä noita samoja naamoja jotka mällistelevät tämän tästä lehtien palstoilla uusien valloitustensa kans EVVK! Tuoki kutri-helena jo kolmannen ukon kans juhlimassa että eiköhän kerta riitä

        Onko tullut yhtään mieleen ( todennäköisesti EI ) että nariset ihan väärällä palstalla?? Olisiko oikeampi osoite hänelle, joka niitä kutsuja laittaa, eli Sauli Niinistö?? Ja vielä: oletko käynyt haukkumassa kaikki linnassa juhlivat ihmiset Katri Helenan lisäksi, vai kohdistuuko omituinen vihasi yksin häneen?? Olen samaa mieltä siitä, että veteraanit olisivat ennenkaikkea kutsun ansainneet, ovat tehneet todella suuren ja arvokkaan työn Suomen itsenäisyyden eteen. Kuitenkin on KOHTUUTONTA mollata muita kutsuttuja ja vielä noin törkeästi!! Pistäkääpäs hyvät käytöstavat hakuseen te, jotka toisia ihmisiä halveksitte. HÄVETKÄÄ!!!!!


    • noooo.....!

      Onpas Hellu lihonut! puku oli kyll tylsä!

      • Minä katoin samaa

        että onpa pyöristynyt..oli kuin tynnyri ja liimatainen oli taas niinku olis p.aska haissut nokkaan..


      • hyvääjoulua
        Minä katoin samaa kirjoitti:

        että onpa pyöristynyt..oli kuin tynnyri ja liimatainen oli taas niinku olis p.aska haissut nokkaan..

        ompas taas kova krapula näillä ihmisillä , on kai pakko löytää joku jota haukkua julmasti niin päivä on pelastettu .mutta päivän jatkoa sinullekin !


      • omg8
        hyvääjoulua kirjoitti:

        ompas taas kova krapula näillä ihmisillä , on kai pakko löytää joku jota haukkua julmasti niin päivä on pelastettu .mutta päivän jatkoa sinullekin !

        satuttaako totuus noin paljon!!!????


      • hoitsu
        omg8 kirjoitti:

        satuttaako totuus noin paljon!!!????

        Totuus on se, että hullujen huoneen joululoma on näköjään alkanut. No, lääkepurkille vaan, niin jospa se siitä.....


      • ei pahalla

        naamakin oli niin pyöree,että katoin onko pantu liikaa botoxia poskiin.oli vähän oudonnäköinen naamastakin.


      • rauhoiturakasss
        hoitsu kirjoitti:

        Totuus on se, että hullujen huoneen joululoma on näköjään alkanut. No, lääkepurkille vaan, niin jospa se siitä.....

        oho siinä yksi tosi hulluhoitsu ..hihii


      • kuminaama
        ei pahalla kirjoitti:

        naamakin oli niin pyöree,että katoin onko pantu liikaa botoxia poskiin.oli vähän oudonnäköinen naamastakin.

        Sen panin minäkin merkille, että Katri Helenan kasvot ovat pyöristyneet aivan kuin kollikis -salla. Naama on jotenkin kuminaama. Botoxia laitettu tai muuta vastaavaa.Entinen kasvomalli oli parempi. Miksi naiset vehtaa tuon naamaroskan kanssa liikaa ja kaikki menee pieleen niin myös Silvian kasvot on jokerimaiset kasvojen liiallisesta kohtuksesta. Ihminen saisi mun mielestä vanheta aidosti. Joka ikä on kunniaa ilman kohotuksia.


    • Katri fani/Oulusta

      Katri- Helena; Suomen YKKÖSARTISTI! Muistaakseni hän on saanut tunnustusta nimenomaan veteraaneilta(sotaveteraaneilta) ja aivan aiheesta, hänen positiivinen
      esiintyminen ja yleisöä kunnioittava tapansa tuoda HYVÄÄ kuulijoillemme jotta jaksamme taas eteenpäin täällä "Minä itse" yhteiskunnassa. eikö totta! Iloitaan Katrin ja Tommin onnesta ja annetaan heille yksityisyytensä!

      Hyvää Joulun odotusta vaan kaikille yhteisesti ja erikseen.

    • Juhlahumua

      Näille narisijoille se ei mikään kelpaa. Tänä vuonna oli kutsuttu enemmän veteraaneja ja ns. arjen sankareita kuin koskaan aikaisemmin ja vähemmän niitä virkansa puolesta pönöttäjiä. Katri oli tietysti kutsuttu, koska on hänen 50-v taiteilijavuotensa ja tietysti siksi on se aito, oikea sinivalkoinen ääni! Plus että on valoisa luonne, taitava laulaja ja upea artisti. Ei Katri juhlissa ole kyllä joka vuosi ollut, ei läheskään. Mutta ilmeisesti presidentti ja rouvansa ymmärtävät hyvän päälle.

      Ja oli muuten presidenttiparikin upea, Sauli komea ja Jenni kaunis ja suloinen. Heilläkin on pitkä ikäero, mutta rakkaus ei ikää katso. Katri ja Tommi olivat upea pari myös ja toivon heille paljon onnea elämäänsä. Kaikki eivät ymmärrä sitä, että onni on otettava vastaan silloin kun se tulee, ei tarvitse sitten katkerana ja kateellisen länkyttää nettipalstoilla.

      • liioittele!

        Kuinkas salesta on komea tullut! EI ole !! terävät tikkumaiset piirette sekun vanhetessa korostuu!


    • nöööööööf

      lihonu se silti on! ol sit tunnustusta saanut tai ei!

      • Katri-fani

        Voisitko kertoa, miten tuo asia vaikuttaa sinun jokapäiväiseen elämääsi?? Niin just, ei mitenkään tai sit sulla on tosi TYLSÄ elämä..... Otan osaa!!!!!


      • voi sentään
        Katri-fani kirjoitti:

        Voisitko kertoa, miten tuo asia vaikuttaa sinun jokapäiväiseen elämääsi?? Niin just, ei mitenkään tai sit sulla on tosi TYLSÄ elämä..... Otan osaa!!!!!

        miten rasistinen maa tämä Suomikin jo on. On ikä, ihonväri, ulkonäkö ym rasismia valtavasti. Ja kateutta myös, harmi


    • pyöree on!

      jotkut ei vaan näköjään kestä totuutta

    • no mutta

      miten se on mahdollista että KH on lihonu vaikka on nuori uros rinnalla?? Kilojenhan pitäis just silloin lähteä eli mitä voimme tästä päätellä??? Lihonu se oli ei siitä mihinkään pääse ja puku oli mitäänsanomaton vaikka ite oli sen muka suunnitellu. Tapaskohan se entisen "hoitonsa" sielä eli Dannyn??

      • Joulumuori

        Kuulehan, pitäisiköhän sinun ajatella vaikka joulupukin tulemista, eikä nuoria uroksia, kun tunnut olevan jotenkin about 4vuotiaan tasolla. Tuot uhkaavasti mieleeni naapurimme pikkupojan ja häntäkin 'rauhoittelin' joulupukilla:-)Hyvää joulun odotusta, enää muutama yö...


      • Katri-fani
        Joulumuori kirjoitti:

        Kuulehan, pitäisiköhän sinun ajatella vaikka joulupukin tulemista, eikä nuoria uroksia, kun tunnut olevan jotenkin about 4vuotiaan tasolla. Tuot uhkaavasti mieleeni naapurimme pikkupojan ja häntäkin 'rauhoittelin' joulupukilla:-)Hyvää joulun odotusta, enää muutama yö...

        HAH HAH HAA? Ihana kirjoitus, ihan kuin minun suustani, paitsi ettei meidän naapurissa asu lapsia:-):-):-):-)


    • puuroo keittämään

      Katrihan sopis jo joulupukille muoriksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe