"blondi" sai pojaltaan puhelimen (xperia) kun poika osti hienomman ja se on toiminut hyvin tähän asti..
Jotain sähläsin sen kanssa ja nyt on ä ja ö kadonneet.
Maapallo josta on voinut ääkköset palauttaa on kadonnut ja nyt tarjolla on vain kansainvälinen tai kiinan/japaninkielinen tekstisyöte ???
kaikissa asetuksissa väitetään kielen olevan suomi... olen ottanut akun pois ja käynnistänyt uudelleen...
Olen koittanut etsiä ohjeista vinkkejä ja selannut asetuksia moneen kertaan...
hyviä vinkkejä kellään?
Onko vika puhelimessa vai käyttäjässä??
näppäimistön kieliasetukset
5
667
Vastaukset
Katsoitko myös Kieli ja syöttö kohdasta että onko siellä kaikissa kohdissa "suomi"?
- ap.
Jeps, joka paikassa kielivalinnoissa suomi...
kieliasetusten "alta" löytyy näppäimistöasetukset ja siinä vaihtoehtoina japanilainen, kiinalainen ja kansainvälinen näppäimistö...
vaikka kieli on suomi...silti näppäimistöstä puuttuu ääkköset ja vaihtoehtoina viestin kirjoituksessa on englantilainen ja kiinalainen näppäimistö :-(
Voiskohan puhelimen "palauttaa" tehdasasetuksiin tai kuten joskus oon läppärin kanssa tehnyt ja palauttanut sen päivään ennen ongelmia?
Toistaiseksi en ole löytänyt sellaista...
Voi palauttaa sen asetuksista.
Asetukset->Yksityisyys->Tehdasasetusten palautus
Tai varmuuskopioi ja palauta kohdasta. Tarkkaa paikkaa en muista koska en omista Sonyn malleja.- ap...
Kiitos vinkistä...uskalsin palauttaa asetukset, eikä esim osoitekirja kadonnut...
Osoitekirjan nimet ovat yleensä joko sim-kortilla tai Gmail tilillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"638847Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545534Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1274986Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään93851Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853460Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533359Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä362711En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102661Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392603- 241727