Syntymäpäiväjuhlat Ao Nangissa

Joulun korvilla

Olisiko kellään mitään kivaa ideaa tai ehdotusta siitä millä tavalla syntymäpäiväjuhlia voisi juhlistaa Krabilla? Kyseessä on pyöreät kuuskymppiset joita olemme aikeissa juhlistaa / paeta ihan vain kahdestaan paikan päällä.

Jokin juhlavampi ravintola voisi olla kiva, tai yksityinen veneen vuokraus. Hemmotteluhoitokin kävisi .. jotain johon voisi saada mukaan jotain extraa.

4

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkiksiii

      Riippuu paljonko haluatte käyttää rahaa s-päiviin. Itse arvostaisin seuraavaa;
      - sovit hotellin kanssa special aamuaisesta juuri teille. Päivä alkaa tällä.
      - aamusta pitkähäntävene vuokralle vain kahdestaan, siis kuljettajan kera (vuokra sovittavissa erikseen, mutta 1500thb/esim 6h on sopiva hinta, veneitä on ao nangin paaluravintoloiden päässä rantaa)
      - päivän päätteksi hieronta joko rannalla tai hierontapaikassa (jos luksusta haluaa niin hieronta jossain spa:ssa löytyy rantakadulta), hieronta maksaa rannalla 150-200thb, spa 500-1000thb (siihen kuuluu muitakin hoitoja ja kesto 3-4h)
      - auringonlaskun aikaan hienoon ravintolaan (vaatii etukäteisvarauksen netin kautta, jotta saa parhaan pöydän). Suosittelen Tophill-ravintolaa. Näkymä ympärillä oleville vuorille ja merelle. Tuovat ilman eri maksu kakun ja laulavat synttärilaulun kaupan päälle. Paras hinta/laatusuhde ja parhaat näköalat.
      - Loppuilta esim cabareessa (ladyboy cabaree), löytyy central alueelta 3. kerros, Blue Angel ravintola
      huom. veneretken voi korvata elefanttiratsastuksella (hotelli järjestää) Nosey Parkers norsupuistossa.

    • Joulun korvilla

      Wow!

      Hei kiitos kovasti vastauksestasi. Kyllä tämä Krabi-palsta on sentään ylivoimaisesti fiksuin kaikista näistä Thai-palstoista :D

      Tästä sain valtavasti ideoita ikimuistoisen kokopäivätoimisen synttäriyllätyksen järjestämiseen. Jo pelkkä tällaisen suunnittelu tuntuu isolta osalta tulevaa lomaa.

      Jos satut olemaan samanaikaisesti paikalla, tervetuloa lasililliselle :D

      • esimerkiksii

        Tullaantullaan...Me olemme paikanpäällä 4.2. alkaen...ollaan omatoimimatkalla ja majoitutaan ainakin 5 yötä Ao Nangissa :)
        Samoja asioita/tekemistä olen itsekin miettinyt,kun on tarkoitus juhlistaa yhdessäoloa reissun aikana.


    • Anonyymi

      Mulla vuoden alussa sama kuin aloittajalla, mutta vaan eri kymmenet! Tophill näyttää erityisen upealta! Onko muita ideoita kellään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe