Bathin kurssi vaihtokojuissa

Tikiapuli

Mikä mahtaa olla kurssi tällä hetkellä siellä kylillä rahanvaihtokojuissa?

27

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katso täältä
      • Tikiapuli

Kiitos paljon vaivannäöstä! Tuonhan nyt osaa katsoa jokainen netistä, ajattelin että jos joku sattuisi olemaan ihan paikan päällä ja vaihtanut rahaa lähipäivinä siellä Kha Lakissa;)

• ....................
        Tikiapuli kirjoitti:

Kiitos paljon vaivannäöstä! Tuonhan nyt osaa katsoa jokainen netistä, ajattelin että jos joku sattuisi olemaan ihan paikan päällä ja vaihtanut rahaa lähipäivinä siellä Kha Lakissa;)

TUO KUN SATTUU OLEMAAN PÄIVÄN KURSSI PAIKANPÄÄLLÄ ainakin Siam Commercialin pankin operoimissa vaihtokojuissa ja automaateissa.

• 28x...

Noista kursseista on nyt keskusteltu vuosikausia kuten käteisen ja korttien käytöstä.
      Kurssi on sinä päivänä juuri se minkä saat kojusta, lukee sitten siinä kuitissa.
      Itse otan 3-4 viikon lomalle 4-5 tonnia euroja ja kortti pahan päivän varalle.
      Yleensä kaikkia käteisiä ei tule edes käytettyä, joskus olen saanut menemään kaikki.
      Tikkiapuli on thaita ja tarkoittaa tuhkakuppia. Olen monen monta baarityttöä saanut hämmästymään kielitaidostani koska olen sen osannut thaiksi pyytää....

• Tikiapuli

Kysymykseni oli yksinkertainen: bathin kurssi juuri nyt Khao Lakissa, ihan mielenkiinnolla kyselin;) valuuttakurssit saa netistä ja tiedän että kurssi näkyy siinä lapussa minkä vaihtaessani saan, tiedän myös että jokaisella siellä menee rahaa enemmän tai vähemmän ihan omien tarpeiden ja mieltymysten mukaan ja on minulla se korttikin, kiitos vaivannäöstä, lähden tammikuussa tarkistamaan kojukurssit ihan itse.

• Dr. Cusas
        Tikiapuli kirjoitti:

Kysymykseni oli yksinkertainen: bathin kurssi juuri nyt Khao Lakissa, ihan mielenkiinnolla kyselin;) valuuttakurssit saa netistä ja tiedän että kurssi näkyy siinä lapussa minkä vaihtaessani saan, tiedän myös että jokaisella siellä menee rahaa enemmän tai vähemmän ihan omien tarpeiden ja mieltymysten mukaan ja on minulla se korttikin, kiitos vaivannäöstä, lähden tammikuussa tarkistamaan kojukurssit ihan itse.

Tamakin keskusteluketju on katsos tata taattua suoli24 kamaa, eli taalla ei asiallisia kysymyksia saa kysella, naa Pattayan alleenlaskijat hermostuu sellasista.
        Parilla kioskilla aamukymmenelta kavin vilkaisemassa, kurssi oli molemmissa 43,21.

• Eka reissu kokematta

Lautatapuli on taas suomea ja tarkottaa siististi niputettua lautanivaskaa. Olen kanssa monelle suamalaiselle paaritytolle alkanu jutteleen etta mites, mentaskos tonne tapulin paalle vaha.....vaa ei. Poke tulee ja sanoo etta sulle ei myyra enaa....

• kwhaam nap thyi
        Dr. Cusas kirjoitti:

Tamakin keskusteluketju on katsos tata taattua suoli24 kamaa, eli taalla ei asiallisia kysymyksia saa kysella, naa Pattayan alleenlaskijat hermostuu sellasista.
        Parilla kioskilla aamukymmenelta kavin vilkaisemassa, kurssi oli molemmissa 43,21.

iso miinus tuosta -pattayan allelaskijasta !
        Luuletko olevasi parempi ihminen kuin ne jotka viihtyvät Pattaylla.

• Kysymys kuin
        Tikiapuli kirjoitti:

Kysymys yksinkertainen. Niin oli monet vastauksetkin. Mutta yksinkertainen ei ymmärtänyt.

• ที่เขี่ยบุหรี่

thi khia burii = tuhkis
      jos sen haluaa joku oikeasti tietää

• en tajua

mikä on tuhkis?

• hoh hoijaa

aivan mahdoton sanoa sillä nämä rahanvaihtokojut ovat yksityisiä ja seuraavat alueen tasoa...vähän niinkuin suomessa bensa-asemat...jos toisella on 1,66 niin hän laittaa 1.64.... tajusitko? Miten me tai joku Suomessa voi tietää mikä on kojussa kurssi....tiedötkö mitä maksaa olut kaikissa kapakoissa juuri nyt...et takuulla.

• Hoh,hoh

Hoh hoijaa ittelles vaan ;) kysymys oli että jos joku on juuri nyt siellä Khao Lakissa ja viitsisi laittaa sieltä jonkun kojun kurssin, aivan sama kummalta puolen tietä tms. uteliaisuuttani kyselin mutta antaa olla kunei ymmärretä niin ei ymmärretä!

• lääk ngön
        Hoh,hoh kirjoitti:

Hoh hoijaa ittelles vaan ;) kysymys oli että jos joku on juuri nyt siellä Khao Lakissa ja viitsisi laittaa sieltä jonkun kojun kurssin, aivan sama kummalta puolen tietä tms. uteliaisuuttani kyselin mutta antaa olla kunei ymmärretä niin ei ymmärretä!

Kojut ? Ne kojut ovat thaimaalaisten pankkien hallinnoimia. "Katso täältä" laittoi SCB pankin kurssit ja ne kurssit ovat ne mitä SCB maksaa PAIKANPÄÄLLÄ ymmärtääkö hoh , hoh ja thii khia buri ? Kasikorn pankilla voi olla eri kurssi Bangkok bankillä eri jne.

• haista huilu
        Hoh,hoh kirjoitti:

kuka nyt alkaa kierrellä sinun takia omalla lomallaan jotain rahanvaihtokojua....työnnä ajatus sinne minne ei päivä paista...aivan sama mikä kurssi on....älä lähde jos ei ole varaa ja pitää nipottaa jostain rahan vaihtokurssista.

• takuu juttu
        lääk ngön kirjoitti:

Kojut ? Ne kojut ovat thaimaalaisten pankkien hallinnoimia. "Katso täältä" laittoi SCB pankin kurssit ja ne kurssit ovat ne mitä SCB maksaa PAIKANPÄÄLLÄ ymmärtääkö hoh , hoh ja thii khia buri ? Kasikorn pankilla voi olla eri kurssi Bangkok bankillä eri jne.

Eikä ole mutta ole sinä siinä uskossa.

• väärin hohhoijaa

• Roope Ankka
        haista huilu kirjoitti:

kuka nyt alkaa kierrellä sinun takia omalla lomallaan jotain rahanvaihtokojua....työnnä ajatus sinne minne ei päivä paista...aivan sama mikä kurssi on....älä lähde jos ei ole varaa ja pitää nipottaa jostain rahan vaihtokurssista.

Minun vakiohotellini välittömässä läheisyydessä alle 1 minuutti kävellen löytyy 4 rahanvaihtopaikkaa. Ei tarvitse kierrellä katsoa vai mistä saa parhaimman kurssin. Joissakin kohteissahan täytyy ottaa skootteri alle.

• 28x...

Dr. Cusas sinulle juuri kertoi että kahden kojun kurssi oli molemmissa 43,21.
      Lukutaito ?

• Dr. Cusas

Aamukierroksella laajensin katsantaa ja tarkistin kolmen pankin kioskit. Kaikissa kurssi 43,15.
        Tama tiistaina n. klo 9.15 Thaimaan aikaa...

• 35691

• ......

• Dr. Cusas
        ...... kirjoitti:

Tuo Kauppalehden kurssi on EKP kurssi eli Euroopan keskuspankkin.

Kohta lahren jaatelolle, koitan samalla haeskella tota EEKOOPEEN kojua,he-he..

• sunlovers

Päivitystä ketjuun. Tänään 44,3.

• Bath

20.1 kurssi paikanpäällä Khao Lakissa 43,9

• batin venyttäjä
        Bath kirjoitti:

20.1 kurssi paikanpäällä Khao Lakissa 43,9

Täällä suomessa hinta juuri nyt 42,93

elikkä eipä juuri häviä, vaikka vaihtaa täällä suomes.
        Saa ainakin suoria ja virheettömiä seteleitä.

• Khao lak

44,01 kurssi täällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1483
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1328
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1298
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1164
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1096
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1023
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      280
      938
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      303
      926
    Aihe