Auto on siis Fiesta -03 1.4 zetec. Käynnistykseneston valo vilkkuu, sammuu kun kääntää virran päälle, mutta auto ei inahdakaan. Apuvirralla on kokeiltu sekä hinaamalla, mutta ei starttaa eikä käynnisty. Mittaristo on ainakin viallinen koska nopeus- ja kierroslukumittarit sekoilivat ja lopulta kuolivat ennen käymättömyyttä. Voisiko mittariston vika estää starttauksen. Näissä ilmeisesti mittaristo on osa käynnistyksenestoa? Vikakoodeja löytyi:
-P0460 fuel level sensor circuit: malfunction
-U0155 instrument cluster: no communication
-U2510 CAN - invalid data for vehicle security
-B2141 the engine management module identification has not been reconiced
by the p..
Fiesta -03 ei starttaa
manu71
2
367
Vastaukset 2
- dasxse
No ecu on rikki...
- j.k1
Kytkin pitää olla pohjassa kun käynnistetään, muuten ei inahdakkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6121590Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44857Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl483735Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12701- 45642
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29548- 31516
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160484