Kertokaa joku miten on mahdollista että hyvän RE 5:n jälkeen tulee jotain niin huonoa kuin RE 6? Pelissä on kaikki pielessä. Miten siihen on päästy?
Resident Evil 6 on käsittämättömän huono
2
164
Vastaukset
- Hezu
Itse olen pitänyt, kamppanjat on vaihtelevia ja jokaiselle jotakin löytyy, en oikein ymmärrä vihaa mitä 6 ja 5 on saanut niskaan, kuitenkin vanhaan ei enää voi palata, on tullut pelattua ressa 2 ja 3, nuorempana, 2 pleikkari 1 ja pc ressa kolmosta, totta että on ihan eri meiningi nykyressoissa 4 jälkeen.
- RESIDENTEVIL6
Resident evil 6 on Parhaita pelejä koskaan joten tämä ''joukko trollaus'' ympärimaailman on naurettavaa. Jos re6 olisi ilmestynyt vuonna 2005 niin kaikki olisivat jumaloineet sitä, ja re4 2012 olisi haukuttu lyttyyn. re4 alku on hyvä mutta linna kohta on toteuttu huonosti ja senjälkeen peli on täyttä p*skaa. Ja re5 on parempi kuin re4 mutta ei lähimaillakaan re6 tasoa joka on huippuluokan peli. Resident evil 6 on hyvä tarina joka kampanjassa, toiminta-kauhua, tissejä, perseitä(Sherry, helena, Ada) naisille lihaksikkaita miehiä, hyvät graffat, äänet sekä paras näppäimistö ja ohjattavuus, silti jotkut valittaa kuin Crybabyt. Ja valehtelu on rikos niin miksi väittää re4/5 hyväksi kun sitä eivät ole. PLUS RESIDENT EVIL 6 ON MYYNYT YLI 10 MILJOONAA PELIÄ ELI PAREMMIN KUIN YKSIKÄÄN RESIDENT EVIL PELI KOSKAAN, SIINÄ MIETTIMISEN AIHETTA ARVOSTELIJOILLE =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245