Kertokaa joku miten on mahdollista että hyvän RE 5:n jälkeen tulee jotain niin huonoa kuin RE 6? Pelissä on kaikki pielessä. Miten siihen on päästy?
Resident Evil 6 on käsittämättömän huono
2
224
Vastaukset
- Hezu
Itse olen pitänyt, kamppanjat on vaihtelevia ja jokaiselle jotakin löytyy, en oikein ymmärrä vihaa mitä 6 ja 5 on saanut niskaan, kuitenkin vanhaan ei enää voi palata, on tullut pelattua ressa 2 ja 3, nuorempana, 2 pleikkari 1 ja pc ressa kolmosta, totta että on ihan eri meiningi nykyressoissa 4 jälkeen.
- RESIDENTEVIL6
Resident evil 6 on Parhaita pelejä koskaan joten tämä ''joukko trollaus'' ympärimaailman on naurettavaa. Jos re6 olisi ilmestynyt vuonna 2005 niin kaikki olisivat jumaloineet sitä, ja re4 2012 olisi haukuttu lyttyyn. re4 alku on hyvä mutta linna kohta on toteuttu huonosti ja senjälkeen peli on täyttä p*skaa. Ja re5 on parempi kuin re4 mutta ei lähimaillakaan re6 tasoa joka on huippuluokan peli. Resident evil 6 on hyvä tarina joka kampanjassa, toiminta-kauhua, tissejä, perseitä(Sherry, helena, Ada) naisille lihaksikkaita miehiä, hyvät graffat, äänet sekä paras näppäimistö ja ohjattavuus, silti jotkut valittaa kuin Crybabyt. Ja valehtelu on rikos niin miksi väittää re4/5 hyväksi kun sitä eivät ole. PLUS RESIDENT EVIL 6 ON MYYNYT YLI 10 MILJOONAA PELIÄ ELI PAREMMIN KUIN YKSIKÄÄN RESIDENT EVIL PELI KOSKAAN, SIINÄ MIETTIMISEN AIHETTA ARVOSTELIJOILLE =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487