Ostin kirpparilta heräteostoksena lähes ilmaiseksi sellaisen vanhan mutta hyväkuntoisen ja siistin keltaisen sadetakin. Takki on malliltaan aika pieni ja kapea eli se istuu hyvin esim. suoraan villapaidan päälle.
Ajattelinkin että voisin sillon tällöin harmaiden syyspäivien piristykseksi käyttää tuota tavallisena takkina, vaikka ei sataisikaan. Kuulostaako ihan tyhmältä idealta? Leimautuuko siinä jotenkin oudoksi jos pitää sadetakkia sateettomana päivänä?
Keltainen sadetakki?
14
4225
Vastaukset
- pupma
pitäähän jotkut aurinkolaseja auringottomana päivänä.
- älä ihmeessä
Mutta oletko tullut ajatelleeksi, miten epämukava vaate sadetakki on? Kun se ei "hengitä" ollenkaan, niin sinulle voi tulla aika tukalat oltavat vähän lämpimämmällä ilmalla. Jos haluat aivan välttämättä pitää keltaista takkia, niin osta vain kunnon takki.
En suosittele alkuunkaan, että alat käyttää sadetakkiasi muulloinkin kuin sateella!- Anonyymi00014
Keltaisen värin vieressä seisovat tuntetoman oululainen
Finnit lääke niihin nuorille niin ei pakko puristeli vaihe
- Kukkanen
Minulla on oranssi sadetakki mustilla pilkuilla. Aito Rukan takki vuosimallia -75 tai jotain sinne suuntaan.
Käytän aina kuin vain mahdollista. Pilvisellä säällä ja sadesäällä ja joskus ihan muuten vaan. Paljoa ei alle kannata pukea, jos ei sada, niin kuin jo mainittiin, niin voi tulla tukalan kuuma.
Sadetakit on ihania! - donna
saattaa olla että näytät kivalta keltainen sadetakki päällä mutta jos olet koulusi yksi suosituimmista älä kokeile!!!!! vaikka päivä piristyisi en suosittele sadetakkia vaan kivaa sateenvarjoa joka on nyt aika IN.....
- misu
Sehän on ihan jees jutska , mullakin on vielä takkiin sopivat keltaset kurahousutkin joita tosin vaan silloin tällöin sateella !
- Kino
misu kirjoitti:
Sehän on ihan jees jutska , mullakin on vielä takkiin sopivat keltaset kurahousutkin joita tosin vaan silloin tällöin sateella !
Onkos koskaan tullut mieleen, että maailmassa on fetisti-ihmisiä (kuten meitsi) joiden mielestä pvc sadevaatteet ovat SEKSIKKÄITÄ !! ja varsinkin kurahousut tyttöjen jalassa. Nami nami...hymyillään jos tavataan ;))
(Webbi on täynnä samanmielisten sivustoja)
- waffen
Laita ihmeessä! Nyt syksyllä toi keltainen toimii hyvin kun alkaa olee pimempää ja sadetakki sopii hyvin syksyyn :D
- sepe
sopii hyvin
- SadetakkiFanaatikko
Mielestäni ei ole mitenkään outoa kulkea sadetakissa jos tykkää siiitä päällänsä. Itse pidän paljonkin sadeasuja.. (tai sitten minäkin olen outo)
- jari27
Totta kai voit. sadetakki on mielestäni loista asuste myös pouta päiviin. sadetakissa viihdyn myös itse. Olisi kiva lähteä kanssasi yhdessä kävelylle sadetakissa..
- kaveri
Kyllä mäkin käytän sadetakkia tosin silloin kun sataa,mulla on sellanen rukan keltainen takki ja siihen sopivat kurahousutkin jotka oli esim.mulla eilen päällä kun illalla sateli kivaaaaa....
- Anonyymi00012
Keltaisen takin vieressä tuntenteton henkilö tulee sovitusti tilenteessa seisomaan viereen oulu
- Anonyymi00013
Auton läpi muiden asuntoon lähettävät valot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372086Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91875
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71835Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.75791Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931753- 54671