Miten lentoasemalta

Tammikuussa mennään

Miten pääsen lentoasemalta keskustaan ? Ostanko lipun vai en osta?
Voiko joku suositella hyvää hotellia , jossa ei olisi halkeamia seinissä, ja olisi aamutossut huoneessa.
Munakokkelia aamiaisella.

Ja sellaista ravintolaa ,jossa olisi ikkunat puhtaat.

3

653

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutilas matkailija

Monet on keskusteluista paatellen ottanu taksin kaupunkiin josta joutuu helposti pulittamaan 20€ suunta. Jos loytyy vahaakaan seikkailumielta ja uskallusta voi saman reissun tehda myos 2 euroon! Tosin aikaa menee se tunnin verran ja joutuu vaihtaa bussista metroon ja lippua ostamaan, mut on huomattavasti katevampi vaihtoehto budjettireissaajille :)

Eli ku tuut ulos lentokentan ovista oikealta puolelta pitais lahtee bussi nro 200E, osta kertalippu kuljettajalta (helpoin tapa) noin 350fr. Matka kestaa noin 20min.

Jaa pois ison betonisen, asemaa muistuttavan kompleksin luona nimelta Kobanya-Kispest terminal (en muista sanotaanko bussissa, tuskin) (hyva maamerkki iso oranssi OBI kauppakeskuksen teksti), bussi jatkaa siita johonkin muualle joten hyva hypata keskustaan menevaan metroon. Mee sisalle rakennuksen toiseen kerrokseen ja osta taas kertalippu joko tiskilta tai automaatista. Tiskilta saa ostettua samalla vaikka 10 kerran/ monen paivan liput, automaatista ei kuulemma. Tiski on hieman vaikea loytaa koska on niin iso rakennus mut koita pysya metroratojen ylapuolella, ala lahe seikkailemaan ostoskeskukseen pain.

Laskeudu rullaportaat alas ja ota sininen aika vanhalta nayttava ramiseva metro keskustaan pain ja jaa pois vaikka Kalvin-ter asemalla, tai missa ikina sun hotelli on.

• joojoujou

Lentokentän yläkerran postista saa kolmen päivän tai viikon lipun (72-oras jegy, hetijegy).

• ei Taksilla

Bussistakin voi ostaa lippuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      149
      1215
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1038
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      780
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      725
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      716
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      621
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe