Paranoidinen skitsofreenikko sanoi näin

Ällikällä lyöty

Laitoksessa asuva paranoidinen skitsofreenikko sanoi: "oma lapsi olis kiva". Mitä vastata ja ajatella?

18

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinhän se menee

      Sehän on ihan normaali kuvio, että kun ei itsensä kanssa pärjää, niin hankkii siihen vielä lapsia. Äly ei riitä omaa persereikää kauemmaksi ajattelemaan.

    • ????????

      Miksi tuohon pitäisi sanoa mitään. Ei se välttämättä edes suunnittele lapsia, vaikka ne kivoja onkin.

      • Pahalta kuulostaa

        Kyllä se suunnittelee. Jos tämä skitso on nainen, se on kohta paksuna jollekkin kaltaiselleen.


      • 1994u
        Pahalta kuulostaa kirjoitti:

        Kyllä se suunnittelee. Jos tämä skitso on nainen, se on kohta paksuna jollekkin kaltaiselleen.

        Miten niin? Onko sulla jotain psyykkisiä kykyjä? Luuletko myöskään että skitsojen on helppo löytyy kumppania ja sellaista joka suostuu lapsen hankkimiseen. Kyseessä on kuitenkin osittain perinnöllinen sairaus. Ehkä siinä todetaan, että oma lapsi olisi kiva, kun tiedetään ettei voi sellaista hankkia. Tottakai lapsettomaksi jääminen voi surettaa sairastakin ihmistä.

        Ei pidä maalata piruja seinille.


      • Näin se menee
        1994u kirjoitti:

        Miten niin? Onko sulla jotain psyykkisiä kykyjä? Luuletko myöskään että skitsojen on helppo löytyy kumppania ja sellaista joka suostuu lapsen hankkimiseen. Kyseessä on kuitenkin osittain perinnöllinen sairaus. Ehkä siinä todetaan, että oma lapsi olisi kiva, kun tiedetään ettei voi sellaista hankkia. Tottakai lapsettomaksi jääminen voi surettaa sairastakin ihmistä.

        Ei pidä maalata piruja seinille.

        Hullu tekee lapsen hullulle.


      • sitten ymmärrän
        Näin se menee kirjoitti:

        Hullu tekee lapsen hullulle.

        Onko sinulla omakohtaista kokemusta ?


      • No ei ole
        sitten ymmärrän kirjoitti:

        Onko sinulla omakohtaista kokemusta ?

        Ei kokemusta, mutta näkemystä.


      • jaaa
        No ei ole kirjoitti:

        Ei kokemusta, mutta näkemystä.

        No ethän sä mitään sitten tiedä, sen kun yrität päteä. Oletko se ikäraja hullu joka täällä roikkuu ja luulee olevansa tärkeäkin.


      • No ei ole
        jaaa kirjoitti:

        No ethän sä mitään sitten tiedä, sen kun yrität päteä. Oletko se ikäraja hullu joka täällä roikkuu ja luulee olevansa tärkeäkin.

        No en minä siis mistään mitää tiedä, mutta onhan minulla näkevät silmät ja kuulevat korvat päässä. En ole hullu enkä mikään ikärajahullukaan.


      • totta.
        No ei ole kirjoitti:

        No en minä siis mistään mitää tiedä, mutta onhan minulla näkevät silmät ja kuulevat korvat päässä. En ole hullu enkä mikään ikärajahullukaan.

        Niin et mitään mistään tiedä. Olemme siitä samaa mieltä.


      • No ei ole
        totta. kirjoitti:

        Niin et mitään mistään tiedä. Olemme siitä samaa mieltä.

        Siis tiedän minä näkemyksen perusteella sen, että usein tyhmä ja tyhmä tekee lapsen ja ruma ja ruma, ei ne silleen osaa funtsia juttuja. Hullut sikiää keskenään. Siis sikiäminenhäb ei ole vaikeaa ja onnistuu, mutta muten se kasvatus?

        Oletko muuten itse hullujen penikka? Jotenkin vaikutat sellaiselle.

        Sinuun verrattuna olen Eistein, mutta se ei paljoa vaadi.


      • vai einstein :)
        No ei ole kirjoitti:

        Siis tiedän minä näkemyksen perusteella sen, että usein tyhmä ja tyhmä tekee lapsen ja ruma ja ruma, ei ne silleen osaa funtsia juttuja. Hullut sikiää keskenään. Siis sikiäminenhäb ei ole vaikeaa ja onnistuu, mutta muten se kasvatus?

        Oletko muuten itse hullujen penikka? Jotenkin vaikutat sellaiselle.

        Sinuun verrattuna olen Eistein, mutta se ei paljoa vaadi.

        Sinä olet selvästi 12/32. Olet alkoholisti. Avoliitossa hullun kanssa ja lapset huostassa. Mikä pakkomielle sinulla on tästäkin aiheesta. Hyvin harvoilla noin pahasti psyykisesti sairailla on ainoatakaan lasta. Olivat he sitten miehiä tai naisia.
        Vedät vielä tyhmät ja rumatkin esiin. Mikä on sinulle se tyhmä? Kuinka iso älykkyysosamäärä pitää olla ettei ole tyhmä. Toisten rumuus taas ei sinulle kuulu.Se ei haittaa lastenkasvatusta ollenkaan. Oletko niin pinnallinen että ihmisissä merkkaa vain ulkonäkö.

        En usko että olet älykäs. Jos olisit, tajuaisit mitä kirjoitat.


      • No ei ole
        vai einstein :) kirjoitti:

        Sinä olet selvästi 12/32. Olet alkoholisti. Avoliitossa hullun kanssa ja lapset huostassa. Mikä pakkomielle sinulla on tästäkin aiheesta. Hyvin harvoilla noin pahasti psyykisesti sairailla on ainoatakaan lasta. Olivat he sitten miehiä tai naisia.
        Vedät vielä tyhmät ja rumatkin esiin. Mikä on sinulle se tyhmä? Kuinka iso älykkyysosamäärä pitää olla ettei ole tyhmä. Toisten rumuus taas ei sinulle kuulu.Se ei haittaa lastenkasvatusta ollenkaan. Oletko niin pinnallinen että ihmisissä merkkaa vain ulkonäkö.

        En usko että olet älykäs. Jos olisit, tajuaisit mitä kirjoitat.

        Sinähän melkoinen satutäti olet. Et vain halua uskoa olevasi tyhmä ja muiden olevan sinuun verrattuna Einsteineja. Olet varmaan jonkun hullun penikka? Vetikö mami tupakkia ja viinaa kun suivaantui kuullessaan odottavansa tuollaista rumaa hullua maailmaan, ja siksi nuo vauriot?

        En alennu enää käyttämään aikaani noin rumaan ja tyhmään, koska olet noin tampio ettet tajua asioita.


      • hah hah 12/32
        No ei ole kirjoitti:

        Sinähän melkoinen satutäti olet. Et vain halua uskoa olevasi tyhmä ja muiden olevan sinuun verrattuna Einsteineja. Olet varmaan jonkun hullun penikka? Vetikö mami tupakkia ja viinaa kun suivaantui kuullessaan odottavansa tuollaista rumaa hullua maailmaan, ja siksi nuo vauriot?

        En alennu enää käyttämään aikaani noin rumaan ja tyhmään, koska olet noin tampio ettet tajua asioita.

        Voi voi. Loppuiko mielipiteet kun alkoi haukkuminen. No jos on lusikalla annettu....


      • Suksi vittuun rumilus!
        hah hah 12/32 kirjoitti:

        Voi voi. Loppuiko mielipiteet kun alkoi haukkuminen. No jos on lusikalla annettu....

        Olet muuten oikea hullu.


      • voi pikkupoikaa...
        Suksi vittuun rumilus! kirjoitti:

        Olet muuten oikea hullu.

        Et sitten lopettanutkaan,vaikka väitit niin. Taitaa olla leponexit ottamatta. Raahaudupas keittiöön ja aukaise se lääkekaappi. Sen jälkeen voit mennä hankkimaan ihan oikean elämän.


      • Hahhahhaaaaaaa
        voi pikkupoikaa... kirjoitti:

        Et sitten lopettanutkaan,vaikka väitit niin. Taitaa olla leponexit ottamatta. Raahaudupas keittiöön ja aukaise se lääkekaappi. Sen jälkeen voit mennä hankkimaan ihan oikean elämän.

        Tuntee tämä yksi hullu ja pilleristi lääkemerkit hyvin, kun niitähän sinä popsit kuin leipää :) Ihan hyvä niin, niin pysyt aisoissa.


      • sinuthan tiedetään
        Hahhahhaaaaaaa kirjoitti:

        Tuntee tämä yksi hullu ja pilleristi lääkemerkit hyvin, kun niitähän sinä popsit kuin leipää :) Ihan hyvä niin, niin pysyt aisoissa.

        No katsos minä olen se joka sinunlaisillesi 12/32 ihmisille, niitä määrää, joten tottakai sinunkin käyttämäsi merkki on tiedossa. Vaimosi lääktystä voisi hieman tarkistaa. Oli taas ollut hieman levottomana lääkärinsä mielestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe